|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Op het nos nieuws hadden ze nog geen naam gezegt nog iets over de afkomst. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Jep. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
hehe ben niet zo dom als ik me voor doe ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:You could've fooled me |
|
quote: Op het Rtl4 nieuws dus wel, die zijn iets minder politiek correct en zorgvuldig met hun reportages. |
|
quote:En? Vanwege het wraakelement denk ik dat het idd een allochtoon is (en dus niet om andere redenen) |
|
Sheesh ik hoorde het net pas, ik ben natuurlijk ook heel erg geschokt door dit voorval... wie weet wordt er iemand wakker, maar dat zal wel niet. Meestal pas als die dingen 3 maal binnen een week gebeuren ofzo. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Daar ben ik niet slim genoeg voor ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: en zo weet ik dat hij Moerad heet... |
|
quote: Als hij op die school zit dan kan het bijna niet anders omdat er maar een letterlijk handje vol Nederlanders op zit ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Volgens de slimmerds op nederland 1 heeft het vermoedelijk iets te maken met het vervagen van normen en waarden, oh ja joh? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote:slimme jongens daar |
|
quote:Het zijn allemaal nederlanders, maar sommige allochtoon en sommige autochtoon. |
|
misschien ook iets met de slechte bestrijding van illegaal wapenbezit |
|
quote:of misschien met de verharding van de maatschappij? |
|
of met de geschiedenis van die school, ze hebben er niet voor niets detectie poortjes en camera's. |
|
op die school hebben ze geen detectie poortjes hoorde ik . is ook geen oplossing by the way .. te veel in en uit gangen |
|
quote: of de slechte besluiten van de docenten ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Dat is een behoorlijk domme opmerking ... |
|
quote: <== schijnheilig/ sarcastisch [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 13-01-2004 20:51] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Nee .. DOM. |
|
quote: wat jij wil ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
wilt |
|
quote: Ik geloof dat bijna een derde van de posts in dit topic van jou zijn en er is nog weinig zinnigs uitgekomen... Ik wordt een beetje moe van je. Zenial |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |