|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
u heeft meel.... I Find That I Am Not There... |
|
Eigenlijk heeft het best wel iets, ik weet niet precies hoe je het moet omschrijven. Beetje nostalgisch en duister gevoel, het zal goed in een album van Xasthur of Darkthrone ofzo passen! |
|
quote:Het heeft echt zo'n koude, heathen, black metal sfeer in zich. Beetje alla oude Graveland, oude Veles en oude Darkthrone. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Paar plaatjes van Gorgoroth op No Mercy. Sorry voor het enigzins verneuken van de lay-out. [Dit bericht is gewijzigd door Ragnar op 05-04-2005 20:44] Rot op trut, ik sta te heerschen. |
|
Onweer: vogel: Westenbork: [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 06-04-2005 23:16] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
hehe het spoor naar duitsland "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Die gigantische satellietschotels staan bij Westerbork op de uitkijk voor het geval de nazis terugkeren? |
|
Ik vond het ook al een vrij vreemd contrast. Jammer dat de foto zo donker is want acher het prikkeldraad staat een monument van zo'n barak. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
flauw dat die foto's van onweer van uit huis zijn gemaakt |
|
quote:vanaf het balkon.. maar..ik heb idd een tyfus hekel aan onweer. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
De combinatie van, voor de leek, overdreven grote communicatie - alarmering, spionage? - apparatuur, en het tastbare overblijfsel van een gepokt en gemazeld totalitair regime uit een bijna ver verleden; het contrast beschrijft de werkelijkheid wellicht meer dan je zult denken. |
|
Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Even de nieuwe standaard uitgeprobeerd, zijn niet opperbeste foto's maar het was dan ook de eerste keer dat ik serieus in de omgeving wat plaatjes ging schieten. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Slecht wegdek bij jouw voor 't huis. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Maak je maar geen zorgen, daar woon ik niet. Ach, Chelman zal wel heimwee naar het Poolse wegdek krijgen als hij die foto's ziet. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Hele gave foto's! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Binnenkort les/cursus van een prof. fotograaf, en ik mag oefenen op zijn 'oudje' aangezien ik zelf geen SLR camera bezit . Dit beestje mag ik lenen (inclusief alle denkbare lenzen e.d.): ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Jaaa! Dat zijn de betere camera's! Echt een heerlijk toestel. |
|
Er moeten meer foto's gepost worden! En mooie, begrepe. Dus niet van die waardeloze nokia foto's zoals hieronder. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Dat hoopte ik al Stiekem hoop ik eigenlijk ook dat ik deze uiteindelijk van hem kan overnemen, aangezien hij genoeg andere apparatuur heeft en deze niet meer gebruikt. Maar anderzijds, ik weet niet of analoge fotografie uiteindelijk wat voor mij is, aangezien ik direct met de beelden wil kunnen werken. Dat wordt dus doorsparen voor een digitale SLR. Maar om te leren lijkt me dit idd een prima toestel, ik ben ook heel blij dat ik deze kans krijg! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Of aan de band(s) geven!!?? M.a.w. waar blijven ze??? |
|
quote: *Oops* Heb de foto´s al gebrand, maar vergeten je dat te zeggen! Ik zal eens even telefonisch contact met je opnemen Misschien kan ik ze morgenavond ff langsbrengen... En hey, geen commentaar he! Boven/onderstaande doe ik uiteraard alleen maar voor jullie. (En om uiteindelijk betaald te krijgen voor mijn opdrachten ). ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: As long as they arent mine! Maar zo slecht is de foto niet. Vandaag genomen? Digitaal... gemak dient de mensch. Voorlopig houd ik het bij mijn spiegelreflex.. |
|
quote: I can't shoot straight unless I've had a pint! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |