|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Allemaal in het bos rondom Amerongen. |
|
quote: Hehe poeh da's een dik boek. Ik laat het apparaatje voorlopig in de 'auto' stand staan Ik heb helaas geen mooie bomen of stoere reptielen in de buurt, dus dan maar een iets minder true fotootje: Zenial |
|
Haha leuk bedacht Bruce Banner |
|
quote:Bomen zijn gaaf om te fotograveren, jammer dat bij deze foto;s de lucht zo grauw is .. maakt de kleuren wat flets ... |
|
quote: Stigma: Bomen zijn zó cliché! [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 23-04-2005 13:40] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
De inspiratie was weer op, het geheugenkaartje nog niet vol: Oja, binnekort heb ik tenminste een fatsoenlijke webruimte hiervoor. [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 23-04-2005 15:04] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Gaaf caustics!! (mja ik studeer dus computer graphics en de wiskundige berekeningen om dit soort lichteffecten te simuleren zijn erg ingewikkeld maar wel erg gaaf) Zenial |
|
Natuurkundig zoiets berekenen is dan ook minder moeilijk en minder gaaf. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
*doet mee met bomen rage* Deze bomen zijn wel iets gayer... mooie roze blaadjes Zenial |
|
quote: Natuurkundigen zijn zowiezo minder gaaf Zenial |
|
quote:Ik drink liever zo'n glas leeg dan er wiskundige berekeningen op los te laten Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
vandaag wat zwanen op de korrel genomen: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Mooi zeg! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Die zwanen ja, maar foto's vind ik niet bijzonder. Saaie compositie, niet scherp en de uitgekozen momenten zijn ook nietszeggend. |
|
Mijn fotogenieke ex. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Waar is die foto genomen? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
In de staat Durango (noordwest mex.) Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Hier nog een paar Zwanen, zelfde fietstochtje als Cadaveria |
|
Wist niet meer zeker of ik deze al eens gepost heb in dit topic: [/img] Foto van mijn eigen oog bij schemerlicht met behulp van een omgekeerde 50mm lens als supermacroimprovisatie NB: En nee, ik heb geen lenzen. zo ziet het menselijk oog er nou eenmaal uit [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 24-04-2005 20:24] |
|
Dat laatste was indd het eerste wat in me op kwam. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
En nog een panorama, welke wellicht enigzins de lay-out hier verneukt, niet heel origineel is maar wel goed weergeeft hoe goed photo-stitch werkt, dit zijn namelijk vier aan elkaar geplakte foto's.. |
|
Arme natte jochies. Die op de tweede foto is mijn broertje. |
|
Mooie scherpte diepte. |
|
grappig.. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |