![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Misschien was de docent wel een buitenlander ![]() ![]() |
|
Dat zou het kunnen zijn... ![]() |
|
quote: ik doelde niet op racisme trouwens ![]() |
|
quote: Definieer "vaak"... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Mischien had de dader wel racistische motieven. Nee, dat kan niet, ik ben weer bevooroordeeld. Het zullen wel zijn slechte resultaten geweest zijn. ![]() Uit liefde voor ZM. ![]() |
|
Teringscholieren ook altijd ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: quote: Misschien had het feit dat hij geschorst was, er wel wat mee te maken... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Ik had begrepen dat et niet zon fijn schooltje is, er was al eens iemand voor een tram geduwt daar. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: Zie je wel, het zijn die geschorste mensen die veel vaker zoiets doen dan mensen die niet geschorst zijn. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
NP: Graveland - Immortal Pride. ![]() ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Hmm ik heb meer problemen met buitenlanders dan met Nederlanders en de gevallen dat het wel zo is is als die Nederlanders veel met buitenlanders omgaan. Niet dat Nederlanders hier geen schuld aan hebben want wij hebben ze ook in die positie geplaatst. Maar ik denk dat de problemen komen door miscommunicatie tussen de groepen(ik doel ook op verkeerd begrijpen van culturen) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Misschien komt dat wel doorjezelf ![]() ![]() |
|
quote:Bij mij op school zit ook een groot aantal allochtonen en ik heb nauwelijks last van ze, als ik een keertje iets heb is het meestal een Nederlander. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: doh ![]() ![]() Puur rascisme komt bijna niet voor want mensen moet je beoordelen op gedrag en niet op genetische eigenschappen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
De grote hoeveelheden buitenlanders bij mij op school storen mij of anderen ook niet. Maar dat zijn ook informatica studenten dus nerds dus die doen niemand kwaad ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Minderheden vormen maken problemen, omdat ze zich niet helemaal lekker voelen in hun milieu. En wat de grote groep als slecht ziet, hoeft de minderheid nog niet als selcht te ervaren ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Racisme staat trouwens wel op de eerste plaats als het gaat om motieven voor genocides. Racisme moet deze eerste plek wel delen met macht, die er ook wat van kan. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: elke dag vechten en leraren zin al vaker in elkaar geslagen, dit is denk ik ook de meest onveilige school van Nederland, het hoeft niet aan de buitenlanders te liggen maar het is een school vol ontspoorde leerlingen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Waarom quote je mijn uitspraak boven dat verhaal ![]() "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: Rascisme is een manier van verkeerd generaliseren, het gaat niet om hoe je bent maar hoe je handelt. Rascisme word tevaak gebruik. Rascisme is nog nooit een motief geweest voor genocide, joden zijn geen ander ras als duitsers. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Bullcrap. Macht staat onbetwist op nummer 1. Racisme wordt enkel als kapstok gebruikt omdat het nu eenmaal makkelijk is. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Omdat minderheden zorgen eerder voor problemen omdat die minder lekker in hun vel zitten. en op jouw school zijn Nederlanders in de minderheid zeg je dus zorgen die voor meer problemen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ![]() Hitler is zelfs een tijdje Bolsjewist(hoe je het ook schrijft ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 13-01-2004 18:05] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Wat lul je, op mijn school zijn de Nederlands de onbetwiste meerderheid. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
![]() |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |