|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
One more spelfout weggehaald... |
|
Nice! Mooie kleuren |
|
Rood met witte stippen... spelfout weggehaald... |
|
spelfout weggehaald... |
|
Jij hebt echt oog voor paddestoelen. mvg wk10 |
|
Die was ontsnapt uit je collectie ofzo? mvg wk10 |
|
quote: Nope, die leven gewoon vrij in Nederland hoor. Is een ringslang (Natrix natrix) Dier van naar schatting een jaar oud. Vond die dag ook nog 1 van ongeveer een meter, maar die foto's zijn niet mooi geworden. Hier nog een paddestoel spelfout weggehaald... |
|
Laatste... spelfout weggehaald... |
|
|
|
Mooie foto's, met name de bovenste Ik ga binnenkort ook op pad om wat herfschtplaatjes te schieten. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Cool, ik ben benieuwd! Morgen ben ik van plan wat te gaan schieten in het bos, laten we hopen dat het wat word. |
|
Nog een paar foto's van afgelopen zomer in het bos... Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Prachtig Feeëriek! Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
quote: Ahhhh!!! Een 'evil' boom... Hatsjikidee! |
|
quote:dr zit een gezicht in de boomstronk... als je goed kijkt... zeer vet I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Cult of Luna |
|
Hoe krijg je dat effect?, ziet er namelijk echt stoer uit. Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
dit is hang met je lijf tegen iets aan zodat je je sluitertijd iets omhoog kunt gooien zonder dat je een statief hebt. Had een rolletje van 400 asa, kodak nogwat. iets blauwigs super blabl ofzo. en het was dara veels te donker om normaal te kunnen klikken, en met flits verlies je veel licht. nu kon ik wel flitsen maar werd er ook nog mooi licht opgevangen. sluitertijd varieert van 1,5 tot 2 seconden. |
|
langzamere sluitertijd, hoe sneller je sluitertijd, hoe meer je de beweging bevriest, bij een langzamere sluitertijd pak je de beweging..... experimenteren dus |
|
quote: stop stating the obvious. |
|
Een paar weken geleden heb ik deze foto gemaakt van "de Rolwolk" die over Nederland trok. Zag er wel mooi uit. De kwaliteit is niet supergoed, maar het was dan ook behoorlijk donker toen de wolk Enschede binnenkwam. the only pleasure is pain |
|
Jammer van de kwaliteit idd, maar verder een toffe foto |
|
Inderdaad een toffe foto! Ik heb hem een beetje opgeschoond voor je. |
|
quote: Gaaf! Maar rolwolk? Wat heb ik gemist? Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |