IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Docent in Den Haag neergeschoten Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-01-2004 22:33 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 22:27 schreef arrebar het volgende:
Mijn moeder werkt bij de sociale dienst. Nou zitten we hier in een dorpje waar alles wel goed is maar hun hadden laatst ook al een gek die hun kwam opzoeken omdat die boos was over zijn uitkering.
En zolang je maar hard genoeg intimideert...

Een leerling van me, een man van een jaar of 33, werkt voor de sociale dienst in Groningen. Die krijgen dus les in conflictbeheersing; er schijnen gevallen te zijn van asocialen die dusdanig amok maken dat ze complete tv's krijgen als afkoopsom.

Welkom in Nederland!

Vind je het gek dat je dan zo nu en dan flink moet uitkijken om niet in elkaar gestompt te worden? Heb je een grote bek dan heb je het conflict al gewonnen, geef ze hun zin maar en achteraf gaan zeiken dat de maatschappij verhardt. Ja gek hè, flikker 200 ratten in een aquarium van 1 bij 1 en moet je kijken hoe die beesten tegen elkaar tekeer gaan...

Offeh, zeg ik nu weer vol is vol ofzo? Nee, men woont gewoon te dicht op elkaar en mensen hebben ruimte nodig. Territoriumdrang.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-01-2004 22:34 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 22:32 schreef Henke het volgende:
Welcome in Holland


Tering, dit wordt eng...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 13-01-2004 22:36 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 13 januari 2004 22:34 schreef Greycloak het volgende:


Tering, dit wordt eng...





Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-01-2004 22:48 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Hij is net overleden....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 13-01-2004 22:50 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 13 januari 2004 22:48 schreef Chelman het volgende:
Hij is net overleden....


Damn



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-01-2004 22:51 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 22:48 schreef Chelman het volgende:
Hij is net overleden....
Is dat jochie ondertussen eigenlijk al gepakt?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 13-01-2004 22:53 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 13 januari 2004 22:51 schreef Misanthrope het volgende:
Is dat jochie ondertussen eigenlijk al gepakt?


Even een stukje teruglezen



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-01-2004 22:58 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 22:53 schreef Henke het volgende:
Even een stukje teruglezen
Aja, wat een idioot.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-01-2004 23:00 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Net in Nova hadden ze het er over. Op de school hebben ze dus al veel aandacht eraan besteed aan het probleem veiligheid. Het barst van de camera's daar. Ze lieten ook zien dat er een vechtpartij was en dat de hele school uitliep om te kijken.
Maar het is erg rot dat juist zon school die er openlijk voor uit kwam dat ze zulke grote problemen hadden daar juist dit moet overkomen. De meeste scholen houden het onder tafel voor hun goede naam.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-01-2004 23:02 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Het mag wel eens aan het licht komen hoe het er op sommige scholen voorstaat. Dit zijn de voortekenen van onze toekomst, omdat de scholen onze toekomst zijn.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-01-2004 23:09 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Ja daar was die school ook goed mee bezig om het naar buiten te brengen. Ze hebben nova in 2002 al uitgenodigd en die hebben een reportage gemaakt.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 13-01-2004 23:10 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Het klopt idd dat scholen dingen achterhouden. Heeft allemaal weer te maken met geld. Slechte reclame = geen nieuwe leerlingen = geen diploma's = geen geld = mooi kut dus



Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 13-01-2004 23:31 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Ik hoor net op het nieuws dat er ook leerlingen zijn die het prachtig vinden dat die docent is vermoord. Godverdomme, dat soort volk verdient zelf een nekschot


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 13-01-2004 23:43 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

MTV publiek



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-01-2004 7:18 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 23:31 schreef Gangrad het volgende:
Ik hoor net op het nieuws dat er ook leerlingen zijn die het prachtig vinden dat die docent is vermoord. Godverdomme, dat soort volk verdient zelf een nekschot
Kom op zeg, die klootzak verdiende toch niet beter? Hij liep gewoon die gast te dissen weetjewel, dan kan je zoiets tohc verwagten? Je gaat toch niet naar sgool om wat te leren? Die dosent had maar respekt moeten tonen aan deze stoere gozah!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-01-2004 11:45 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 23:00 schreef arrebar het volgende:
Net in Nova hadden ze het er over. Op de school hebben ze dus al veel aandacht eraan besteed aan het probleem veiligheid. Het barst van de camera's daar. Ze lieten ook zien dat er een vechtpartij was en dat de hele school uitliep om te kijken.
Maar het is erg rot dat juist zon school die er openlijk voor uit kwam dat ze zulke grote problemen hadden daar juist dit moet overkomen. De meeste scholen houden het onder tafel voor hun goede naam.

Zoals het Santvliet college, ook in den Haag, gekozen tot beste VWO school. Erg makkelijk als je iedereen die die status enigzins omlaag zou kunnen halen verwijderd. Dat zijn echt hypocriete lui.

wat mij verbaasde is dat die jongen (wat een klein ventje trouwens) niet door zijn voogd het politiebureau in werd geslagen maar naar binnen kon huppelen met zijn petje op (en blijkbaar van beleefdheidsvormen geen weet heeft en dat ding ook op hield)


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 14-01-2004 12:06 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 14 januari 2004 11:45 schreef ghoulliette het volgende:
Zoals het Santvliet college, ook in den Haag, gekozen tot beste VWO school. Erg makkelijk als je iedereen die die status enigzins omlaag zou kunnen halen verwijderd. Dat zijn echt hypocriete lui.

wat mij verbaasde is dat die jongen (wat een klein ventje trouwens) niet door zijn voogd het politiebureau in werd geslagen maar naar binnen kon huppelen met zijn petje op (en blijkbaar van beleefdheidsvormen geen weet heeft en dat ding ook op hield)


Enkele reis Turkije dus


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 14-01-2004 12:08 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 22:01 schreef Henke het volgende:
Ik ben flink geschrokken, maar echt verbazen doet het me niet. Dit is Nederland tegenwoordig.

Deze reactie heb ik hier nog al gelezen. Waarom dan?
Naar mijn weten gebeurt er in belgische scholen niets bijzonder om je aan zoiets te verwachten.
Buiten een lerares diebijna verkracht werd door een leerling tijdens een lesuur. Dat hij marrokaan was had er niets mee te maken, gast zat onder de drugs, vandaar Maar das alweer een jaar of 4 geleden...


Uit liefde voor ZM.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-01-2004 12:09 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 11:45 schreef ghoulliette het volgende:
Zoals het Santvliet college, ook in den Haag, gekozen tot beste VWO school. Erg makkelijk als je iedereen die die status enigzins omlaag zou kunnen halen verwijderd. Dat zijn echt hypocriete lui.



Hoezo? Ik zou mijn kinderen veel liever op een school hebben die zich actief bezighoudt met het verwijderen van tuig.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 14-01-2004 12:18 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 14 januari 2004 12:08 schreef adder het volgende:
Deze reactie heb ik hier nog al gelezen. Waarom dan?
Naar mijn weten gebeurt er in belgische scholen niets bijzonder om je aan zoiets te verwachten.
Buiten een lerares diebijna verkracht werd door een leerling tijdens een lesuur. Dat hij marrokaan was had er niets mee te maken, gast zat onder de drugs, vandaar Maar das alweer een jaar of 4 geleden...


De reden waarom is mij onduidelijk. Feit ligt er wel gewoon dat in Nederland de leerlingen behoorlijk agressiever zijn geworden.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-01-2004 12:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 12:18 schreef Henke het volgende:
De reden waarom is mij onduidelijk. Feit ligt er wel gewoon dat in Nederland de leerlingen behoorlijk agressiever zijn geworden.


1. Ouders zijn minder betrokken in het welzijn van hun kinderen
2. MTV/TMF, daar zien die kinderen alleen maar gastjes met veel bling bling en grote bek en kopieren dat dus.


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 14-01-2004 12:23 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 14 januari 2004 12:22 schreef Jenje het volgende:
1. Ouders zijn minder betrokken in het welzijn van hun kinderen
2. MTV/TMF, daar zien die kinderen alleen maar gastjes met veel bling bling en grote bek en kopieren dat dus.


Maar waarom juist in Nederland?



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-01-2004 12:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 12:23 schreef Henke het volgende:
Maar waarom juist in Nederland?
Ik denk niet dat dat alleen in Nederland zo is. Als het incident gisteren niet gebeurt was, dan was het ook niet in het nieuws gekomen, dus dat het in België, Duitsland etc niet in het nieuws betekent niet dat het dus niet gebeurt.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-01-2004 12:37 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 12:26 schreef Jenje het volgende:
Ik denk niet dat dat alleen in Nederland zo is. Als het incident gisteren niet gebeurt was, dan was het ook niet in het nieuws gekomen, dus dat het in België, Duitsland etc niet in het nieuws betekent niet dat het dus niet gebeurt.




Als het in Belgoland of Deutschland gebeurt dan horen we dat echt wel. Die van gisteren was zelfs op CNN en Poolse TV.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-01-2004 12:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 12:37 schreef Chelman het volgende:
Als het in Belgoland of Deutschland gebeurt dan horen we dat echt wel. Die van gisteren was zelfs op CNN en Poolse TV.
Was er in Duitsland al niet een keer een scheitpartij geweest? En in België dus een bijna verkrachting van een lerares?

Scholen lopen niet graag te koop met dit soort incidenten.

De illusie dat het alleen in Nederland gebeurt slaat nergens op. Neem Amerika maar als voorbeeld, en als aanstichter.


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen