|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
lijkt wel uit een jaren 60 SciFi film, coole sfeer. |
|
quote: Het is idd koel. Je waait daar uit je broek Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
dat zijn dé grappen. |
|
het is een beetje bijelkaar geraapt.. |
|
quote: Zeg, is dat niet Brederode? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Paar leuke fotoos van enkele van mn beesten http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Met name die laatste is gaaf |
|
hehe heb het gisteren gewaagd om hem uit mn hand te laten eten, dat was een éénmalige actie Fotoos zijn trouwens niet door mezelf genomen maar door Immantinas, ben van plan zelf deze week een Nikon 5200 aan te schaffen http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Gaaf, dat wil ik ook wel. |
|
quote: klopt |
|
quote: niet zo moeilijk om te houden hoor en dr is regelmatig een beurs. 27 feb a.s is er een beurs in veldhoven of eindhoven waar ze een flinke lading spinnen zullen hebben. Voor meer info mail ikslakleinekinderen@hotmail.com of ging dit nu over fototoestel? [Dit bericht is gewijzigd door Matthijz Filth op 18-02-2005 9:48] http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: *rightclicksave* cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Nou ja, van mijn huisbaas mag ik geen huisdieren hebben en hij is bang voor spinnen dus ik denk niet dat ik dat voor elkaar ga krijgen. Misschien in de toekomst, bedankt in ieder geval! En dit ging niet over het fototoestel nee. |
|
t is niet niet scherp genoeg...mjah..t beestje was 1,5 cm en k zat er al met de lens bijna bovenop... [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 18-02-2005 14:37] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Mooi! Vooral die 2e. Wat voor camera gebruik je? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Mooie foto's Saphire!! Hier weer eens een foto van mij, gemaakt in London een paar weken terug. |
|
Wederom zeer ok. Gebruik je hiervoor een filter? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: nee deze is zonder filter geschoten |
|
Die lucht in London was zo? Dat moet wel een digitale camera zijn. Wat voor een soort gebruik je? [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 21-02-2005 21:19] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Kwestie van juiste combinatie van sluitertijd en diafragma op ook nog eens het juiste moment Verders is het een Nikon Coolpix 5700 en de foto's zijn genomen vanuit de trein (ja ik weet dat daar niet om gevraagd was, ik wilde het toch ff vermelden ) De coolpix is wel okay, maar als een Pentax IST D (digitaal SLR) niet zoveel zou kosten had ik die allang gehad. Erg leuk, zo'n coolpix, maar vaak erg traag als het kaartje al meer als halfvol staat, er zit een delay op etc. etc. Maargoed. Zo heeft elke digicam wel iets. Mooie foto Morgil! Als "cloud-shots" niet zo enorm cliché waren zou ik er ook een heleboel meer doen cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Ja, ja, vertel mij wat, maar op een ordinary spiegel-reflex ziet dat er heel anders uit. Hmm, coolpix zei je? Interessant. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
WHOAHAHHAHAHHA dat kereltje daar! FAKKING HEERSCH! |
|
quote: Coole pic. Nog leuk gehad in Londen, nog naar Camden Town geweest? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |