|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Renovatie vereist. F*ck hippies |
|
geg! daar schijt je toch zeive kleure stront van? ofnie? geg! |
|
Damn, daar zou je nog tegen de muur van aanschijten om alleen al de kleur te verbeteren. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Dit is toch de 'pier' waar de Chicago Museum of Modern Art en de Aquarium staan? quote: The-L enig stuk openbaar vervoer wat daadwerkelijk prettig is om in te vertoeven! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Allemaaaaal beeeestjes. (van 2mm groot onder de tuin tafel). Bazzio Attacks!!! |
|
Spinnetjes. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hehe gaaf! |
|
gatsie! |
|
Die is echt tof, en mooi. |
|
quote: Poeh ik geloof het wel ja. Ook nog zo'n Space center zit daar. Je hebt daar (ik weet niet zeker of dat aan die pier is) ook het National Museum of History en nogiets....Dat was echt quote: Ja dan moet je wel op tijd uitstappen Wij kwamen in een deel van de stad uit waar het niet zo prettige vertoeven was als vrouw zijnde quote: ARGHHHH jakkes...wel mooie foto! |
|
jakkie word helemaal kriebelig van die foto, wel gaf !!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
*Rillingen lopen over rug* Ik word inderdaad ook helemaal kriebelig van die foto, heb al zo'n fobie voor insekten Maar wel een mooie foto! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Aaah, beestjes, ik ga nooit bij jou aan tafel zitten. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
zien er wel grappig uit. de foto is trouwens wel leuk |
|
quote: Mierenneuk modus aan: spinnen zijn geen insecten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Nee, het zijn zoogdieren F*ck hippies |
|
quote: Nee. Onder Phylum Arthropoda vallen meerdere classen waaronder Insecten en Arachniden. Laten spinnen nu toevallig tot de Arachniden toebehoren....... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:League of their own |
|
quote: *Gooit oud boek over insecten op de brandstapel F*ck hippies |
|
quote: Wil je weten wat ik zie als ik gedronken heb, allemaal beestjes Knap gedaan Bazzio Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
Hier wat foto's van vandaag in de tuin van de school: En deze is van voor de school: |
|
quote:Awwww (Ja, ik ben een hippie! ) I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Jij weet dan natuurlijk niet dat het stiekem evil ducks zijn... |
|
quote: weet niet in hoeverre dit topic serieus bedoeld is maar deze foto is ronduit slecht mvg wk10 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |