|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Marco Heerscht.. Orchideeën blijven toch de meest heerschende bloemen! (heb er niet voor niets vijf staan hier |
|
Niet echt zo artistiek verantwoord als de rest, maar toch behoorlijk iiiiiiiiiiieeeeeeevoll : Staafkerk in Vaga, Noorwegen, van de zomer genomen. |
|
Gaaf! |
|
had mooier geweest met somber weer of mist.. maar toch mooie foto!! carcasstrid |
|
Heerschende foto. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Mooie locatie, jammer dat de foto wat onderbelicht is. |
|
quote: Je kan niet alles hebben he en het zonnetje was ook wel lekker ( was alleen wat aan de prijzige kant ) |
|
quote: Ik heb zelf ook de Fuji Finepix s5500. Ik moet zeggen dat hij me tot nu toe erg goed bevalt, er zitten veel handmatig in te stellen mogelijkheden op. Qua prijs/kwaliteit verhouding is deze camera niet duur te noemen, voor 369 euro (o.i.d.) heb je hem al. Wil je wel iets meer kwijt dan dat, luister dan gewoon naar Valorian ..."Hate can only create more hate"... |
|
Vandaag gemaakt, toen ik op mijn rug in het gras lag. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Dan denk ik op mijn beurt, wat lag je daar op je rug in het gras te doen |
|
quote: ik denk een boom fotograferen |
|
uitrusten en een sigaretje roken na een hevig boomknuffelavontuur ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
quote: Die gaat al een tijdje mee of niet?? |
|
quote: Nah, wel zonder dat sigaretje hoor. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Ik heb 'm onlangs gekocht van een fotograaf, en aangezien ik nog niet zo lang 'meega' in het fotograferen lijkt het me een prima ouwe fiets. |
|
Old school! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Vandaag locatieonderzoek gedaan voor mijn afstuderen, kom ik opeens een verlaten fabriek tegen. Ik kon het niet laten om er even te kijken. Binnenkort maar eens terug gaan met een goede camera. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
|
|
Saint-Laurent, Canada 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Thx 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Het had mooier geweest als hij eens door de lucht tuimelde. mvg wk10 |
|
ja of als er een UFO van mars langsvloog |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |