IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Docent in Den Haag neergeschoten Vorige pagina | Volgende pagina
Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 13-01-2004 15:40 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:39 schreef campske666 het volgende:
Dan kon het toch wel eens tuig zijn...


Ja vast. Daar is ie toch veels te stoned voor.
En dit was mijn laatste offtopic post in dit topic.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-01-2004 15:41 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 13 januari 2004 15:40 schreef Chelman het volgende:
Zat je op Luzac?
Stedelijk Gymnasium Breda


I'm not being rude. You're just insignificant.


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 13-01-2004 15:41 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:40 schreef Arson het volgende:
precies houden we ons weer met zijn allen stil... beetje een strak beleid zou meer uithalen...




Misschien zouden zwaardere straffen ook helpen. 21 jaar die meestal 14 jaar kunnen worden is niet zo lang.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-01-2004 15:43 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

@pandora: Ik heb anders ook geen zin om 21 jaar lang belastinggeld te gaan betalen om iemand vast te houden.. dan maar een paar moorden meer ..


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 13-01-2004 15:43 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:28 schreef Valorian het volgende:
ik ook, en ik ben niet zo politiek correct om het voor me te houden .. -> VMBO .. losers


Viel te voorspellen ja en is ook zo:

Nu.nl
quote:
Het schietincident gebeurde rond 13.30 uur in de vmbo-afdeling van het Stevin College.



zo kan ie wel weer


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 13-01-2004 15:43 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:29 schreef Morningrise het volgende:
Iemand neerschieten is vaak een impulsie, lijkt mij,

Een impulsie, nog wel! Dat is niet voor de poes, zeg.


Touché, pussycat!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-01-2004 15:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:41 schreef helmet het volgende:
Stedelijk Gymnasium Breda


Ik was toch in de war, lol. Ken iemand die op Luzac zat maar....da's in Bergen op Z. (brabant een pot nat).

Effe ontopic: het is wel verrassend dat dit soort incidenten niet op dit soort scholen gebeuren maar meestal toch in de wat ik generaliserend als 'tuigscholen' zou noemen.

In principe heeft w.m.b. milieu er niks mee te maken. Maar de feiten lijken het tegen te spreken.....




KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-01-2004 15:46 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Niks impuls(ie) .. die dude is er toch voor terug gekomen? Dan heeft hij er over nagedacht, besloten het te doen, met wapen, en het uitgevoerd.

Lijkt me vrij duidelijk: Moord.

Impuls zou zijn geweest als hij ter plekke bij de schorsing een stoel had gepakt en die leraar zijn hersens ingeslagen zou hebben: Doodslag

(als die dude doodgaat dan natuurlijk... )

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 13-01-2004 15:46]


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 13-01-2004 15:47 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:43 schreef Valorian het volgende:
@pandora: Ik heb anders ook geen zin om 21 jaar lang belastinggeld te gaan betalen om iemand vast te houden.. dan maar een paar moorden meer ..


Wat jij wilt.
Maar omdat ik toch niet van plan was om de rest van mijn leven in nederland te wonen zal dat mij niet zoveel boeien.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-01-2004 15:47 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:46 schreef Valorian het volgende:
Niks impuls(ie) .. die dude is er toch voor terug gekomen? Dan heeft hij er over nagedacht, besloten het te doen, met wapen, en het uitgevoerd.

Lijkt me vrij duidelijk: Moord.

Impuls zou zijn geweest als hij ter plekke bij de schorsing een stoel had gepakt en die leraar zijn hersens ingeslagen zou hebben: Doodslag

(als die dude doodgaat dan natuurlijk... )


Idd.

Op de TU waar mijn neef (in Polen) op sudeert is laatst een studentassistent vermoord met een bijl door een leerling die teleurgesteld was in zijn, overigens voldoende (!), cijfer. Hij kreeg moord juist om de redenen die jij aanvoerde.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-01-2004 15:47 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:47 schreef Pandora het volgende:
Wat jij wilt.
Maar omdat ik toch niet van plan was om de rest van mijn leven in nederland te wonen zal dat mij niet zoveel boeien.


Aha... vergeet alleen niet dat Nederland nog altijd een van de beste plaatsen is om te wonen (op een ding na: ruimte) ..


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-01-2004 15:48 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:47 schreef Valorian het volgende:
Aha... vergeet alleen niet dat Nederland nog altijd een van de beste plaatsen is om te wonen (op een ding na: ruimte) ..


en de VS.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 13-01-2004 15:49 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:47 schreef Pandora het volgende:
Wat jij wilt.
Maar omdat ik toch niet van plan was om de rest van mijn leven in nederland te wonen zal dat mij niet zoveel boeien.
idd
en besides: over (bijvoorbeeld) wales hoor je zulke dingen niet! (of ze brengen het niet naar buiten, maar m'n vermoeden is dat zulke dingen gewoon minder gebeuren en het niveau wat hoger ligt) verhuizuuuuuuuuh!


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-01-2004 15:49 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 13 januari 2004 15:08 schreef Jenje het volgende:
Er moet eindelijk eens het besef komen dat nederlandse justitie een lachertje is. Als mensen nog echt tegen de politie zouden opkijken zouden dit soort situaties niet voorkomen.

Onzin, in Amerika is de justitie kei en kei hard, en daar gebeuren dit soort dingen nog veel vaker


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


campske666
Usericon van campske666
Posted 13-01-2004 15:50 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:49 schreef arrebar het volgende:
Onzin, in Amerika is de justitie kei en kei hard, en daar gebeuren dit soort dingen nog veel vaker


Daar woont ook veel meer volk.


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 13-01-2004 15:50 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

van fok:
quote:
Het is een 17-jarige jongen van Marokkaanse afkomst, en hij is nog voortvluchtig hoorde ik net op de radio, de leraar is afgevoerd met ambulance, laten we hopen dat ie het red


Ja, hoor.. wat we waarschijnlijk allemaal al dachten.. Stelletje schorum, gaat heen naar je eigen land


zo kan ie wel weer


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 13-01-2004 15:50 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:47 schreef Valorian het volgende:
Aha... vergeet alleen niet dat Nederland nog altijd een van de beste plaatsen is om te wonen (op een ding na: ruimte) ..


En ik vind nederland niet mooi. Op de stranden, de meren, het ijselmeer en de waddenzee na. Ik val niet op polderlandschap zonder heuvels.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-01-2004 15:51 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 13 januari 2004 15:50 schreef Babylon het volgende:
Ja, hoor.. wat we waarschijnlijk allemaal al dachten..
Spreek voor jezelf!


I'm not being rude. You're just insignificant.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-01-2004 15:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:49 schreef Elfensteen het volgende:
idd
en besides: over (bijvoorbeeld) wales hoor je zulke dingen niet! (of ze brengen het niet naar buiten, maar m'n vermoeden is dat zulke dingen gewoon minder gebeuren en het niveau wat hoger ligt) verhuizuuuuuuuuh!


Nee tuurlijk niet. Daar wonen 3 inteelt boeren en 50 miljoen schapen......

Geloof me als je in Wales opgegroeid bent....wil je niks liever dan weg.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


campske666
Usericon van campske666
Posted 13-01-2004 15:51 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:50 schreef Babylon het volgende:
van fok:


Ja, hoor.. wat we waarschijnlijk allemaal al dachten.. Stelletje schorum, gaat heen naar je eigen land


Ach...is het weer een marrokaan ? [hippie modus] Dat betekent niets, het knon net zo goed een Nederlander zijn geweest. Want alle Marokanen zien lieve vriendelijke jongens[/hippie modus].


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 13-01-2004 15:52 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:51 schreef helmet het volgende:
Spreek voor jezelf!

idd.


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 13-01-2004 15:52 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:51 schreef helmet het volgende:
Spreek voor jezelf!


let op waarschijnlijk


zo kan ie wel weer


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-01-2004 15:54 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 13 januari 2004 15:45 schreef Chelman het volgende:
Effe ontopic: het is wel verrassend dat dit soort incidenten niet op dit soort scholen gebeuren maar meestal toch in de wat ik generaliserend als 'tuigscholen' zou noemen.
In principe heeft w.m.b. milieu er niks mee te maken. Maar de feiten lijken het tegen te spreken...
Tja, het enige wat ik daarop kan zeggen is naar aanleiding van hoe het er bij mij op de middelbare school aan toe ging; maar wat dat betreft is het antwoord doodsimpel. Wij hadden respect voor onze docenten. Alles bij ons op school ging op een ongelooflijk amicale manier.. ik had geen docent die we niet met de voornaam aanspraken, als we een 1 april grap uithaalden deed de docent er nog een schepje bovenop (zodat wij meestal de pineut waren en niet zij) en als je zat te klooien in de klas dan verzocht de docent je vriendelijk om maar in de kantine te gaan zitten.. want tja, hij hoefde geen repetities en schoolonderzoeken meer te halen.

Ik ben er van overtuigd dat dat soort dingen een wereld van verschil maken. Als je het ergens niet mee eens was ging je met een kop koffie naar je docent toe om te overleggen en niet met een kanon om 'm af te schieten.


I'm not being rude. You're just insignificant.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-01-2004 15:56 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 13 januari 2004 15:50 schreef campske666 het volgende:
Daar woont ook veel meer volk.

Daar worden anders naar verhouding net zoveel moorden of zelfs meer moorden gepleegd.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 13-01-2004 15:57 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:54 schreef helmet het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat dat soort dingen een wereld van verschil maken. Als je het ergens niet mee eens was ging je met een kop koffie naar je docent toe om te overleggen en niet met een kanon om 'm af te schieten.


Tja, oud en wijs he


Waag eens een dansje!


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen