|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Vind ik ook. Heb je, omdat je in een dubbele cultuur opgevoed bent, het recht om iemand neer te schieten? Dat zijn anders wel verdomd vreemde normen en waarden die ze leren dan Subtiel kamerolifantje |
|
Ik zie trouwens nog steeds nergens gezegd worden dat het om een allochtoon of een autochtoon gaat Typische discussie weer... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: idd. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:idd, ALLEMAAL Absurd... |
|
quote: Dan had dat persoon waarop ik reageerde anders niet zo fel gereageerd. Natuurlijk is dat duidelijk maar het vergrijp wordt daarom niet erger. Zo zijn er nog wel 100 andere groepen in te delen waaronder criminaliteit veel meer voorkomt. Door de discussie over iemands afkomst te gaan houden verplaats je de discussie. Het gaat op de criminaliteit en de probleemjongeren. Want daar is een steekje bij los. En pas dan kan je over de reden dat iemand zo gestoort raakt praten om dit te doen. En dat kan niet alleen om zijn afkomst. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:zo gaat het precies, om te kotsen. |
|
quote: Laat maar zo kan ie wel weer |
|
quote: dit is een pre-emptive discussie |
|
quote: Het zijn de mannen, en niet de marrokanen. 90 % van de misdadigers is man. Als het een vrouw was was het nooit gebeurt. Het verbaasde me ook niets dat het een man was. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Maargoed, het is zowieso een kutstreek, allochtoon of niet. Ik heb ook wel eens rare fantasieën over het vermoorden van bepaalde leraren maar omdat nou ook werkelijk te doen...nou, nee! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Was op de radio volgens Fok-users zo kan ie wel weer |
|
quote: De enige aanleiding om aan te nemen dat het een marrokaan was is dat het in Den Haag was. Maargoed ik denk dat sommige mensen ook dachten aan een Marrokaan op 6 mei. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Oh natuurlijk! Maar dan kunnen we natuurlijk nog wat extra discussie invoeren: quote:Wat denken jullie? Zijn gehypnotiseerde mensen verantwoordelijk voor hun acties? Morele blokkades blijven namelijk op hun plaats in zo'n staat. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Jij vind dat erger gemaakt wordt als het een Marrokaan is. Het wordt ook heus niet erger als het een man is in plaats van een vrouw hoor zo kan ie wel weer |
|
quote:1. Fok-users staan bekend om hun betrouwbaarheid en objectiviteit in zake de afkomst van criminelen. 2. De omroeper/DJ kan ook een foute bron hebben of op zoek zijn naar een primeur als ie het toevallig goed heeft. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Sexist! Uit liefde voor ZM. |
|
quote: |
|
quote:Wij zijn ook wel wat meer geëvolutioneerd. Wij hebben bijvoorbeeld al geleerd wat communiceren is. Maargoed, ookal was het een vrouw, is het net zo erg. Het maakt niet uit wie of wat of hoe het gebeurd is. Het is gebeurd en dat is hoe dan ook fout. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Nee het dringt nog niet tot je door dat de meeste misdadigers mannen zijn. We moeten allemaal maar lekker denken dat het altijd buitenlanders zijn van jou. Er zijn nog 100 van die groepen in te delen maar als ik daar mee kom dan vindt je het onzin. Terwijl je het wel heel normaal vindt dat het een Marrokaan is. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ik zeg nu ook niet of het erger was geweest, maar ik duidt aan hoe dom generaliseren wel niet is. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Inderdaad, hoeveel mensen ik toen wel niet heb horen zeggen dat het wel weer die kl*t*-buitenlanders geweest zouden zijn... Wisten gelijk niet meer wat ze moesten zeggen toen het 'gewoon' een autochtoon bleek te zijn... Je wordt er soms een beetje moe van... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
En toch had ik weer een aha-erlebnis toen ik het hoorde van die marrokaan. Ben ik nu een racist Uit liefde voor ZM. |
|
quote:nee een simpele ziel die teveel sbs6 kijkt |
|
quote: Ben ik nou zo onduidelijk? Okee, one last try. Ik heb helemaal nergens iets gezegd in de trend van: buitenlanders zijn misdagdigers. Okee, ik generaliseerde wat in m'n eerste reactie maar dat had ik gelijk al toegegeven en had ik niet moeten doen. Maar goed, back 2 the point. Ik zeg: Een relatief groot gedeelte van de misdadigers zijn buitenlanders, NIET veel buitenlanders zijn misdadigers. Precies andersom dus, maar verandert wel een hoop. Ik hoop dat je me nu een beetje snapt en dat ik helemaal geen niet-nadenkende racist ben ofzoiets. Heb ook al meermalen herhaald dat ik niet verbaasd had geweesd al was het een Nederlander. zo kan ie wel weer |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |