|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Steve's digicams is ook een goede site. Bazzio Attacks!!! |
|
Bazzio Attacks!!! |
|
Wat foto's gemaakt in het safaripark vandaag ja er zitten wat grote high res. tussen. |
|
Ik heb vorige week een Minolta Z1 aangeschaft http://www.steves-digicams.com/2003_reviews/z1.html Wat pics: Wespen op het strand: hier stond de date-imprint nog aan, kutzooi: En Garfield: |
|
in de archipelago voor de kust van stockholm, zweden. = eilanden groep bestaande uit 24.000 kleine eilandjes. na een beetje spelen met mun digi kreeg ik dit plaatje.... I Find That I Am Not There... |
|
Moest ff goed kijken. Als je zo snel kijkt lijken het net 2 foto's. Maar nice one. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Ja inderdaad zeg het zijn er net 2. Prachtige foto! |
|
hmm... wat bedoelen jullie precies?? ik zie het niet.... I Find That I Am Not There... |
|
ik zie het ook niet, ik zie alleen dat de zon nogal in de lens schijnt waardoor je extra lijnen ed. krijgt. |
|
quote: de horizon lijkt net een streep die de zee van de lucht scheid, vandaar dat het net twee foto's lijken. |
|
daarom gebruiken ze ook water in een waterpas, omdat die in een evenredige lijn om de zwaartekracht heen valt We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
ah op die manier.... ik vind dat er nogal veel diepte in de foto zit, het lijkt net alsof je erin gezogen wordt..... I Find That I Am Not There... |
|
quote: Inderdaad, het is ook alleen in de eerste oogopslag |
|
Niet zo geweldig als andere foto's hier maar het is een begin Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:hehe dat dacht ik dus ook al ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Erg mooie foto rvholst! Alleen jammer van die 2 'vlekken' rechtsonder de zon... Deze heb ik pas in zeeland gemaakt: [Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 15-08-2004 19:54] |
|
tel de pixels We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
1024x800, hehe... Maar ik heb zelf een resolutie van 1600x1200 dus voor mij is hij niet groot... Maar ik zal hem even verkleinen. |
|
quote: Mooie foto |
|
Vandaag m'n nieuwe Cam getest, en ben zeeer tevreden Echt te gek, erg goeie macro functie, al heb ik em nog niet echt onder controle, wind en shaky hands gaan niet goed samen, maar komt nog wel! Hier een zooi fototjes.. vond deez wel geslaagd, jammer dat dat beest niet scherp wou... sterk tegenlicht, maar vond het boleffect wel vet (gewoon macro, maar de auto lijkt zowieso al opgebold ) morgen maar ff wassen en dan foto schieten zonder tegenlicht Anywee, ben erg tevreden met standaard contrast en saturatie van de camera! deze foto's op de laatste na zijn niet verder bewerkt, dus rechtstreeks uit de cam.. |
|
mooi zelfportret misschien de auto volgende keer niet wassen |
|
quote: haha, i've been spotted! zat d'r op te wachten |
|
quote: Mooi! [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 15-08-2004 23:47] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |