|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hmm, ik kan me hier eigenlijk wel enigzins in vinden. Mijn vader was in het begin ook altijd redelijk streng en verder in het jaar liet hij af en toe de teugels wat vieren maar dan heb je het respect van de klas al verdiend en dan kan je dat maken. Ik denk dat, vooral jongere, leraren tegenwoordig de fout maken om vooral in het begin al 'te soft' te zijn. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: |
|
quote: |
|
dat de dader een allochtoon was bebaast me eigenlijk al niet meer.... maar dat er op die school nog zo'n stuk of dertig van die kanker turkjes rondloopt!! teletext afschieten die kankerzooi! |
|
quote:Het zijn alleen grote boze negers die de zeep laten vallen in de gevangenis. Verder is Murat een allochtoon die niet zo populair is bij extreem rechts. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: bovendien zijn er veel extreem-rechtse negers. Nation of Islam, Black Panthers etc. etc. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ja, en dan krijg je van die reacties dat hij gepest werd door de schoolleiding en zo, en dat hij opkomt voor zich zelf ... opkomen voor je zelf ??? .... als je op school zit gaat het er als volgt aan toe: - Je maakt je huiswerk - Je komt elke dag op tijd - Je houdt je bek en doet wat er je verteld wordt. Het moet godverdomme niet gekker worden. Die jeugd van tegenwoordig weet gewoon niet meer wat het woord NEE is. Ze denken dat ze overal mee weg kunnen komen . |
|
woord van GOD Uit liefde voor ZM. |
|
quote: Godver jah da's nog geen 100 meter bij mijn huis vandaan Zenial |
|
quote: Maar laat ze dan wel teruggeschopt worden met een vlag op hun kist, of beter een spandoek. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Hell, klonk jij een dag of twee geleden een stuk anders. Uit liefde voor ZM. |
|
dat wilde ik ook net zggen ja KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: En dan zeiden die kleine hersenloze ettertjes ook nog dat hij geen vlieg kwaad deed. Dan vraag ik me af wat voor een beeld hun hebben van die jongen maar et was echt niet de liefste. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Heb jij plots het licht gezien of zo? Uit liefde voor ZM. |
|
quote: Als je na zou denken dan zou je weten dat et niet zo is. 2 dagen geleden ging het niet over mensen die sympathie betogen maar over dat mensen hier het ineens erger vinden als een allochtoon iets doen dan dat het een autochtoon is. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
jaja, praat jezelf er maar weer uit. Uit liefde voor ZM. |
|
quote: Ik praat mezelf er niet uit, dit is een heel ander onderwerp. GA HERSENS ZOEKEN "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Zouden ze er nog liggen, daar op het schoolplein in de Haag [Dit bericht is gewijzigd door adder op 15-01-2004 18:17] Uit liefde voor ZM. |
|
quote: Bij die mensen die je bij dat spandoek zag zullen ze iig niet liggen. tering wat waren die dom zeg "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik zag net op het nieuws een stel hersenloze die het opnamen voor dat jong...Die leraar had het namelijk uitgelokt... Echt te debiel voor woorden. Don't blush when I rip you open |
|
quote: Hij moest dan ook respeckt tonen weetsje.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Ja idd, dat taal gebruik! Echt verschrikkelijk! Don't blush when I rip you open |
|
quote: idd qoute van zo'n hoofdd..ehm muts 'Meneer van Wierden moest hem altijd hebben , hij kon niet anders' GADVERDAMME! [Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 15-01-2004 18:39] Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: De Hoag Wheutjuh |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |