|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik vind deze wel gaaf geworden! Het contrast mag iets hoger, maar verder is ie wel sfeervol. |
|
Standaard fotovan slechte kwaliteit met een huis, tuin en keuken cameraatje maar toch ben ik er wel blij mee. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-04-2005 13:05] |
|
Wat 1 minuutje photoshop wel niet kan doen: |
|
quote: Ziet er al beter uit ja haha, ik fotosjop niks trouwens. Ooit wel een start gemaakt in een mooi dik boek vol informatie, niet geduldig genoeg hehe. Oja en mijn pc liep altijd vast op dat programma, sindsdien nooit meer wat mee gedaan. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-04-2005 13:16] |
|
Pfoe inderdaad. Wat een verschil! Mooie foto trouwens, Mayo! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Ik gebruik het zo min mogelijk, gezien ik meestal wel scherpe foto's maak, maar in dit geval vond ik het toch best noodzakelijk hehe. Nog best een redelijk resultaat voor een cheapo point n shoot camera trouwens! |
|
quote: Inderdaad, zo wel ja.. Hmzz misschien toch maar weer een keertje op de pc knallen, heb wel meer foto's zoals deze. |
|
quote: Als je wil kun je ze naar me mailen, dan kijk ik wat ik ervan kan maken. |
|
quote: Zekers, helemaal als je nagaat dat het zo rokerig was dat je op een gegeven moment niet eens meer kon zien dat er lui op het podium stonden. |
|
quote: Oh is goed.. zal er even een paar uithalen want ik heb nogal veel foto's. Welk mailadres, die in je profiel? |
|
quote: Ja die is prima! Maakt niet uit hoeveel en hoegroot, mijn mailbox kan wel wat hebben |
|
quote: Dit zijn er iig al 3 van vorige week zaterdag. |
|
quote: Deze waren wel wat lastiger: |
|
quote: origineel uit de camera gerolt.. Hmzz misschien kun je hier iets mee: Allemaal dezelfde vage kleuren |
|
Daar viel inderdaad wat meer van te maken |
|
quote: Fluorpaint hehe Ooit komt het er nog wel van, een mooi cameraatje die ik overal mee naar toe sleep en waar scherpe foto's uit komen rollen |
|
quote: Jep, gewoon ff sparen zodat je een echte goeie kan kopen |
|
quote: Ben al druk bezig met sparen voor van alles en nog wat hehe. |
|
iemand die een online cursus fotoshop CS, weet te vinden???? I Find That I Am Not There... |
|
Mijn foto's staan op: www.littlelielo.tk |
|
quote: Staan wel mooie en interessante foto's op. Alleen als ik weer ff zo vrij mag zijn om als ongelooflijke zeikerd over te komen: * Het kostte me wel enige moeite om ze te vinden, met andere woorden de navigatie zou ietsjes duidelijker kunnen. Het hoofdscherm is vrij klein en het menu staat helemaal bovenaan en op mijn 800x600-scherm staat het menu buiten beeld als het hoofdschermpje in beeld staat, dus het duurde al een tijdje voordat in de gaten had hoe ik bij de portofolio moest komen. Vooral omdat ik in het eerste schermpje ook wel een link verwachtte. * Verder is je site nogal... ehm... roze. * En perfectionist als ik ben, zag ik gelijk twee schrijffouten in je copyright-melding. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Dank je wel! En jah ik heb al een hele tijd niets aan m'n site gedaan, dus ik zal binnenkort nog wat dingen veranderen Tja ik weet dat hij het op sommige pc's niet goed doet, maar ik weet niet goed hoe ik hem zo kan maken dat hij op alle browers goed te zien is...:/ [Dit bericht is gewijzigd door Lielo op 02-04-2005 22:06] |
|
quote: Tsja, dat is inderdaad ook niet echt makkelijk. Het heeft mij ook nog wel eens hoofdbrekens gekost. En dan is het mijn beroep... kun je nagaan... (edit: O ja, voordat iemand opmerkt (aan de hand van m'n eigen homepage) dat ik nogal lelijke sites bouw: Ik hou me niet bezig met het uiterlijk ervan, maar met de onderliggende functionaliteit. Voor de vormgeving heb ik zo mijn personeel... behalve voor mijn eigen homepage dan...) [Dit bericht is gewijzigd door altx op 02-04-2005 22:39] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik heb wel wat PDF handboeken CS , heb je daar iets aan? Ik heb - 'Adobe Photoshop CS - Classroom in a Book' (zeer bekende Adobe boekenserie, 700 pagina's in 20 hoofdstukken) - 'Photoshop - 120 tips' - 'Advanced Techniques' (een serie PDF's met bepaalde photoshoptechnieken. - '50 fast photoshop techniques' (Verder van PS 6.0 ook nog de 'Bible', van PS 7.0 de 'Classroom in a book' en de standaard 'Manual', en diverse PDF boeken van andere Adobe en Macromedia programmatuur. .. NB: Ik mag deze PDF's uiteraard niet verspreiden ivm copyrights.... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |