![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() ![]() Allemaal in het bos rondom Amerongen. ![]() |
|
quote: Hehe poeh da's een dik boek. Ik laat het apparaatje voorlopig in de 'auto' stand staan ![]() Ik heb helaas geen mooie bomen of stoere reptielen in de buurt, dus dan maar een iets minder true fotootje: ![]() Zenial ![]() |
|
Haha leuk bedacht ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote:Bomen zijn gaaf om te fotograveren, jammer dat bij deze foto;s de lucht zo grauw is .. maakt de kleuren wat flets ... ![]() |
|
quote: Stigma: Bomen zijn zó cliché! [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 23-04-2005 13:40] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
De inspiratie was weer op, het geheugenkaartje nog niet vol: Oja, binnekort heb ik tenminste een fatsoenlijke webruimte hiervoor. [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 23-04-2005 15:04] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: Gaaf caustics!! ![]() (mja ik studeer dus computer graphics en de wiskundige berekeningen om dit soort lichteffecten te simuleren zijn erg ingewikkeld maar wel erg gaaf) Zenial ![]() |
|
Natuurkundig zoiets berekenen is dan ook minder moeilijk en minder gaaf. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
*doet mee met bomen rage* ![]() Deze bomen zijn wel iets gayer... mooie roze blaadjes ![]() ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Natuurkundigen zijn zowiezo minder gaaf Zenial ![]() |
|
quote:Ik drink liever zo'n glas leeg dan er wiskundige berekeningen op los te laten ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
vandaag wat zwanen op de korrel genomen: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Mooi zeg! ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
Die zwanen ja, maar foto's vind ik niet bijzonder. Saaie compositie, niet scherp en de uitgekozen momenten zijn ook nietszeggend. ![]() |
|
Mijn fotogenieke ex. ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
quote: Waar is die foto genomen? Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
In de staat Durango (noordwest mex.) Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hier nog een paar Zwanen, zelfde fietstochtje als Cadaveria ![]() ![]() |
|
Wist niet meer zeker of ik deze al eens gepost heb in dit topic: ![]() Foto van mijn eigen oog bij schemerlicht met behulp van een omgekeerde 50mm lens als supermacroimprovisatie ![]() NB: En nee, ik heb geen lenzen. zo ziet het menselijk oog er nou eenmaal uit ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 24-04-2005 20:24] ![]() |
|
Dat laatste was indd het eerste wat in me op kwam. ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
![]() En nog een panorama, welke wellicht enigzins de lay-out hier verneukt, niet heel origineel is maar wel goed weergeeft hoe goed photo-stitch werkt, dit zijn namelijk vier aan elkaar geplakte foto's.. ![]() |
|
![]() ![]() Arme natte jochies. Die op de tweede foto is mijn broertje. ![]() |
|
Mooie scherpte diepte. ![]() |
|
grappig.. ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |