|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: mooi er zijn de laatste tijd erg veel mooie zonsondergangen trouwens |
|
wel erg scherpe foto's van die waterval... beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
quote:Je moet ook niet verwachten dat iedereen verstand heeft van fotografie... .. nee, ik weet ook niet waarom ze zich er dan mee bemoeien. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Flikker op Twan, Morgil soept veel foto's, al is het alleen maar sepia er overheen gooien. Zo wordt namelijk elke foto waar maar een boom of oud gebouw opstaat wel mooi. Die laatste is idd niet gesoept. |
|
quote:inktvis-skelet? beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
quote: |
|
quote:dat heet sepia, dat spul wat je ook in een vogelkooi hangt beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
en is ook een image effect ... |
|
De vraag is natuurlijk hoe erg het is om er bijv. sepia over te gooien als je hiermee de foto erg mooi kan maken.. Een fotosoeper wordt vaak afgerekend op iets (zoals een sepiafilter) terwijl traditionele fotografen ook vaak zat een kleurfilter gebruiken voor bepaalde effecten.. of je het nou achteraf doet of van te voren voor je lens.. .. Ook het soort lens geeft al enorme manipulatie.. het grootste deel van de nieuwsfoto's in kranten worden met groothoeklenzen gemaakt wat enorme vertekening geeft maar de foto's er wel vaak indrukwekkender doet uitzien.. is het geen groothoeklens dan wordt er wel weer tele- gebruikt om dingen dichterbij te laten lijken dan ze werkelijk zijn.. Als je echt wilt weten hoe iets eruit ziet moet je gewoon zelf gaan kijken en niet afgaan van een foto |
|
photoshop foto's kunnen best mooi zijn ja, maar alleen realistische, niet knip/plak, vervorm, verdraai, verkleur foto's... beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
Waarbij je meteen ziet dat ze nep zijn idd |
|
Leviathanica en Morgil: MOOI! Ik houd er nog steeds niet van om "inanimate objects" te fotograferen dus bij deze. En binnenkort ga ik eindelijk met modellen werken! [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 11-05-2004 15:50] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Je komt dan niet zelf meer op de foto ... |
|
quote: Nee echt? cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Een vriend van me heeft wat pics genomen op een optreden van morda, ik wil eens weten wat jullie ervan vinden quote: Ok dit is wat anders of natuur pics maar ik vind et in dit topic wel passen [Dit bericht is gewijzigd door the wounded immortal op 11-05-2004 17:57] |
|
Leuke foto's. beetje jammer dat er allemaal mensen op staan. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Vrij lastig om op foto's van een band geen mensen te hebben ... |
|
mooi landschapje in alentejo...merk vooral niet de scheefheid op..t was vanuit de auto genomen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Al dan niet gesoept, morgil, ik vind je foto's wel cool. ook de overige foto's van andere vind ik cool en zolang het niet van die misvorm/verander/knipplak dingen zijn vind ik gebruik vanb fotosoep prima grtszz |
|
quote: ik vind jou wel een mooi model anders. gewoon zelf blijven doen!! |
|
quote: dat schuine heeft ook wel wat ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
:: Gotham City at Dusk :: . Vanderbilt Avenue in lower midtown Manhattan : . . . Empire State Building gezien vanuit taxi, op 5th Ave : . . . Chrysler Building in lower midtown Manhattan : . . |
|
NYC represent! NYC heerscht. HEt heerscht niet zo genadeloos als Chicago, Boston of Seattle maar het heerscht evengoed. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Chicago heerst heel hard ja (let vooral niet op de kwaliteit van de foto's ) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |