IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Docent in Den Haag neergeschoten Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-01-2004 22:00 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 januari 2004 21:57 schreef Jenje het volgende:
Met opdrachten en werkstukken heb je juist de kans omzelf wat te leren maar 99% is daar te dom en te lui voor

dat klopt wel maar het niveau van de opdrachten is niet hoog genoeg en het is natuurlijk makkelijker om het blindelings van internet te kopieren, het zet leerlingen niet genoeg aan het denken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 13-01-2004 22:01 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Ik weet niet of ik nu de enige docent ben die hier een reactie plaatst (even geen zin om alles door te lezen), maar enfin. Ik ben flink geschrokken, maar echt verbazen doet het me niet. Dit is Nederland tegenwoordig. Wen er maar aan, want dit zal zeker niet de laatste keer zijn. Die persoon die over MTV begon; daar zit volgens mij best een kern van waarheid in. Het wordt allemaal als cool geacht om the bad boy uit te hangen etc. Helaas hollen we veel te veel achter die Amerikanen aan....



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-01-2004 22:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 22:00 schreef ElitE het volgende:
dat klopt wel maar het niveau van de opdrachten is niet hoog genoeg en het is natuurlijk makkelijker om het blindelings van internet te kopieren, het zet leerlingen niet genoeg aan het denken.
Uit ervaring weet ik nu dat dat dus niet het geval is. Leerlingen kijken niet verder dan de eerste beste internetsite.

Het is dan aan de leraar om ze dan af te zeiken


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-01-2004 22:02 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 22:00 schreef ElitE het volgende:
dat klopt wel maar het niveau van de opdrachten is niet hoog genoeg en het is natuurlijk makkelijker om het blindelings van internet te kopieren, het zet leerlingen niet genoeg aan het denken.

het is maar net hoe moeilijk je het jezelf maakt natuurlijk.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-01-2004 22:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 22:01 schreef Henke het volgende:
Ik weet niet of ik nu de enige docent ben die hier een reactie plaatst (even geen zin om alles door te lezen), maar enfin. Ik ben flink geschrokken, maar echt verbazen doet het me niet.
Ben tijdelijk toa scheikunde. dit nieuws is erg slecht, maar idd niete cht onverwacht
quote:
Dit is Nederland tegenwoordig. Wen er maar aan, want dit zal zeker niet de laatste keer zijn. Die persoon die over MTV begon; daar zit volgens mij best een kern van waarheid in. Het wordt allemaal als cool geacht om the bad boy uit te hangen etc. Helaas hollen we veel te veel achter die Amerikanen aan....
Jep, Nederlandse jeugd is verkankerd door TV, uiterlijk en uitstraling is belangrijk dan alles. Zo veel belangrijker dat ze over lijken gaan ...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-01-2004 22:06 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 januari 2004 22:01 schreef Jenje het volgende:
Uit ervaring weet ik nu dat dat dus niet het geval is. Leerlingen kijken niet verder dan de eerste beste internetsite.

Het is dan aan de leraar om ze dan af te zeiken

als de leraar dan ook nog ontdekt dat je het gekopieerd hebt, ik ken niemand die ooit is betrapt met het kwakkeloos kopieren van werkstukken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-01-2004 22:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 22:06 schreef ElitE het volgende:
als de leraar dan ook nog ontdekt dat je het gekopieerd hebt, ik ken niemand die ooit is betrapt met het kwakkeloos kopieren van werkstukken.
Hmm .. dan zijn toch echt regels voor .. nha ja .. veel leraren gaan tegenwoordig het conflict uit de weg ...


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-01-2004 22:11 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 13 januari 2004 21:58 schreef Jenje het volgende:
heeft de dader zich gemeld?

Vanavond heeft hij zich op het politiebureau van loosduinen gemeld. Hij zegt spijt te hebben ervan en daarom melde hij zich. Zijn voogd was er ook bij en nog 2 anderen. Het is mooi tezien hoe hij aankwam daar want ze hebben et goed gefilmt. Dat was net op het nos journaal te zien


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-01-2004 22:11 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 januari 2004 22:07 schreef Jenje het volgende:
Hmm .. dan zijn toch echt regels voor .. nha ja .. veel leraren gaan tegenwoordig het conflict uit de weg ...

tja eigelijk hoef je niets et doen als leerling, zolang je maar genoeg druk op de leraar zet dan laat hij je wel over.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-01-2004 22:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 22:11 schreef arrebar het volgende:
Vanavond heeft hij zich op het politiebureau van loosduinen gemeld. Hij zegt spijt te hebben ervan en daarom melde hij zich. Zijn voogd was er ook bij en nog 2 anderen. Het is mooi tezien hoe hij aankwam daar want ze hebben et goed gefilmt. Dat was net op het nos journaal te zien
Even voor de goede orde: was ie nou allochtoon of nie?


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 13-01-2004 22:12 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Dat heeft vooral met leeftijd te maken volgens mij. Collega's van mij die boven de 50 zitten maken zich inderdaad niet zo druk.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-01-2004 22:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 22:12 schreef Henke het volgende:
Dat heeft vooral met leeftijd te maken volgens mij. Collega's van mij die boven de 50 zitten maken zich inderdaad niet zo druk.
Nee die wachten op pensioen .. zo ken ik ze ook ja


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-01-2004 22:13 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Overgens reageert de politiek nu wel zo geschokt, maar ze hebben wel mooi het speciaal onderwijs naar de tifus geholpen. En ik zeg niet dat dat dit incident had kunnen voorkomen maar het verkleint de kans er wel op. En dat zien ze niet.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 13-01-2004 22:14 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 13 januari 2004 22:12 schreef Henke het volgende:
Dat heeft vooral met leeftijd te maken volgens mij. Collega's van mij die boven de 50 zitten maken zich inderdaad niet zo druk.


Beware Henk,....geef iedereeen voldoende's en straf ze niet


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-01-2004 22:14 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 13 januari 2004 22:12 schreef Jenje het volgende:
Even voor de goede orde: was ie nou allochtoon of nie?

Ja, maar er was dus meer met em aan de hand anders had hij geen voogd.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 13-01-2004 22:14 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 13 januari 2004 22:12 schreef Jenje het volgende:
Nee die wachten op pensioen .. zo ken ik ze ook ja


Welke school zit jij eigenlijk?



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-01-2004 22:14 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 22:13 schreef arrebar het volgende:
Overgens reageert de politiek nu wel zo geschokt, maar ze hebben wel mooi het speciaal onderwijs naar de tifus geholpen. En ik zeg niet dat dat dit incident had kunnen voorkomen maar het verkleint de kans er wel op. En dat zien ze niet.

idd, een rotte appel haalt de hele groep naar beneden.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-01-2004 22:17 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 13 januari 2004 22:14 schreef ghoulliette het volgende:
idd, een rotte appel haalt de hele groep naar beneden.

Mijn vader werkt in het basisonderwijs in leidschendam. Ook hij heeft te maken met kinderen, bijna jongeren want hij doet groep 8, die beter in het speciaal onderwijs kunnen zitten omdat ze dan aan hun probleem gehopen kunnen worden. Maar hij kan ze niet doorsturen en zijn collegas ook niet omdat er geen plek is.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-01-2004 22:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 22:17 schreef arrebar het volgende:
Mijn vader werkt in het basisonderwijs in leidschendam. Ook hij heeft te maken met kinderen, bijna jongeren want hij doet groep 8, die beter in het speciaal onderwijs kunnen zitten omdat ze dan aan hun probleem gehopen kunnen worden. Maar hij kan ze niet doorsturen en zijn collegas ook niet omdat er geen plek is.

ik ken het probleem, ik heb twee broertjes die in en uit het speciaal onderwijs gaan. Erg leuk allemaal, erg goed geregeld binnen nederland.
Voor mijn oudste broertje was het helamaal lastig, Autistisch en hoogbegaafd, daar zijn maar 1 of 2 scholen in Nederland op ingesteld. Nu eindelijk zit hij erop (bijna klaar). HIj is in 4 vwo ingestroomd, na drie jaar debielen onderwijs en wonder boven wonder zit hij er dus nog steeds.


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 13-01-2004 22:19 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 13 januari 2004 22:17 schreef arrebar het volgende:
Mijn vader werkt in het basisonderwijs in leidschendam. Ook hij heeft te maken met kinderen, bijna jongeren want hij doet groep 8, die beter in het speciaal onderwijs kunnen zitten omdat ze dan aan hun probleem gehopen kunnen worden. Maar hij kan ze niet doorsturen en zijn collegas ook niet omdat er geen plek is.


Ik geef ook veel les aan niveau 1 en 2 van MBO. Helaas worden er idd steeds meer van die opleidingen opgeheven puur omdat er geld tekort is. Dikke shit, maar waar. School is tegenwoordig een bedrijf en geen maatschappelijk gebeuren zoals 'vroeger'.



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-01-2004 22:21 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 22:01 schreef Henke het volgende:
Ik weet niet of ik nu de enige docent ben die hier een reactie plaatst (even geen zin om alles door te lezen), maar enfin. Ik ben flink geschrokken, maar echt verbazen doet het me niet. Dit is Nederland tegenwoordig. Wen er maar aan, want dit zal zeker niet de laatste keer zijn. Die persoon die over MTV begon; daar zit volgens mij best een kern van waarheid in. Het wordt allemaal als cool geacht om the bad boy uit te hangen etc. Helaas hollen we veel te veel achter die Amerikanen aan....
Die persoon die over MTV begon was ik. Ik ben rijinstructeur, ik werk gelukkig voor een rijschool die te elitair en duur is om door zulk stoer volk te worden uitgekozen, maar ik hoor van voormalige collegae die nu voor zichzelf zijn begonnen of voor wat mindere (maar beter betalende) rijscholen zijn gaan werken de verhalen ook wel.

Het leukste zijn nog van die moslims die niet van een vrouw willen horen wat ze wel en niet moeten doen op een examen en vervolgens met messen op niet daarvoor bestemde terreinen gaan rondhangen; lees bij het CBR en de rijschool in kwestie.

Het is stoer, het is cool, het is tof, jíj bent de man, niemand die je vertelt wat je doen en laten moet en meer van die bla die zwaar met goud behangen gepigmenteerden en Eminems via MTV in de geesten van eenvoudig beïnvloedbaren pompen.

Oh ja, en de ouders die hun kinderen niet in de hand hebben, daar heb ik medelijden mee.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-01-2004 22:25 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 13 januari 2004 22:19 schreef ghoulliette het volgende:
ik ken het probleem, ik heb twee broertjes die in en uit het speciaal onderwijs gaan. Erg leuk allemaal, erg goed geregeld binnen nederland.
Voor mijn oudste broertje was het helamaal lastig, Autistisch en hoogbegaafd, daar zijn maar 1 of 2 scholen in Nederland op ingesteld. Nu eindelijk zit hij erop (bijna klaar). HIj is in 4 vwo ingestroomd, na drie jaar debielen onderwijs en wonder boven wonder zit hij er dus nog steeds.


Ik heb er zelf 5 jaar gezeten (lichte vorm van autisme en last van pesterijen)dus ik weet wel een beetje hoe slecht et daarmee gestelt is. Het is niet voor iedereen zinvol maar ze weten wel hoe ze er met aggresieve leerlingen om moeten gaan. Alleen toen ik naar de middelbare school moest kon ik gvd niet eerst havo doen of vwo, omdat dat er niet was. Maargoed uitbrijden voor dat soort scholen is heel lastig. En er is gewoon teveel vraag naar want alle klassen zaten vol.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-01-2004 22:27 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 13 januari 2004 22:21 schreef Greycloak het volgende:
Het leukste zijn nog van die moslims die niet van een vrouw willen horen wat ze wel en niet moeten doen op een examen en vervolgens met messen op niet daarvoor bestemde terreinen gaan rondhangen; lees bij het CBR en de rijschool in kwestie.


Mijn moeder werkt bij de sociale dienst. Nou zitten we hier in een dorpje waar alles wel goed is maar hun hadden laatst ook al een gek die hun kwam opzoeken omdat die boos was over zijn uitkering.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-01-2004 22:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 22:27 schreef arrebar het volgende:
Mijn moeder werkt bij de sociale dienst. Nou zitten we hier in een dorpje waar alles wel goed is maar hun hadden laatst ook al een gek die hun kwam opzoeken omdat die boos was over zijn uitkering.

in de stad komt dat vaker voor, ken ook iemand die daar werkt. Ze (de uitkeringtrekkers) vliegen over de balie als ze boos zijn.


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 13-01-2004 22:32 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 13 januari 2004 22:28 schreef ghoulliette het volgende:
in de stad komt dat vaker voor, ken ook iemand die daar werkt. Ze (de uitkeringtrekkers) vliegen over de balie als ze boos zijn.


Welcome in Holland



Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen