IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Docent in Den Haag neergeschoten Vorige pagina | Volgende pagina
Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 17-01-2004 1:29 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Jezus, nee dat denk ik niet nee..


..."Hate can only create more hate"...


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 17-01-2004 1:40 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 17 januari 2004 1:20 schreef Immortella het volgende:
Tsja 'highschoolshootings' (of aanverwanten) zijn nou éénmaal nogal 'hot'.. Dit soort dingen is toch altijd groot nieuws..

dit geeft aan hoe intelligent de pers en het publiek zijn ,blijkbaar hebben ze allemaal geen leven



Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 17-01-2004 1:41 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 1:40 schreef Vinay het volgende:
dit geeft aan hoe intelligent de pers en het publiek zijn ,blijkbaar hebben ze allemaal geen leven


ja wedden dat die snachts ook dingen posten



Vinay
Usericon van Vinay
Posted 17-01-2004 2:00 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 17 januari 2004 1:41 schreef Matthijz Filth het volgende:
ja wedden dat die snachts ook dingen posten

als je snachts dingen post , dan is er niet zo veel mis mee , vooral als het over een hobby als muziek gaat ,
maar deze mensen zijn getrouwd en hebben kinderen,je zou denken dat ze wat betere dingen hebben om mee bezig te zijn dan highschool shootings ,
bijvoorbeeld de toekomst van hun kinderen , land,huis , tuin etc



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 17-01-2004 2:03 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 2:00 schreef Vinay het volgende:
als je snachts dingen post , dan is er niet zo veel mis mee , vooral als het over een hobby als muziek gaat ,
maar deze mensen zijn getrouwd en hebben kinderen,je zou denken dat ze wat betere dingen hebben om mee bezig te zijn dan highschool shootings ,
bijvoorbeeld de toekomst van hun kinderen , land,huis , tuin etc


Sommige mensen hebben ook een baan.. En laat ' 't nieuws op zoeken' nou de bezigheid zijn van journalisten etc..


..."Hate can only create more hate"...


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 17-01-2004 2:04 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 2:00 schreef Vinay het volgende:
als je snachts dingen post , dan is er niet zo veel mis mee , vooral als het over een hobby als muziek gaat ,
maar deze mensen zijn getrouwd en hebben kinderen,je zou denken dat ze wat betere dingen hebben om mee bezig te zijn dan highschool shootings ,
bijvoorbeeld de toekomst van hun kinderen , land,huis , tuin etc


sorry maar dat was even iets wat me pa altijd zegt als hij weer eens zit te zeuren was niet zozeer serieus bedoeld...maar een reporter ofzo waarom zou die zich erniet mee bezig houden



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-01-2004 3:10 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik zit eraan te denken een vliegtuig rond te laten vliegen boven de schilderswijk met een enorme spandoek erachter bedrukt met de frase "Murat neukt zijn moeder".

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 17-01-2004 3:11]


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 17-01-2004 9:24 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 0:47 schreef Karin het volgende:
Ik denk dat je die zware straf wel kan vergeten, aangezien hij berecht wordt als een minderjarige, dus maar 2 jaar ofzo krijgt.


Wacko Jacko riskeert er 20


Uit liefde voor ZM.


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 17-01-2004 11:39 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

Waarom zijn een heleboel mensen tegen de Doodstraf?

Het zal veel veranderen als het ingevoerd zal worden


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-01-2004 11:41 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 3:10 schreef Snaack het volgende:
Ik zit eraan te denken een vliegtuig rond te laten vliegen boven de schilderswijk met een enorme spandoek erachter bedrukt met de frase "Murat neukt zijn moeder".


Waar kan ik geld bijstorten voor de huur?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-01-2004 11:42 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 9:24 schreef adder het volgende:

Wacko Jacko riskeert er 20


Die wordt dan ook niet door hippie-rechters berecht.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 17-01-2004 11:43 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

''Murat neukt zijn moeder''?

[Dit bericht is gewijzigd door metal blade op 17-01-2004 11:43]


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 17-01-2004 12:13 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 17 januari 2004 1:40 schreef Vinay het volgende:
dit geeft aan hoe intelligent de pers en het publiek zijn ,blijkbaar hebben ze allemaal geen leven
Dat zijn dus een boel potentiele zetemmers


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-01-2004 12:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 2:00 schreef Vinay het volgende:
als je snachts dingen post , dan is er niet zo veel mis mee , vooral als het over een hobby als muziek gaat ,
maar deze mensen zijn getrouwd en hebben kinderen,je zou denken dat ze wat betere dingen hebben om mee bezig te zijn dan highschool shootings ,
bijvoorbeeld de toekomst van hun kinderen , land,huis , tuin etc


....euhhhh....vind jij het dan zo doodnormaal dat er een leraar doodgeknald wordt? Is het geen noemenswaardige gebeurtenis? Hoe je het wendt of keert is het een bijzondere gebeurtenis geweest (in negatieve zin des woords)...zodoende heeft het nieuwswaarde


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-01-2004 14:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 3:10 schreef Snaack het volgende:
Ik zit eraan te denken een vliegtuig rond te laten vliegen boven de schilderswijk met een enorme spandoek erachter bedrukt met de frase "Murat neukt zijn moeder".


Ik doneer minstens 10 euro.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 18-01-2004 12:28 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 17 januari 2004 11:39 schreef metal blade het volgende:
Waarom zijn een heleboel mensen tegen de Doodstraf?

Het zal veel veranderen als het ingevoerd zal worden

Daarom is het in amerika zo veilig he Maargoed dan hoop ik dat jij onterecht de doodstraf zal krijgen als ze het hier toch invoeren, dan maar kijken of jij er nog steeds zo over denkt.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 18-01-2004 12:53 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Die jongen wat dat gedaan heeft moeten ze direct opknuppen, evenals die hele zooi wat hem steunt........ in de oven met dat volk....


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 18-01-2004 13:04 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ach, eigenlijk is het wel terecht wat hij heeft gedaan, iedereen heeft een bepaalde grens en hij was altijd het zwarte schaap van de docenten.

Godverdomme anders beginnen jullie even na te denken, hoeren!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-01-2004 21:08 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik las in de krant dat in Amsterdam en in Almere ookal docenten met de doodbedreigd zijn. In Amsterdam werden ook kogelbrieven gestuurd en zijn 5 jongeren aangehouden.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-01-2004 21:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2004 15:34 schreef Jenje het volgende:
Hoe wil jij voorkomen dat een leerling het zo in zijn kop krijgt dat hij zijn leraar door de kop schiet? Al dan niet op school of op straat.

Vertel dat en alle moorden kunnen voorkomen worden


natuurlijk kun je er niet alles meevoorkomen, maar een hoop wel.

Hoe, het uit zijn kop slaan bijvoorbeeld

Het hand boven de hoofd houden waar ze nu nog steeds mee bezig zijn moet gewoon ophouden. Aanpakken dat tuig, als je niet boven ze staat en dat duidelijk aangeeft maken ze gewoon misbruik bij je, en hebben ze dus geen respect whatsoever.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 18-01-2004 21:16 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2004 21:08 schreef ghoulliette het volgende:
ik las in de krant dat in Amsterdam en in Almere ookal docenten met de doodbedreigd zijn. In Amsterdam werden ook kogelbrieven gestuurd en zijn 5 jongeren aangehouden.


Gelukkig wel ja, hoe meer mensen er worden aangehouden hoe minder mensen in hun hoofd halen om zoiets idioots te doen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-01-2004 2:55 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 17 januari 2004 0:47 schreef Karin het volgende:
Ik denk dat je die zware straf wel kan vergeten, aangezien hij berecht wordt als een minderjarige, dus maar 2 jaar ofzo krijgt.

als hij 2 jaar krijgt dan ga ik ook maar mensen vermoorden


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 19-01-2004 3:25 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 3:10 schreef Snaack het volgende:
Ik zit eraan te denken een vliegtuig rond te laten vliegen boven de schilderswijk met een enorme spandoek erachter bedrukt met de frase "Murat neukt zijn moeder".



My madness, my sadness


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 19-01-2004 3:29 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 17 januari 2004 12:16 schreef Chelman het volgende:
....euhhhh....vind jij het dan zo doodnormaal dat er een leraar doodgeknald wordt? Is het geen noemenswaardige gebeurtenis? Hoe je het wendt of keert is het een bijzondere gebeurtenis geweest (in negatieve zin des woords)...zodoende heeft het nieuwswaarde

ik bedoel dat het nieuws zodanig gebracht dient te worden dat jongeren juist ontmoedigd raken om dit soort dingen te doen, en dat ze de jongeren bewust maken van mogelijkheden om zich te ontwikkelen . Nu wordt de dader zodanig geanlyseerd net alsof hij interessant zou zijn , en aangezien pubers erg hongerig zijn naar aandacht etc



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-01-2004 3:37 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik ben niet populair genoeg op school mag ik je nu overhoop schieten


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen