|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heersend, er staat "EO" op zijn knie. |
|
Serge! |
|
quote: IS is inderdaad zeer prijzig. Heb zelf ook geen IS, al zou het wel zeer goed van pas komen tijdens concertfotografie.. De mooiste foto's maak ik met mijn Canon 50mm 1.8 (inderdaad heersende lens,, mocht iemand ooit nog een Canon SRL kopen ga dan alstjeblieft voor deze lens ipv voor zo'n prut 28-90 zoom ) en met mijn Canon 70-200 4.0 lens.. quote: Festivals.. stof, crowdsurfers en water.. allemaal erg goed voor je camera inderdaad.. Aangezien ik geen 10D heb van 1400 euro maar een analoge SRL waar ik wel wat risico's mee durf te nemen ga ik echter toch altijd zo ver mogelijk naar voren... al probeer ik wel zoveel mogelijk het stof te omzeilen. Leuke aan festivals is dat mensen vaak zo onder de indruk van SLR's en vooral zoomlenzen zijn dat ze je spontaan naar voren laten gaan (en vooraan vaak zelfs tegen het hek laten staan) om mooie foto's te kunnen gaan maken.. quote: Tsja.. 10D .. droomcamera .. wie weet ooit die van mij maar voorlopig heb ik andere prioriteiten. Analoog kun je trouwens ook leuk spelen met ASA's ... zo maakte ik ooit deze foto met een 800 ASA rolletje gepusht naar 3200 (!) ASA: Antaeus - live in 013, Tilburg Komt zo onbewerkt uit de camera rollen quote: |
|
quote: Blijft een heerschende foto dit. Bazzio Attacks!!! |
|
Klopt ja, gave foto! |
|
antaeus in de 013? vaag, die zie ik eerder in de goudvishal of meestens in de baroeg optreden, maar de 013, zelfs de kleine zaal is nog te groot voor dit black geweld... An easy way for the blind to go - A clever path for the fools who know - The secret of the Hanged Man - the smile on his lips |
|
quote:kom je binnenkort nog in nederland? An easy way for the blind to go - A clever path for the fools who know - The secret of the Hanged Man - the smile on his lips |
|
quote: Hieruit kan ik opmaken dat je er niet bij was. Tja, daar gaan je scene-points, hehe. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ja, volgende week ofzo! Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Ik hou wel van fotograferen, let altijd wel op compositie enzo. Maar ik heb maar een erg brak digitaal cameraatje sinds mijn oude is gejat. Jammer dat deze foto niet symmetrisch is, het leek wel zo toen ik hem nam. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Euh, ik heb nooit iets ervan gemerkt dat mensen opzij gaan voor een (D)SLR... Op Wacken dit jaar zelfs 2 keer gehad dat iemand er zo tegenop botste! Dan geeft zo'n 10D toch wel een fijner gevoel dan een 300D, met al dat metaal. Wist je trouwens dat de Canon L serie stofbestendig is? Groot voordeel.. Trouwens, nu de nieuwe Canon EOS 20D eraan zit te komen, zal de 10D (vooral 2e hands) een heel stuk in prijs dalen en al het aanbod groot zijn! [droom-modus] Misschien dat ik er zelfs een 2e body tegen die tijd bij doe, scheelt weer gezeik met het verwisselen van lenzen! [/droom-modus] Hoezo past ie niet? Scheuren zul je!! |
|
quote: dat komt omdat je met een simpele camera nooit op de foto krijgt wat je door de zoeker ziet. |
|
quote:nee, ik was er idd niet bij nee, maar gezien het geluid bij immortal 2 jaar terug zwaar kut was en bij dimmu () het jaar ervoor nog verkankerder, zie ik niet wat ik gemist moet hebben, naast een MkM die zijn armen opensnijdt en een pretty lady op bas... verder mogen ze wel es int midden des lands komen, lijkt me op zich wel gaaf quote:woei An easy way for the blind to go - A clever path for the fools who know - The secret of the Hanged Man - the smile on his lips |
|
quote: Nou, ik kan je wel even vertellen wat je gemist hebt. Je hebt één van de concerten van het jaar gemist. Er waren in totaal iets van 30 mensen in de kleine zaal van de 013, omdat de organisatie Immolation en Antaeus tegelijk liet spelen in de 2 verschillende zalen (HELAAS HELAAS). De meesten kozen voor Immolation, ik kan ze geen ongelijk geven. Gelukkig stond ik bij Antaeus want dat was vast nòg beter. De heerschappen kwamen op zonder poespas en beukten iedereen naar de andere wereld. Ze leken welhaast verbaasd over de respons die hun ten deel viel. Wat een schroeiend en bloedverziekend lomp black metal concert was dat zeg..... fuckin' geniaal, krijg er nog steeds kippevel van. Zo, nu weet je het. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
ok hehe, bedankt voor deze recensie An easy way for the blind to go - A clever path for the fools who know - The secret of the Hanged Man - the smile on his lips |
|
de fotos die ik hier zie vind ik over het algemeen mooi gemaakt. Ikzelf heb niet zoveel gevoel voor de fotografie. Ik kijk wel met andere mee |
|
quote: I feel good, nananananana Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Hmm... ze gaan ook niet allemaal aan de kant .. je hebt altijd mensen de koste wat het kost moeten blijven staan op een plek (of zelfs mensen die je er niet door laten als je UIT het publiek wilt, naar achter dus.. lol) quote: Nee.. maar het verbaast me niets voor die prijs .. L = prijzig ... quote: Tsja... 2e hands zijn DSLR's nog altijd niet goedkoop .. wie weet veranderd dat inderdaad, maar vooralsnog hoef ik niet eens te kijken. Neem bijv. de 300D, bij de Dixons kost zo'n ding op het moment van schrijven tegen de 1250 Euro, bij een iets goedkoperewinkel misschien 1150 of 1200.. Iemand die hem dan 2ehands verkoopt na nog geen jaar tijd (hij bestaat immers nog niet zo lang) vraag er altijd nog redelijk wat geld voor .. voor onder de 850 euro heb ik er in ieder geval nog NOOIT een op marktplaats zien staan. En laat 850 euro nou de prijs zijn die je betaald als je even je best doet en een echte goedkope winkel opzoekt (www.koopdigitaal.nl = foto konijneberg, zaak met goede reputatie en de laagste prijs van Nederland (qua 300D dan) .. Bij de 10D zal dit bovenstaande ook redelijk opgaan, alleen dan met zo'n 500 euro bovenop de prijzen .... Maar je hebt gelijk, met de komst van de 20D zal de 10D dalen.. de 300D denk ik niet zo hard, aangezien die op een ander publiek gericht is.. Wat gaat 20D trouwens brengen qua vernieuwingen? Alleen meer megapixels of ook een fullsize CCD? quote: Dat is ziek! Als je toch met geld smijt koop dan een mooie Canon L IS lens ipv nog een 10D |
|
quote:hoe dat zo? An easy way for the blind to go - A clever path for the fools who know - The secret of the Hanged Man - the smile on his lips |
|
quote: dat wil jij wel weten he. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
ja, vertel An easy way for the blind to go - A clever path for the fools who know - The secret of the Hanged Man - the smile on his lips |
|
quote: Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Wat een slap meppertje The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |