![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Steve's digicams is ook een goede site. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Wat foto's gemaakt in het safaripark vandaag ![]() ja er zitten wat grote high res. tussen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ik heb vorige week een Minolta Z1 aangeschaft http://www.steves-digicams.com/2003_reviews/z1.html Wat pics: Wespen op het strand: hier stond de date-imprint nog aan, kutzooi: En Garfield: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() in de archipelago voor de kust van stockholm, zweden. = eilanden groep bestaande uit 24.000 kleine eilandjes. na een beetje spelen met mun digi kreeg ik dit plaatje.... I Find That I Am Not There... ![]() |
|
Moest ff goed kijken. Als je zo snel kijkt lijken het net 2 foto's. Maar nice one. Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: Ja inderdaad zeg het zijn er net 2. Prachtige foto! ![]() |
|
hmm... wat bedoelen jullie precies?? ik zie het niet.... I Find That I Am Not There... ![]() |
|
ik zie het ook niet, ik zie alleen dat de zon nogal in de lens schijnt waardoor je extra lijnen ed. krijgt. ![]() |
|
quote: de horizon lijkt net een streep die de zee van de lucht scheid, vandaar dat het net twee foto's lijken. ![]() |
|
daarom gebruiken ze ook water in een waterpas, omdat die in een evenredige lijn om de zwaartekracht heen valt ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
ah op die manier.... ik vind dat er nogal veel diepte in de foto zit, het lijkt net alsof je erin gezogen wordt..... I Find That I Am Not There... ![]() |
|
quote: Inderdaad, het is ook alleen in de eerste oogopslag ![]() |
|
Niet zo geweldig als andere foto's hier maar het is een begin ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote:hehe dat dacht ik dus ook al ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Erg mooie foto rvholst! Alleen jammer van die 2 'vlekken' rechtsonder de zon... Deze heb ik pas in zeeland gemaakt: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 15-08-2004 19:54] ![]() |
|
tel de pixels ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
1024x800, hehe... Maar ik heb zelf een resolutie van 1600x1200 dus voor mij is hij niet groot... Maar ik zal hem even verkleinen. ![]() |
|
quote: Mooie foto ![]() ![]() |
|
Vandaag m'n nieuwe Cam getest, en ben zeeer tevreden ![]() Hier een zooi fototjes.. vond deez wel geslaagd, jammer dat dat beest niet scherp wou... ![]() ![]() ![]() sterk tegenlicht, maar vond het boleffect wel vet (gewoon macro, maar de auto lijkt zowieso al opgebold ![]() ![]() ![]() ![]() Anywee, ben erg tevreden met standaard contrast en saturatie van de camera! deze foto's op de laatste na zijn niet verder bewerkt, dus rechtstreeks uit de cam.. ![]() |
|
mooi zelfportret ![]() ![]() ![]() |
|
quote: haha, i've been spotted! zat d'r op te wachten ![]() ![]() |
|
quote: Mooi! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 15-08-2004 23:47] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |