IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Docent in Den Haag neergeschoten Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-01-2004 13:24 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 13:23 schreef Jenje het volgende:
Nederland heeft niet echt een fantasich oorlogsverleden ...


Een tank in de greppel....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-01-2004 13:25 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 13:23 schreef attila_de_hun het volgende:
Toch heb ik het idee dat Turken minder problemen opleveren als Noordafrikanen.


Dat wijzen de statistieken ook uit idd. Bovendien komen de Turken minder aggressief over dan de Maroks.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 15-01-2004 13:29 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

idd, is ook mijn gevoel.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 15-01-2004 13:29 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 13:25 schreef Chelman het volgende:
Bovendien komen de Turken minder aggressief over dan de Maroks.

Njaah, maroefen laten het er meteen uit. Slaan enkele autoruiten in en het is over.
Turken kroppen alles op. Tot ze iemand door het hoofd moeten knallen.


Uit liefde voor ZM.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 15-01-2004 14:28 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Leerlingen nemen het op voor Murat



DEN HAAG - De politie heeft ongeveer dertig leerlingen die donderdagochtend voor het Terra College aan de Beresteinlaan hun sympathie betuigden voor de verdachte Murat, uit elkaar gehaald.


De leerlingen hadden op een autoraam een groot papier geplakt waarop staat 'Murat we love you'. Ook riepen ze: 'Wij willen Murat' en 'We love you Murat'. Om hun leuzen bij te staan, sloegen ze op auto's.

Ze zijn erg boos dat Murat zo slecht wordt afgeschilderd. Volgens hen heeft Van Wieren het zelf uitgelokt. "Elke pauze sprak Van Wieren hem aan. Murat heeft op alle manieren geprobeerd om zijn problemen op te lossen, maar iedereen heeft een grens", zegt een van hen.

De scholieren zijn van plan om vrijdag tijdens de herdenkingsdienst op de school grote foto's van Murat mee te nemen. "Hij was onze man en deed geen vlieg kwaad." Volgens de leerlingen zou dit de enige optie voor Murat zijn geweest. "Als hij van school af zou gaan, zou hij al zijn vrienden achterlaten. We hopen dat hij snel weer vrij komt."

Bij het schoolgebouw zijn een stuk of zes agenten aanwezig die ervoor zorgen dat de jongeren niet in grote groepen samenscholen. Als ze dat wel doen, worden ze opgepakt, liet een agent weten. Volgens een politiewoordvoerder is voor elke demonstratie een vergunning nodig en die ontbreekt voor deze bijeenkomst.

Directeur G. van Miltenburg kwam even naar buiten om de leerlingen een hart onder de riem te steken. Hij vindt het goed dat ze praten en ze mogen zeggen wat ze willen, zo zei hij tegen de jongeren.

De 16-jarige Erkan, vriend van Murat, vertelt donderdagochtend dat hij naast Murat stond tijdens de schietpartij. "Murat had een pistool. Ik kon hem niet tegenhouden, want dan zou ik zelf ook een kogel door mijn hoofd hebben gekregen."

Volgens Erkan was Murat de leider van de klas en trok hij veel met hem op. "Murat was altijd de pineut. Ze pakken altijd de grootsten en laten je nooit uitpraten." Erkan vertelt dat zijn vriend dinsdagochtend nog ruzie had met de conciërge, omdat Murat een peuk in de aula zou hebben gegooid. "Toen heb ik nog tegen hem gezegd dat ie rustig moest gaan zitten. Daarna heb ik hem niet meer gezien."

Bron: Telegraaf.




Bazzio Attacks!!!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-01-2004 14:29 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 12:13 schreef Chelman het volgende:

Dat klopt.

En voor mij is de voornaamste reden het feit dat een gemiddelde European, Turk of Hollander helemaal niet in aanraking komt met Amerikaanse cultuur. Men ziet hier met name twee dingen:

1.VS massacultuur zoals film, muziek e.d. Behalve het feit dat dit niks met de echte VS te maken heeft, is het zo dat w.m.b. mensen echt niet door films tot dit soort daden gedreven worden. Dit wordt o.a. hier op ZM regelmatig beamd door mensen die vinden dat rechtszaken zoals die tegen Judas Priest belachelijk zijn, des te frappanter dat zodra het om beeld/geluid gaat dat niet in 'hun' genre ligt het opeens wel van invloed kan zijn volgens dezelfde mensen.

2.Media is in elk land gekleurd. In NL is dat een links/rood kleurtje. Prima. Om politieke redenen zijn die gasten echter alleen maar blij als ze anti-amerikaanse sentimenten kunnen aanwakkeren en bovendien zijn ze er vrij succesvol in. Oftewel: de lokale media creeërt eerder een afkeer van de VS dan dat mensen hun voorbeeld gaan volgen.

Invloed van de VS is zodoende w.m.b. vrij klein. Alles op de VS afschuiven is een zwaktebod en zorgt ervoor dat men niet de hand in eigen boezem steekt en HIER naar de oplossing zoekt. Maar ja, tegen de groten schoppen is altijd leuker dan tegen de kleintjes, zeker wanneer je visie gekleurd is door jaloezie op de macht en welvaart van de VS.

Juist... We hebben in de periode dat Nederland ging verergeren ook echt een pro-Amerikaanse regering gehad hè? Dit soort uitwassen hebben we aan Amerika te danken, en niet aan linkse geitewollensokken die dit soort gedrag goedpraten van ach jee, slechte jeugd, vreemde cultuur, hij heeft het zo moeilijk... Nee hoor, Amerika!

*wijst met vinger over de Oceaan heen net als anderen en gaat blind zijn voor problemen om zelfde redenen*

quote:
Op 15 januari 2004 11:35 schreef Elfensteen het volgende:
Ik vind het gewoon idioot dat dat zowiezo in Nederland kan gebeuren! Maargoed, de hele Nederlandsche maatschappij is dan ook aan het "verAmerikaniseren"...
VerMiddenOosten-iseren, dan wel hè? Wraak, wraak, respect tonen, doodschieten, wraak, heel normaal.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 15-01-2004 14:38]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-01-2004 15:00 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 14:28 schreef bazzio het volgende:
Leerlingen nemen het op voor Murat



DEN HAAG - De politie heeft ongeveer dertig leerlingen die donderdagochtend voor het Terra College aan de Beresteinlaan hun sympathie betuigden voor de verdachte Murat, uit elkaar gehaald.


De leerlingen hadden op een autoraam een groot papier geplakt waarop staat 'Murat we love you'. Ook riepen ze: 'Wij willen Murat' en 'We love you Murat'. Om hun leuzen bij te staan, sloegen ze op auto's.

Ze zijn erg boos dat Murat zo slecht wordt afgeschilderd. Volgens hen heeft Van Wieren het zelf uitgelokt. "Elke pauze sprak Van Wieren hem aan. Murat heeft op alle manieren geprobeerd om zijn problemen op te lossen, maar iedereen heeft een grens", zegt een van hen.

De scholieren zijn van plan om vrijdag tijdens de herdenkingsdienst op de school grote foto's van Murat mee te nemen. "Hij was onze man en deed geen vlieg kwaad." Volgens de leerlingen zou dit de enige optie voor Murat zijn geweest. "Als hij van school af zou gaan, zou hij al zijn vrienden achterlaten. We hopen dat hij snel weer vrij komt."

Bij het schoolgebouw zijn een stuk of zes agenten aanwezig die ervoor zorgen dat de jongeren niet in grote groepen samenscholen. Als ze dat wel doen, worden ze opgepakt, liet een agent weten. Volgens een politiewoordvoerder is voor elke demonstratie een vergunning nodig en die ontbreekt voor deze bijeenkomst.

Directeur G. van Miltenburg kwam even naar buiten om de leerlingen een hart onder de riem te steken. Hij vindt het goed dat ze praten en ze mogen zeggen wat ze willen, zo zei hij tegen de jongeren.

De 16-jarige Erkan, vriend van Murat, vertelt donderdagochtend dat hij naast Murat stond tijdens de schietpartij. "Murat had een pistool. Ik kon hem niet tegenhouden, want dan zou ik zelf ook een kogel door mijn hoofd hebben gekregen."

Volgens Erkan was Murat de leider van de klas en trok hij veel met hem op. "Murat was altijd de pineut. Ze pakken altijd de grootsten en laten je nooit uitpraten." Erkan vertelt dat zijn vriend dinsdagochtend nog ruzie had met de conciërge, omdat Murat een peuk in de aula zou hebben gegooid. "Toen heb ik nog tegen hem gezegd dat ie rustig moest gaan zitten. Daarna heb ik hem niet meer gezien."

Bron: Telegraaf.




ja echt een reden om iemand dood te schieten. Waar zijn de ouders om die kinders eens een flinke draai om de oren te geven.
Ze vinden zichzelf allemaal zo volwassen, dus ik hoop dat het ventje ook zo zullen behandelen in de rechtbank.
Beetje over het leven leren kan geen kwaad, wat een domme sukkels.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-01-2004 15:01 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 11:27 schreef Vampie het volgende:
dat zeg ik al jaren..2 jaar terug waren hier al rellen met turken in de binnenstad..

is dat alweer 2 jaar terug? Mijn oma dacht toen dat het oorlog was . Wel weer de Schilderswijk he...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-01-2004 15:18 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik wil repseckt ja! Anders knal ik joellie overhoop.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-01-2004 15:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

wat ik niet snap he is waar al die mensen het lef vandaan haen om te zeggen dat scholen een opvoedkundige taak hebben. Dat is een taak van de ouders.
Echt zo'n zwak excuus, erg jammer dat iedereen maar zomaar kinderen kan krijgen, echt walgelijk.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-01-2004 15:21 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 15:19 schreef ghoulliette het volgende:
wat ik niet snap he is waar al die mensen het lef vandaan haen om te zeggen dat scholen een opvoedkundige taak hebben. Dat is een taak van de ouders.
Echt zo'n zwak excuus, erg jammer dat iedereen maar zomaar kinderen kan krijgen, echt walgelijk.


Scholen hebben wel een mede-opvoedkundige taak. Helaas zitten er te veel geitenwollensokken slappelingen les te geven.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-01-2004 15:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 15:21 schreef Chelman het volgende:
Scholen hebben wel een mede-opvoedkundige taak. Helaas zitten er te veel geitenwollensokken slappelingen les te geven.


BULLSHIT

Scholen zijn er om leelringen les te geven, om ze vaardigheden te leren NIET om ze normen en waarden bij te brengen. Dat is een taak van de ouders en een groot deel van ouders gooit die verantwoordelijkheid in de schoot van de school.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-01-2004 15:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 15:21 schreef Chelman het volgende:
Scholen hebben wel een mede-opvoedkundige taak. Helaas zitten er te veel geitenwollensokken slappelingen les te geven.


ja mede, maar niet de taak om kinderen te leren dat je docent doodschieten niet normaal is.

Misschien moeten we bij elk kind een IQ meting doen, en als het te laag is doodmaken, net als bij honden


campske666
Usericon van campske666
Posted 15-01-2004 15:23 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 15:19 schreef ghoulliette het volgende:
wat ik niet snap he is waar al die mensen het lef vandaan haen om te zeggen dat scholen een opvoedkundige taak hebben. Dat is een taak van de ouders.
Echt zo'n zwak excuus, erg jammer dat iedereen maar zomaar kinderen kan krijgen, echt walgelijk.


Ik vind dat je gelijk hebt, maar er zijn theorien dat kameraden groepen (dus ook de school-omgeving) een grotere invloed zouden hebben op persoonlijkheids ontwikkeling dan de ouders.

Verder: Blijkt dat die school 80% vol immigranten zit, zegt die directeur op het journaal "jammer dat dat net hier moet gebeuren, het had net zo goed eender welke andere school kunnen zijn".
Het kan altijd net zo goed een Nederlander/belg zijn in een ontwikkeld stuk land, maar het is toch maar bijna altijd een marokaan in de ontwikkelings-buurten Wat hebben zo hippies toch oogkleppen op!!

( noot voor de hippies hier aanwezig: ga hier maar niet tegen in, k ben toch niet voor rede vatbaar )


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-01-2004 15:24 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 15:22 schreef Jenje het volgende:
BULLSHIT

Scholen zijn er om leelringen les te geven, om ze vaardigheden te leren NIET om ze normen en waarden bij te brengen. Dat is een taak van de ouders en een groot deel van ouders gooit die verantwoordelijkheid in de schoot van de school.



Lees het woordje: MEDE


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-01-2004 15:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ow .. fuck ...


nha ja, groot deel van mijn relaas blijft dan staan.
ouders duwen te veel hun kind naar school voor de opvoeding
gevolg: kinderen die het spoor bijster zijn.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-01-2004 15:27 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 15:23 schreef campske666 het volgende:
Ik vind dat je gelijk hebt, maar er zijn theorien dat kameraden groepen (dus ook de school-omgeving) een grotere invloed zouden hebben op persoonlijkheids ontwikkeling dan de ouders.

Verder: Blijkt dat die school 80% vol immigranten zit, zegt die directeur op het journaal "jammer dat dat net hier moet gebeuren, het had net zo goed eender welke andere school kunnen zijn".
Het kan altijd net zo goed een Nederlander/belg zijn in een ontwikkeld stuk land, maar het is toch maar bijna altijd een marokaan in de ontwikkelings-buurten Wat hebben zo hippies toch oogkleppen op!!

( noot voor de hippies hier aanwezig: ga hier maar niet tegen in, k ben toch niet voor rede vatbaar )

volgens is er niet zoveel ontwikkeling in de schilderswijk hoor


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-01-2004 15:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm ben wel bang dat campske niet geheel de onwaarheid verteld ...


campske666
Usericon van campske666
Posted 15-01-2004 15:30 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 15:29 schreef Jenje het volgende:
Hmm ben wel bang dat campske niet geheel de onwaarheid verteld ...




ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-01-2004 15:35 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

jongeren in achterstandswijken vertonen ook meer gedragsproblemen (ongeacht huidskleur). Als ze daar noueens iets aan gingen doen...


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-01-2004 15:40 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Behoorlijk overdreven media aandacht...beetje jammer. Elke dag worden er mensen vermoord die aan het werk zijn. Ouwe vrouwtjes die een kogel dwars door het hoofd krijgen bij de pinautomaat. Mensen die door een verkeerde blik in de ogen, een dwarslaesie gemept worden. Ik hoor zo veel dingen, lees zo veel dingen en, krijg wel eens wat mee uit mijn omgeving. Hier lees ik echter nooit wat over in de krant. Zo leven wij in Nederland.....De zinloosgeweld trend neemt in dit geval weer een anders scenario aan. Het is erg jammer voor de beste man die gewoon zijn werk deed maar, ook sommige mensen van dit forum en misschien ik zelf, zullen op een soortgelijke manier om het leven kunnen komen....wedden dat alleen onze vrienden kring ons herinnerd...en niet de media of andere geïnteresseerden……


Suck my piss


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-01-2004 15:42 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja dat gebeurd elke dag.....
right


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 15-01-2004 15:44 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 15:42 schreef ghoulliette het volgende:
ja dat gebeurd elke dag.....
right

Vandaag wel iemand doodgestoken op het werk in Delft...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-01-2004 15:46 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 15:44 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Vandaag wel iemand doodgestoken op het werk in Delft...


ja maar dat gebeurd niet elke dag, we hebben niet eens genoeg moorden (buiten het criminele circuit om) in Nederland om elke dag van het jaar te coveren, of wel.

Volgens mij heeft skullfuck een beetje verdraait beeld van de werkelijkheid. Ik ken niemand die vermoord is. Jij?


campske666
Usericon van campske666
Posted 15-01-2004 15:47 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 15:46 schreef ghoulliette het volgende:


Volgens mij heeft skullfuck een beetje verdraait beeld van de werkelijkheid. Ik ken niemand die vermoord is. Jij?


Voor t moment niet,...de meesten zijn dood.


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen