|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Iemand neerschieten is vaak een impulsie, lijkt mij, daar ga je toch niet vantevoren al een wapen voor aanschaffen. Mensen die dit wel doen...ja... dat zijn dezelfde als die zonder reden iemand op straat neersteken. Die kun je moeilijk tegenhouden. Waag eens een dansje! |
|
quote: [stookmodus]Krakers zijn tuig.[/stookmodus] quote: Leuk he? Die decadente feestjes? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
nog even en op iedere school staat zo'n metaaldetector deurtje wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Je kan ze toch ophangen !? |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Mijn broer is geen tuig! |
|
quote:Same thought! |
|
quote: er zijn al best wat scholen in nederland die dat hebben hoor. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Waarom is ie kraker ? |
|
quote: Ik zit op een kakschool. Geloof me, kakkers is vergelijkbaar met tuig. Een vriendin van mij liep vanmiddag over het schoolplein, en wordt zonder reden door een stel van die klote mensen met vuurwerk bekogeld...Dat is natuurlijk niet hetzelfde, maar net zo goed ernstig. En geloof maar niet dat onze school daar iets tegen onderneemd. Waag eens een dansje! |
|
quote: Je weet pas dat zo iemand gestoord is, nadat hij zoiets doet. Lijkt mij Waag eens een dansje! |
|
quote:never seen one...maar ja, tot aan het begin van dit jaar zat k ook in Limburg op school wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Omdat dat goedkoop is. (hij is vijf jaar geleden toen is 16 was het huis uitgegaan). En omdat hij op een supermooie plek in een supermooi pand woont. |
|
dit zal wel weer aanleiding zijn voor een stille tocht None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Mja, maar als hij het gedaan heeft weet je ook wel zeker dat ophangen een goed idee is, dan weet je dat ie het nooit meer gaat doen. ( en anderen gaan dan wel twee keer denken voor ze de trekker overhalen). |
|
quote:Ik ben blij dat je zelf ook inziet dat dat onzin is quote:Nou.. pfoei.. heb me er zo ver mogelijk vandaan proberen te houden. Lallende, verwende kindjes die lopen op te scheppen over de Merrrrrcedes van hun vaderrrrr (ja, Teeuwen had het precies goed). En dan zat ik gvd in Breda op school, ver van 't Gooij! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:lekker zinloos wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Beetje vreemde generalisering.. zeg het dan gewoon zo: Alles is vergelijkbaar.. metalheads, kakkers, tuig,, wat maakt het uit.. als ze maar lang genoeg gefrustreerd zijn zijn ze allemaal in staat iemand door de kop te schieten (alleen is 99,99% gelukkig nog net te intelligent of misschien juist te dom om het plan echt uit te voeren) |
|
quote: Waarom ? |
|
quote: Bij mijn weten had Rotterdam de primeur met een of andere Mavo school op Zuid. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dat zijn de meest zinlose dingen die er bestaan. Alsof mensen me moordneigingen daarvan onder de indruk gaan zijn. @campske > daarom |
|
quote: Dan kon het toch wel eens tuig zijn... |
|
quote: Zat je op Luzac? Die feestjes bij ons waren wat verspreider aangezien er weinig mensen in Rotterdam woonden (int.school). Ik kan me nog een geweldige feest incluis bediening in Bosch en Duin herinneren. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
precies houden we ons weer met zijn allen stil... beetje een strak beleid zou meer uithalen... None of us are saints - Albert Fish |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |