|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hoezo? |
|
quote: Ben ook maar een recreatie fotograaf quote: tja niet iedereen heeft genoeg geld om een super de luxe camera te kopen. en het was dan ook niet zo heel makkelijk om dichtbij de zwanen te komen (zonder 1,5 meter in een modderachtige substantie te zakken) en ze zagen er ook uit of ze het niet zo leuk vonden dat we zo dichtbij kwamen quote:tja met dieren heb je het niet echt voor het zeggen. misschien zijn de zwanen saai. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Panoramische foto's heerschen [edit]Had de verkerde gequote [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 24-04-2005 23:10] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ga jij altijd zo met kritiek om of had ik gewoon beter moeten zeggen dat ik alles mooi vind? |
|
ja, he, nou niet terugkrabbelen watje Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote:ga jij altijd zo om met responsen of moet ik gewoon vinden dat ik het met je kritiek eens ben Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Leer goede zinnen typen eerst. |
|
Deze was voor Brujo bedoeld... |
|
Jij ook. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Damn.. weer geen positieve reply. |
|
quote: ja meester Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Tis een juf, zegt het stemmetje in mijn hoofd. - |
|
quote: Uiteraard hoef je daar niet mee eens te zijn, waarom zou je ook. Het was dan ook niet persoonlijk, vooraal omdat ik de meeste foto's hier bagger vind. |
|
quote: vooraal quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Idd, en ook nog eens buiten dit forum |
|
Ik neem het ook niet persoonlijk. ik vind ze wel mooi dus laat ik ze zien. post eens wat werk van jezelf dan Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Zal ik andere keer doen. |
|
quote: Hier .. doekje voor het bloeden. |
|
quote: Damn, je hebt gelijk.. edit: "ja meesteres" Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Grap van de dag....HAHAHAHAHA. |
|
Kunnen jullie de discussie verder zetten in het lultopic, maw ontopic plz. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ja, maar dat is niet meer spontaan. Oh ja, het is ZM. Het is weer even wennen. |
|
ok, ontopic... een boerderij in een vallei Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Mooie kleuren, en mooie afbeelding en schoolvoorbeeld van erosie |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |