![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Marco Heerscht.. ![]() Orchideeën blijven toch de meest heerschende bloemen! (heb er niet voor niets vijf staan hier ![]() ![]() |
|
Niet echt zo artistiek verantwoord als de rest, maar toch behoorlijk iiiiiiiiiiieeeeeeevoll ![]() ![]() ![]() ![]() Staafkerk in Vaga, Noorwegen, van de zomer genomen. ![]() |
|
Gaaf! ![]() |
|
had mooier geweest met somber weer of mist.. maar toch mooie foto!! ![]() carcasstrid ![]() |
|
Heerschende foto. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Mooie locatie, jammer dat de foto wat onderbelicht is. ![]() |
|
quote: Je kan niet alles hebben he ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ik heb zelf ook de Fuji Finepix s5500. Ik moet zeggen dat hij me tot nu toe erg goed bevalt, er zitten veel handmatig in te stellen mogelijkheden op. Qua prijs/kwaliteit verhouding is deze camera niet duur te noemen, voor 369 euro (o.i.d.) heb je hem al. Wil je wel iets meer kwijt dan dat, luister dan gewoon naar Valorian ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
![]() Vandaag gemaakt, toen ik op mijn rug in het gras lag. ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
Dan denk ik op mijn beurt, wat lag je daar op je rug in het gras te doen ![]() ![]() |
|
quote: ik denk een boom fotograferen ![]() |
|
uitrusten en een sigaretje roken na een hevig boomknuffelavontuur ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
quote: Die gaat al een tijdje mee of niet?? ![]() |
|
quote: Nah, wel zonder dat sigaretje hoor. ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
quote: Ik heb 'm onlangs gekocht van een fotograaf, en aangezien ik nog niet zo lang 'meega' in het fotograferen lijkt het me een prima ouwe fiets. ![]() |
|
Old school! ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Vandaag locatieonderzoek gedaan voor mijn afstuderen, kom ik opeens een verlaten fabriek tegen. Ik kon het niet laten om er even te kijken. ![]() ![]() Binnenkort maar eens terug gaan met een goede camera. I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Saint-Laurent, Canada ![]() ![]() 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Thx ![]() 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' ![]() |
|
Het had mooier geweest als hij eens door de lucht tuimelde. mvg wk10 ![]() |
|
ja of als er een UFO van mars langsvloog ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |