IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Docent in Den Haag neergeschoten Vorige pagina | Volgende pagina
Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 13-01-2004 16:41 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 16:34 schreef arrebar het volgende:
En als het een Nederlander was was dit maar een klein vergrijpje en geeneens zo heel erg.


"Het was een Nederlander!"
- "O erg. Jammer dat die leraar is neergeschoten."

"Het was een Marrokaan!"
- "O sjezus wat erg! Nu is die leraar ineens veel doderder."


Om maar even overdreven aan te geven dat ik de aanslag en het algemeen geweld van buitenlanders als aparte dingen zie.
Schijnt sommigen niet echt door te dringen.


zo kan ie wel weer


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 13-01-2004 16:41 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 16:40 schreef Chelman het volgende:
Dat is dan geitenwollensokken onzin.
Vind ik ook. Heb je, omdat je in een dubbele cultuur opgevoed bent, het recht om iemand neer te schieten? Dat zijn anders wel verdomd vreemde normen en waarden die ze leren dan


Subtiel kamerolifantje


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-01-2004 16:42 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Ik zie trouwens nog steeds nergens gezegd worden dat het om een allochtoon of een autochtoon gaat Typische discussie weer...


I'm not being rude. You're just insignificant.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-01-2004 16:42 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 16:41 schreef stigma het volgende:
Vind ik ook. Heb je, omdat je in een dubbele cultuur opgevoed bent, het recht om iemand neer te schieten? Dat zijn anders wel verdomd vreemde normen en waarden die ze leren dan

idd.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 13-01-2004 16:42 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 16:39 schreef Sporty Voleg het volgende:
Maar het is idd. wel typisch: als het autochtone scholier is, moet ie dwangverpleging, tbs en meer van dat soort ongein (taakstraf oid.) opgelegd krijgen. Als het een allochtoon is, moeten ze allemaal opsodemieteren naar hun eigen land.
idd, ALLEMAAL Absurd...


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-01-2004 16:43 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 13 januari 2004 16:36 schreef attila_de_hun het volgende:
Nee, dan was het net zo erg. De strafmaat bijv. moet ook voor iedereen gelijk blijven (ook al had die dwaas van een Donner een ander voorstel). Maar het is toch duidelijk dat criminaliteit en agresiviteit onder bepaalde buitenlandse groepen veel meer voorkomt?

Dan had dat persoon waarop ik reageerde anders niet zo fel gereageerd. Natuurlijk is dat duidelijk maar het vergrijp wordt daarom niet erger. Zo zijn er nog wel 100 andere groepen in te delen waaronder criminaliteit veel meer voorkomt. Door de discussie over iemands afkomst te gaan houden verplaats je de discussie. Het gaat op de criminaliteit en de probleemjongeren. Want daar is een steekje bij los. En pas dan kan je over de reden dat iemand zo gestoort raakt praten om dit te doen. En dat kan niet alleen om zijn afkomst.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 13-01-2004 16:43 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 16:41 schreef Babylon het volgende:
"Het was een Nederlander!"
- "O erg. Jammer dat die leraar is neergeschoten."

"Het was een Marrokaan!"
- "O sjezus wat erg! Nu is die leraar ineens veel doderder."


Om maar even overdreven aan te geven dat ik de aanslag en het algemeen geweld van buitenlanders als aparte dingen zie.
Schijnt sommigen niet echt door te dringen.
zo gaat het precies, om te kotsen.


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 13-01-2004 16:44 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 16:43 schreef grindcore het volgende:
zo gaat het precies, om te kotsen.


Laat maar


zo kan ie wel weer


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-01-2004 16:46 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 16:42 schreef helmet het volgende:
Ik zie trouwens nog steeds nergens gezegd worden dat het om een allochtoon of een autochtoon gaat Typische discussie weer...

dit is een pre-emptive discussie


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-01-2004 16:46 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 13 januari 2004 16:41 schreef Babylon het volgende:
"Het was een Nederlander!"
- "O erg. Jammer dat die leraar is neergeschoten."

"Het was een Marrokaan!"
- "O sjezus wat erg! Nu is die leraar ineens veel doderder."


Om maar even overdreven aan te geven dat ik de aanslag en het algemeen geweld van buitenlanders als aparte dingen zie.
Schijnt sommigen niet echt door te dringen.

Het zijn de mannen, en niet de marrokanen. 90 % van de misdadigers is man. Als het een vrouw was was het nooit gebeurt. Het verbaasde me ook niets dat het een man was.



"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 13-01-2004 16:46 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Maargoed, het is zowieso een kutstreek, allochtoon of niet. Ik heb ook wel eens rare fantasieën over het vermoorden van bepaalde leraren maar omdat nou ook werkelijk te doen...nou, nee!


Subtiel kamerolifantje


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 13-01-2004 16:47 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 16:42 schreef helmet het volgende:
Ik zie trouwens nog steeds nergens gezegd worden dat het om een allochtoon of een autochtoon gaat Typische discussie weer...


Was op de radio volgens Fok-users


zo kan ie wel weer


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-01-2004 16:48 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 13 januari 2004 16:47 schreef Babylon het volgende:
Was op de radio volgens Fok-users

De enige aanleiding om aan te nemen dat het een marrokaan was is dat het in Den Haag was. Maargoed ik denk dat sommige mensen ook dachten aan een Marrokaan op 6 mei.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-01-2004 16:49 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 13 januari 2004 16:46 schreef ghoulliette het volgende:
dit is een pre-emptive discussie
Oh natuurlijk! Maar dan kunnen we natuurlijk nog wat extra discussie invoeren:

quote:
De 17-jarige dader blijkt gehypnotiseerd te zijn door zijn 14-jarige broertje die een onvoldoende had gekregen voor zijn biologie werkstuk.

Bron: Harrie's weblog
Wat denken jullie? Zijn gehypnotiseerde mensen verantwoordelijk voor hun acties? Morele blokkades blijven namelijk op hun plaats in zo'n staat.



I'm not being rude. You're just insignificant.


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 13-01-2004 16:49 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 16:46 schreef arrebar het volgende:
Het zijn de mannen, en niet de marrokanen. 90 % van de misdadigers is man. Als het een vrouw was was het nooit gebeurt. Het verbaasde me ook niets dat het een man was.




Jij vind dat erger gemaakt wordt als het een Marrokaan is. Het wordt ook heus niet erger als het een man is in plaats van een vrouw hoor


zo kan ie wel weer


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-01-2004 16:50 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 13 januari 2004 16:47 schreef Babylon het volgende:
Was op de radio volgens Fok-users
1. Fok-users staan bekend om hun betrouwbaarheid en objectiviteit in zake de afkomst van criminelen.

2. De omroeper/DJ kan ook een foute bron hebben of op zoek zijn naar een primeur als ie het toevallig goed heeft.


I'm not being rude. You're just insignificant.


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 13-01-2004 16:50 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 16:46 schreef arrebar het volgende:
Het zijn de mannen, en niet de marrokanen. 90 % van de misdadigers is man. Als het een vrouw was was het nooit gebeurt. Het verbaasde me ook niets dat het een man was.



Sexist!


Uit liefde voor ZM.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-01-2004 16:52 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 16:46 schreef arrebar het volgende:
Het zijn de mannen, en niet de marrokanen. 90 % van de misdadigers is man. Als het een vrouw was was het nooit gebeurt. Het verbaasde me ook niets dat het een man was.







stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 13-01-2004 16:53 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 16:46 schreef arrebar het volgende:
Het zijn de mannen, en niet de marrokanen. 90 % van de misdadigers is man. Als het een vrouw was was het nooit gebeurt. Het verbaasde me ook niets dat het een man was.


Wij zijn ook wel wat meer geëvolutioneerd. Wij hebben bijvoorbeeld al geleerd wat communiceren is.
Maargoed, ookal was het een vrouw, is het net zo erg. Het maakt niet uit wie of wat of hoe het gebeurd is. Het is gebeurd en dat is hoe dan ook fout.


Subtiel kamerolifantje


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-01-2004 16:54 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 13 januari 2004 16:49 schreef Babylon het volgende:
Jij vind dat erger gemaakt wordt als het een Marrokaan is. Het wordt ook heus niet erger als het een man is in plaats van een vrouw hoor

Nee het dringt nog niet tot je door dat de meeste misdadigers mannen zijn. We moeten allemaal maar lekker denken dat het altijd buitenlanders zijn van jou. Er zijn nog 100 van die groepen in te delen maar als ik daar mee kom dan vindt je het onzin. Terwijl je het wel heel normaal vindt dat het een Marrokaan is.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-01-2004 16:56 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 13 januari 2004 16:53 schreef stigma het volgende:
Wij zijn ook wel wat meer geëvolutioneerd. Wij hebben bijvoorbeeld al geleerd wat communiceren is.
Maargoed, ookal was het een vrouw, is het net zo erg. Het maakt niet uit wie of wat of hoe het gebeurd is. Het is gebeurd en dat is hoe dan ook fout.

Ik zeg nu ook niet of het erger was geweest, maar ik duidt aan hoe dom generaliseren wel niet is.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 13-01-2004 16:59 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 16:48 schreef arrebar het volgende:
De enige aanleiding om aan te nemen dat het een marrokaan was is dat het in Den Haag was. Maargoed ik denk dat sommige mensen ook dachten aan een Marrokaan op 6 mei.


Inderdaad, hoeveel mensen ik toen wel niet heb horen zeggen dat het wel weer die kl*t*-buitenlanders geweest zouden zijn... Wisten gelijk niet meer wat ze moesten zeggen toen het 'gewoon' een autochtoon bleek te zijn... Je wordt er soms een beetje moe van...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 13-01-2004 17:02 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

En toch had ik weer een aha-erlebnis toen ik het hoorde van die marrokaan. Ben ik nu een racist


Uit liefde voor ZM.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-01-2004 17:03 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 17:02 schreef adder het volgende:
En toch had ik weer een aha-erlebnis toen ik het hoorde van die marrokaan. Ben ik nu een racist
nee een simpele ziel die teveel sbs6 kijkt


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 13-01-2004 17:04 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 16:54 schreef arrebar het volgende:
Nee het dringt nog niet tot je door dat de meeste misdadigers mannen zijn. We moeten allemaal maar lekker denken dat het altijd buitenlanders zijn van jou. Er zijn nog 100 van die groepen in te delen maar als ik daar mee kom dan vindt je het onzin. Terwijl je het wel heel normaal vindt dat het een Marrokaan is.

Ben ik nou zo onduidelijk? Okee, one last try.

Ik heb helemaal nergens iets gezegd in de trend van: buitenlanders zijn misdagdigers.
Okee, ik generaliseerde wat in m'n eerste reactie maar dat had ik gelijk al toegegeven en had ik niet moeten doen.

Maar goed, back 2 the point.
Ik zeg: Een relatief groot gedeelte van de misdadigers zijn buitenlanders, NIET veel buitenlanders zijn misdadigers. Precies andersom dus, maar verandert wel een hoop. Ik hoop dat je me nu een beetje snapt en dat ik helemaal geen niet-nadenkende racist ben ofzoiets.

Heb ook al meermalen herhaald dat ik niet verbaasd had geweesd al was het een Nederlander.


zo kan ie wel weer


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen