|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
mijn bijdrage: I. II. III. IV. V. VI. "And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
jammer van de lage resolutie. |
|
quote: Inderdaad jammer, ik moet het momenteel stellen met een relatief verouderd toestel; hoger dan 1024 bij 768 gaat hij niet naar mijn weten. Het fotograferen is momenteel nog niet dusdanig serieus dat ik een nieuw apparaat wil aanschaffen, maar wellicht dat het er in de toekomst nog van komt. "And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
|
|
Kijk! That's what I'm talking about. Mooie foto's Nameless shadow! Heel sfeervol. |
|
quote: Heel mooi! |
|
Hehe, thanks guys.. ehmz, girls |
|
Het licht en de kleur doet 't m... "And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
Fotografie... Draait om licht enzo |
|
Whoa! Van dichtbij is mijn toetsenbord best ranzig Zenial |
|
Hehe, het toetsenbord schijnt ook 1 van de voorwerpen te zijn waar de meeste bacterien zich verzamelen./ via overgedragen worden [Dit bericht is gewijzigd door Julius Evola op 13-04-2005 21:28] Nog 13 dagen.. |
|
quote: Dan wil ik niet weten welke ziektes er allemaal in die van mij zitten Zenial |
|
Eh Meneer de Baron, wat is uw motivatie om de naam van een brilliante cultuurfilosoof u toe te eigenen als nick name? Ik vind het al even belachelijk als iemand die zichzelf 'Fluisterwoud' noemt (en ook die persoon is hier aanwezig op ZM). Vrij zinloos dit naar mijn mening... "And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
quote: Ik zie niet veel verschil tussen 'Fluisterwoud' en 'Cryptogram' .. beide zelfstandignaamwooorden.. al ben ik het wel met je eens dat het belachelijk is een naam van een bekend persoon aan te nemen als nickname.. |
|
quote: Ik haalde 'Fluisterwoud' aan omdat diegene net zo goed een naam overneemt, het is hetzelfde principe. Cryptogram is slechts een abstract pseudoniem en refereert niet direct naar iets. Eén van mijn favoriete bands is Lugubrum, maar waarom zou ik het woord 'Lugubrum' gebruiken als nickname? En bij favoriete schrijver/filosoof kunnen je bij mij de naam Julius Evola of Friedrich Nietzsche invullen, maar dat is voor mij geen reden om hun namen te gebruiken als nickname. Wat zijn er dan regels op dit gebied?! Neen, uiteraard niet, maar naar mening: I. getuigt het van weinig fantasie en denkvermogen II. zijn de voortgebrachte kunsten / ideeën vaak 'groter' dan de personen zelf Maar misschien is deze 'Evola' geen onbekende van mij en ben ik weer veel te diep op de zaken ingegaan dan nodig was... "And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
Bij nader inzien gaat het hier volgens mij toch niet om een bekende "And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
quote: Niet zo mekkeren het woordt Cryptogram heb je ook niet zelf verzonnen (overigens wil ik niet de suggestie wekken dat mijn nickname ok is...). Foto's! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ha Rensykdom hawwe se dy banned jonguh! Konden de mannen van ZM je nazi-sympathieën niet waarderen? Succes met je 13 dagen! "And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
quote: Ach 4 ip bans zover, ban had niks met "nazi-sumpathieën" te maken. Ik nam perongelijk de ziekte waaraan Fire lijd in de mond in een bepaald onzinnig cruachan topic. Ach Ip bannen zal toch geen zin hebben aangezien ik mijn ip kan veranderen heeft het weinig zin. Hoeveel bans het nog duurt voor ze daar achter komen. [Dit bericht is gewijzigd door TerroristRaymondFan op 14-04-2005 17:01] |
|
aha dat maakt 't wat begrijpelijker en mijn kritiek is in dat geval ook niet meer geheel van toepassing. "And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
Zit te denken over een eventuele (toekomstige) aanschaf van de Nikon D70 of de Canon Eos 300D/350D, heeft iemand ervaring met één van deze toestellen? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ha, deze is leuk. Iets meer in de schemering was waarschijnlijk nog sfeervoller geweest. (Trolll) Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: mooi!! |
|
quote: mwah als je dan toch aan eos 300 of 350 zit te denken, leg dan 100 euro meer neer en koop de eos 350D. is toch wel een beetje beter dan de 300. Nikon 70D is wat groter en ligt mijns inziens wat minder lekker in de hand dan de eos... maar ja. Ik schaf in ieder geval volgende maand de 350D aan. I Find That I Am Not There... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |