|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
sorry voor de grootte.. |
|
maakt niet uit...ik heb een 1 megabit-lijntje... die tweede foto is erg gaaf...mooi contrast tussen de natuur en die lelijke lantaarnpaal... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: die paal vond ik juist wel iets hebben.. |
|
Die foto van het weggetje & de lantaarnpaal is inderdaad beeldschoon, prachtig weer. |
|
iemand die geweldig mooie zonsondergang van gister gezien, hopelijk is die er vanavond weeer! |
|
|
|
|
|
En er was licht... En god zag dat het goed was ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Vanmorgen gemaakt, voor alle sneeuwval en troep... changed to 'ouwe' |
|
Wederom |
|
bedankt changed to 'ouwe' |
|
die heerscht www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Zonsop- en ondergangen zijn onbeschrijfelijk, de foto's zijn echt telkens een vastleggen van een uniek moment, maar er wordt wel zelden iets echt leuk mee gedaan: scherpstellen op oneindig en afdrukken maar... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
|
|
quote: Ik snap ook niet wat een bijgewerkte foto hier komt doen. oftopic: bruut usericon I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Het was ook zijn eerste post... quote: Dank u! |
|
tis allemaal eigen fotografie... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: enige informatie bij de foto had wel gemogen... |
|
Vanmorgen gemaakt, vlak voordat ik aan de wandeling naar m'n werk begon (bussen reden er niet meer heen) Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Mooi! |
|
Beetje jammer van die schaduw... |
|
quote: Klopt, das inderdaad een minpuntje Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Heel gaaf! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |