|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Echt een mooi landschap, waar heb je deze foto genomen? the only pleasure is pain |
|
quote: In de buurt van Alftavatn, ongeveer hier: Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Probeersel. Onderste helft is wat donker, maar goed. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Nog één. ..."Hate can only create more hate"... |
|
leuk. De bloem lijkt onscherp *wrijf in oog*, macro gebruikt? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Hm, klopt. Hij is verkleind, in het originele formaat is hij toch echt wel scherp. Overigens wel macro gebruikt. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ah dat verklaart..wat voor camera heb je trouwens? (ben nog aan 't zoeken) Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Fujifilm Finepix S5500 Ik ben overigens pas sinds kort wat aan het oefenen geslagen. Tijdgebrek he... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Tering, tijdgebrek met zo'n camera. Schroef 'm vast aan je arm! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Hehe, het mooie weer komt er weer aan. Binnenkort maar veel er op uit, en donderdag weer oefenen bij INRI ..."Hate can only create more hate"... |
|
Dat willen we dan later wel weer terug zien hieroot Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Vorig jaar op een saaie zondag naar het bos gegaan om te wandelen en te fotograferen. En thuis een beetje met Photoshop bezig geweest. Deze zijn dit jaar nog genomen. Ook tijdens een saaie zondag. [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 08-03-2005 22:40] the only pleasure is pain |
|
oei, een paddestoel-elfje! Hey, die zijn tof, waar is dat? Niet de veluwe of wel? [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 08-03-2005 22:42] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Nee die heb ik genomen bij ´t Lutterzand, een natuurgebied vlak bij Enschede. Ziet er erg mooi uit daar. the only pleasure is pain |
|
quote: Ah daar, ja dat ken ik wel, toffe bende idd, grappig riviertje, ook maar weer 's een keer heengaan. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Ja, da´s zeker de moeite waard. Ik vind het zelf erg jammer dat ik er niet ben geweest tijdens de sneeuw, lijkt me ook erg mooi daar met sneeuw namelijk. the only pleasure is pain |
|
[quote]Op 8 maart 2005 22:34 schreef Vampire_girl het volgende: Vorig jaar op een saaie zondag naar het bos gegaan om te wandelen en te fotograferen. En thuis een beetje met Photoshop bezig geweest. mooie haar kleur btw!! |
|
thnxx the only pleasure is pain |
|
Mijn saaie zondagnacht foto..sluitertijden oefenen...en met vuur spelen natuurlijk, dat dan weer wel. PS: duidelijk geen dig. camera [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 08-03-2005 23:39] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Mooie camera. Vooral ook veel camera voor een relatief laag prijsje. Ik ben zelf uiteindelijk voor de Canon Pro1 gegaan Ga hem morgen ophalen (nadat het pakketje een week lang rondgezwerfd heeft in de wondere wereld van de TPG) |
|
Hehe. Ik heb mij laatst een digitaal prutscameraatje aangeschaft. Leuk speelgoed, maar enorme bocht bij nadere vergelijking. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Klopt inderdaad. Ik ben nu pas begonnen met het goed doorlezen van de handleiding (druk, druk, druk, en mijn motto is nog steeds: zelf proberen werkt het beste..), en ik ontdek steeds meer mogelijkheden en zelf in te stellen opties.. Het zal nog wel even duren voordat ik het echt onder de knie heb en daadwerkelijk mooie/goede foto´s kan maken. Maar goed, dat hoort er bij... En jouw camera is ook errug mooi en duidelijk van een andere prijsklasse Ik zit zelf te denken om binnenkort (als ik het iets minder druk heb) een cursus (digitale) fotografie te doen. En dan misschien na een paar jaar oefenen een goede digitale spiegelreflex te kopen. Maar dat is voorlopig alleen nog maar toekomstmuziek . ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Zeker een Trust. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Onze huiskamer, 360 graden rond gefotografeerd |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |