|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Jezus, nee dat denk ik niet nee.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: ja wedden dat die snachts ook dingen posten http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: als je snachts dingen post , dan is er niet zo veel mis mee , vooral als het over een hobby als muziek gaat , maar deze mensen zijn getrouwd en hebben kinderen,je zou denken dat ze wat betere dingen hebben om mee bezig te zijn dan highschool shootings , bijvoorbeeld de toekomst van hun kinderen , land,huis , tuin etc |
|
quote: Sommige mensen hebben ook een baan.. En laat ' 't nieuws op zoeken' nou de bezigheid zijn van journalisten etc.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: sorry maar dat was even iets wat me pa altijd zegt als hij weer eens zit te zeuren was niet zozeer serieus bedoeld...maar een reporter ofzo waarom zou die zich erniet mee bezig houden http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Ik zit eraan te denken een vliegtuig rond te laten vliegen boven de schilderswijk met een enorme spandoek erachter bedrukt met de frase "Murat neukt zijn moeder". [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 17-01-2004 3:11] |
|
quote: Wacko Jacko riskeert er 20 Uit liefde voor ZM. |
|
Waarom zijn een heleboel mensen tegen de Doodstraf? Het zal veel veranderen als het ingevoerd zal worden |
|
quote: Waar kan ik geld bijstorten voor de huur? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Die wordt dan ook niet door hippie-rechters berecht. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
''Murat neukt zijn moeder''? [Dit bericht is gewijzigd door metal blade op 17-01-2004 11:43] |
|
quote:Dat zijn dus een boel potentiele zetemmers "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: ....euhhhh....vind jij het dan zo doodnormaal dat er een leraar doodgeknald wordt? Is het geen noemenswaardige gebeurtenis? Hoe je het wendt of keert is het een bijzondere gebeurtenis geweest (in negatieve zin des woords)...zodoende heeft het nieuwswaarde KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik doneer minstens 10 euro. |
|
quote: Daarom is het in amerika zo veilig he Maargoed dan hoop ik dat jij onterecht de doodstraf zal krijgen als ze het hier toch invoeren, dan maar kijken of jij er nog steeds zo over denkt. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Die jongen wat dat gedaan heeft moeten ze direct opknuppen, evenals die hele zooi wat hem steunt........ in de oven met dat volk.... |
|
Ach, eigenlijk is het wel terecht wat hij heeft gedaan, iedereen heeft een bepaalde grens en hij was altijd het zwarte schaap van de docenten. Godverdomme anders beginnen jullie even na te denken, hoeren! |
|
ik las in de krant dat in Amsterdam en in Almere ookal docenten met de doodbedreigd zijn. In Amsterdam werden ook kogelbrieven gestuurd en zijn 5 jongeren aangehouden. |
|
quote: natuurlijk kun je er niet alles meevoorkomen, maar een hoop wel. Hoe, het uit zijn kop slaan bijvoorbeeld Het hand boven de hoofd houden waar ze nu nog steeds mee bezig zijn moet gewoon ophouden. Aanpakken dat tuig, als je niet boven ze staat en dat duidelijk aangeeft maken ze gewoon misbruik bij je, en hebben ze dus geen respect whatsoever. |
|
quote: Gelukkig wel ja, hoe meer mensen er worden aangehouden hoe minder mensen in hun hoofd halen om zoiets idioots te doen. |
|
quote: als hij 2 jaar krijgt dan ga ik ook maar mensen vermoorden ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: My madness, my sadness |
|
quote: ik bedoel dat het nieuws zodanig gebracht dient te worden dat jongeren juist ontmoedigd raken om dit soort dingen te doen, en dat ze de jongeren bewust maken van mogelijkheden om zich te ontwikkelen . Nu wordt de dader zodanig geanlyseerd net alsof hij interessant zou zijn , en aangezien pubers erg hongerig zijn naar aandacht etc |
|
ik ben niet populair genoeg op school mag ik je nu overhoop schieten ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |