IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Docent in Den Haag neergeschoten Vorige pagina | Volgende pagina
Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 16-01-2004 16:29 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 16 januari 2004 16:10 schreef Jenje het volgende:
onderzoeken, preventie blablabla, er moet eens een keer met de vinger naar de ouders gewezen worden.

Zij hebben wat fout gedaan. Ouders dienen gestraft te worden voor de misdaden van hun kroost (tot 18)

Oh en Murat was alleen stoned, niet onder invloed va XTC en alcohol.


Dat las ik niet in de krant vandaag

(zei de slaaf van de media)


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-01-2004 16:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2004 16:29 schreef Phriar het volgende:
Dat las ik niet in de krant vandaag

(zei de slaaf van de media)
Mijn bron is het nieuws (op de radio) ... dus .,. tja .. zelfs de media is er vaag over.

Maar boeit dat? Ik bedoel of ie onder de invloed was?

Als ie met 17 al aan de drugs was mogen ze die ouders helemaal eens op de flikker geven trouwens


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 16-01-2004 16:39 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2004 16:10 schreef Jenje het volgende:
onderzoeken, preventie blablabla, er moet eens een keer met de vinger naar de ouders gewezen worden.

Doet me denken aan een voorval een tijd terug in België. Een jonge Marrok werd neergeschoten door een agent toen hij een Mc Donald aan het overvallen was. Het hele incident bleek achteraf een ongeluk te zijn.
Paar dagen later krijg je dan zijn ouders op tv te zien. Niets anders dan gelul over z'n goede gedrag, dat hij nooit iemand kwaad zou doen, nooit iets misdeed, enz... kortom, het crimineel gedrag van hun kind niet onder ogen willen zien. Heel triest.

Het licht ook in de cultuur van die moslims om er heel trots op te zijn als hun eerstgeborene een zoon is. Die jochies worden hun hele jeugd op handen gedragen. Mischien kwam dat hier ook bij kijken.


Uit liefde voor ZM.


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 16-01-2004 16:45 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

Reken maar dat het binnen 5 a 8 jaar weer kan gebeuren, vanwege onze SLAPPE rechtssysteem.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-01-2004 16:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zelfde gast zal het wel niet meer doen ... die komt geen school meer binnen gok ik ...


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 16-01-2004 16:51 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 16 januari 2004 16:10 schreef Jenje het volgende:
onderzoeken, preventie blablabla, er moet eens een keer met de vinger naar de ouders gewezen worden.

Zij hebben wat fout gedaan. Ouders dienen gestraft te worden voor de misdaden van hun kroost (tot 18)

Oh en Murat was alleen stoned, niet onder invloed va XTC en alcohol.

Papa zit trouwens ook al vast voor een schietpartijtje ofzo.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-01-2004 17:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2004 16:51 schreef arrebar het volgende:
Papa zit trouwens ook al vast voor een schietpartijtje ofzo.
... nah .. dan ist klaar .. criminele familie -->> land uit .. KLAAR.

Nee in Nederland moeten we dit maar tolereren


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 16-01-2004 17:28 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Land uit? Het is toch een volledig Nederlander?



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 16-01-2004 17:46 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 16 januari 2004 17:28 schreef Azagthoth het volgende:
Land uit? Het is toch een volledig Nederlander?

Maakt niet uit. Gewoon alle criminelen het land uit. Vind ik wel een goed idee eigenlijk, stuur ze maar weer naar Australie


Zenial


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 16-01-2004 17:52 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2004 17:46 schreef Zenial het volgende:
Maakt niet uit. Gewoon alle criminelen het land uit. Vind ik wel een goed idee eigenlijk, stuur ze maar weer naar Australie



arme skippy zit ze weer tussen het gespuis



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-01-2004 22:39 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 16 januari 2004 16:45 schreef metal blade het volgende:
Reken maar dat het binnen 5 a 8 jaar weer kan gebeuren, vanwege onze SLAPPE rechtssysteem.

Zeker als die tievusventjes zeggen dat dit pas het begin is


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 16-01-2004 22:57 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 16 januari 2004 22:39 schreef ElitE het volgende:
Zeker als die tievusventjes zeggen dat dit pas het begin is
Die gozer is voor bepaalde groepen idd een held..erg sneu


Don't blush when I rip you open


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 16-01-2004 23:56 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 16 januari 2004 22:57 schreef JaneDoe het volgende:
Die gozer is voor bepaalde groepen idd een held..erg sneu


Jep, aan de boom naast hem.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 17-01-2004 0:35 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

ik heb het hele topic niet gelezen ,
ik denk dat een zware straf wel op zijn plaats is .
ik denk verder dat spreiding van de bevolking uit de probleemwijken over verschillende ("witte")scholen over het hele land wel een oplossing is , is in veel opzichten ook beter voor Den Haag , omdat de bevolking ,die problemen veroorzaakt kan worden vervangen door mensen die de stad kunnen ontwikkelen .



JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 17-01-2004 0:36 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 17 januari 2004 0:35 schreef Vinay het volgende:
ik heb het hele topic niet gelezen ,
ik denk dat een zware straf wel op zijn plaats is .


Je denkt dat een zware straf wel op z'n plaats is..? Die gast heeft geen Mars gestolen bij de kantine hoor.


Don't blush when I rip you open


Karin
Usericon van Karin
Posted 17-01-2004 0:47 by Karin Wijzig reactieProfiel van KarinQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 0:35 schreef Vinay het volgende:
ik heb het hele topic niet gelezen ,
ik denk dat een zware straf wel op zijn plaats is .
ik denk verder dat spreiding van de bevolking uit de probleemwijken over verschillende ("witte")scholen over het hele land wel een oplossing is , is in veel opzichten ook beter voor Den Haag , omdat de bevolking ,die problemen veroorzaakt kan worden vervangen door mensen die de stad kunnen ontwikkelen .


Ik denk dat je die zware straf wel kan vergeten, aangezien hij berecht wordt als een minderjarige, dus maar 2 jaar ofzo krijgt.


Will there ever be a better icon than myself?


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 17-01-2004 0:51 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 0:47 schreef Karin het volgende:
Ik denk dat je die zware straf wel kan vergeten, aangezien hij berecht wordt als een minderjarige, dus maar 2 jaar ofzo krijgt.


Is dat al zeker dan? Ik hoorde dat ze wilden proberen hem toch als volwassene te berechten..


..."Hate can only create more hate"...


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 17-01-2004 0:54 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

doodstraf is meer dan terecht
laat ze hun mollen uit de tuin gaan schieten ofzo kutmongolen geen respect



Karin
Usericon van Karin
Posted 17-01-2004 0:54 by Karin Wijzig reactieProfiel van KarinQuote dit bericht

Ja klopt, maar op het 10 uur journaal werd verteld dat hij als een minderjarige zou worden berecht.


Will there ever be a better icon than myself?


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 17-01-2004 0:55 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 0:54 schreef Karin het volgende:
Ja klopt, maar op het 10 uur journaal werd verteld dat hij als een minderjarige zou worden berecht.


Oh, journaal vanavond niet gezien.. Jammer..

Zal ook wel weer Tbs'ertje worden dan..


..."Hate can only create more hate"...


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 17-01-2004 1:02 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 0:55 schreef Immortella het volgende:
Oh, journaal vanavond niet gezien.. Jammer..

Zal ook wel weer Tbs'ertje worden dan..


nou immo zeg um dan maar namens mij dat ie dat niet weer moet doen



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 17-01-2004 1:06 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 1:02 schreef Matthijz Filth het volgende:
nou immo zeg um dan maar namens mij dat ie dat niet weer moet doen


Als hij bij ons wordt geplaatst, zal ik hem dat zeker vertellen..

*oefent vast* 'Ik vond het niet netjes van je dat je dat hebt gedaan, zul je het nooit weer doen?'


..."Hate can only create more hate"...


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 17-01-2004 1:17 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

heb eventjes in krant gekeken , ik vind het wel vreemd dat deze jongen zoveel aandacht krijgt voor het doen van zoiets doms . Dit heeft ook een slecht effect op jongeren , die geen rolmodels hebben ,zij denken dat ze op deze manier aandacht krijgen , de aandacht zou moeten gaan naar docenten en succesvolle (ondernemende/opgeleide) mensen .



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 17-01-2004 1:20 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 1:17 schreef Vinay het volgende:
heb eventjes in krant gekeken , ik vind het wel vreemd dat deze jongen zoveel aandacht krijgt voor het doen van zoiets doms . Dit heeft ook een slecht effect op jongeren , die geen rolmodels hebben ,zij denken dat ze op deze manier aandacht krijgen , de aandacht zou moeten gaan naar docenten en succesvolle (ondernemende/opgeleide) mensen .


Tsja 'highschoolshootings' (of aanverwanten) zijn nou éénmaal nogal 'hot'.. Dit soort dingen is toch altijd groot nieuws..


..."Hate can only create more hate"...


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 17-01-2004 1:28 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

dan wordt zon soort shirt vast op die school niet gewaardeerd?



Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen