IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Docent in Den Haag neergeschoten Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-01-2004 15:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 15:46 schreef ghoulliette het volgende:
Volgens mij heeft skullfuck een beetje verdraait beeld van de werkelijkheid. Ik ken niemand die vermoord is. Jij?


Nee, maar er wordt wel minstens elkde dag een fiets gestolen in nederland. Schandalig.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 15-01-2004 15:50 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

De opvoedkundige taak ligt wat mij betreft bij de ouders. Op school (intensief sociaal contact met generatiegenoten) breng je die opvoeding idealiter in de praktijk en vorm je jezelf (uiteindelijk) tot volwassen mens.

Ik denk dat wel duidelijk is dat het in dit geval niet de school is geweest die heeft gefaald. Zoals al ergens werd gesteld moet het niet nodig zijn dat kinderen/jongeren op school moeten leren dat je iemand niet mag "doodvermoorden."


Touché, pussycat!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-01-2004 15:54 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Maar hoe definieer je "opvoeding"? Is een corrigerende tik van oom agent nadt deze is uitgemaakt voor alles wat wij zelfd niet durven te denkdn door een stel jochies ook als opvoeding te beschouwen?

Neen, de grote fout in nederland is de overleg cultuur. Er wordt zelfs met leerlingen "overlegd". Een school moet gewoon weer "streng" worden met een strict regime. De leraar hoeft niet je vriend te zijn. Die zegt gewoon wat je moet doen. zonder discussie. (Dit stelt wel hoge eisen aan wie er leraar mogen worden want misbruik is natuurlijk weer een andere zaak)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 15-01-2004 16:06]


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-01-2004 16:00 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 15 januari 2004 15:46 schreef ghoulliette het volgende:
ja maar dat gebeurd niet elke dag, we hebben niet eens genoeg moorden (buiten het criminele circuit om) in Nederland om elke dag van het jaar te coveren, of wel.

Volgens mij heeft skullfuck een beetje verdraait beeld van de werkelijkheid. Ik ken niemand die vermoord is. Jij?


Er worden zeker weten elke dag mensen tijdens het werk vermoord(het klinkt idd erg extreem...dit omdat je er niet bij stil staat)...en we hebben niet de ruimte om al deze gebeurtenissen in de kranten te pleuren...er is ook geen animo voor...het past niet in het beeld wat een consument wil lezen...zinloos geweld is in maar, word in een vorm gegoten...

en, je hoeft niemand te kennen die een been gebroken heeft, om te weten dat mensen hun benen wel eens breken...


Suck my piss


campske666
Usericon van campske666
Posted 15-01-2004 16:02 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 16:00 schreef skullfuck het volgende:
Er worden zeker weten elke dag mensen tijdens het werk vermoord(het klinkt idd erg extreem...dit omdat je er niet bij stil staat)....


Waar haal jij die informatie ?


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-01-2004 16:02 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 15 januari 2004 16:02 schreef campske666 het volgende:
Waar haal jij die informatie ?



Uit de krant...


Suck my piss


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 15-01-2004 16:03 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 15:54 schreef attila_de_hun het volgende:
Maar hoe definieer je "opvoeding"? Is een corrigerende tik van oom agent nadt deze is uitgemaakt voor alles wat wij zelfd niet durven te denkdn door een stel jochies ook als opvoeding te beschouwen?

Neen, de grote fout in nederland is de overleg cultuur. Er wordt zelfs met leerlingen "overlegd". Een school moet gewoon weer "stren" worden met een strict regime. De leraar hoeft niet je vriend te zijn. Die zegt gewoon wat je moet doen. zonder discussie. (Dit stelt wel hoge eisen aan wie er leraar mogen worden want misbruik is natuurlijk weer een andere zaak)

Scholen mogen van mij wel weer wat strenger, idd. Maar ik denk wel dat de basis van opvoeding bij de ouders vandaan moet komen. Anders kan iedereen die kinderen krijgt de maatschappij opzadelen met een hoop werk, en dat lijkt me niet wenselijk.


Touché, pussycat!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-01-2004 16:05 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 16:00 schreef skullfuck het volgende:
Er worden zeker weten elke dag mensen tijdens het werk vermoord(het klinkt idd erg extreem...dit omdat je er niet bij stil staat)...en we hebben niet de ruimte om al deze gebeurtenissen in de kranten te pleuren...er is ook geen animo voor...het past niet in het beeld wat een consument wil lezen...zinloos geweld is in maar, word in een vorm gegoten...

en, je hoeft niemand te kennen die een been gebroken heeft, om te weten dat mensen hun benen wel eens breken...


er zijn vorig jaar iets van 250 moorden/doodslagen in NL geweest er zijn 365 in een jaar....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-01-2004 16:05 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 15:54 schreef attila_de_hun het volgende:
Neen, de grote fout in nederland is de overleg cultuur. Er wordt zelfs met leerlingen "overlegd". Een school moet gewoon weer "stren" worden met een strict regime. De leraar hoeft niet je vriend te zijn. Die zegt gewoon wat je moet doen. zonder discussie. (Dit stelt wel hoge eisen aan wie er leraar mogen worden want misbruik is natuurlijk weer een andere zaak)




KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 15-01-2004 16:06 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 16:05 schreef Chelman het volgende:
er zijn vorig jaar iets van 250 moorden/doodslagen in NL geweest er zijn 365 in een jaar....


Zijn liquidaties in het criminele milieu bedrijfsongelukken?


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-01-2004 16:07 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 15 januari 2004 16:05 schreef Chelman het volgende:
er zijn vorig jaar iets van 250 moorden/doodslagen in NL geweest er zijn 365 in een jaar....





Oh ja...cijfertjes...




Suck my piss


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-01-2004 16:08 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 15:49 schreef attila_de_hun het volgende:
Nee, maar er wordt wel minstens elkde dag een fiets gestolen in nederland. Schandalig.

zijn die klote duitsers nou nog steeds bezig!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-01-2004 16:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 16:07 schreef skullfuck het volgende:


Oh ja...cijfertjes...



ja idd feiten. altijd naar als ze je ongelijk doen blijken.
Of zie jij er een plot achter van marsmannetjes met groene musten?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-01-2004 16:09 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 16:07 schreef skullfuck het volgende:


Oh ja...cijfertjes...





grappig of niet kan je het volgende concluderen:

1.er worden niet dagelijks mensen vermoord
2.wetende dat merendeel van de moorden in criminele circuit en relationele sfeer plaatsvindt kan je stellen dat er niet bijster veel mensen 'zomaar' neergeknald worden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-01-2004 16:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

[maxima mode] Hij is een beetje dom[/maxima mode]


campske666
Usericon van campske666
Posted 15-01-2004 16:11 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 16:09 schreef Chelman het volgende:
grappig of niet kan je het volgende concluderen:

1.er worden niet dagelijks mensen vermoord
2.wetende dat merendeel van de moorden in criminele circuit en relationele sfeer plaatsvindt kan je stellen dat er niet bijster veel mensen 'zomaar' neergeknald worden.




skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-01-2004 16:12 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 15 januari 2004 16:09 schreef ghoulliette het volgende:
ja idd feiten. altijd naar als ze je ongelijk doen blijken.
Of zie jij er een plot achter van marsmannetjes met groene musten?


Je verbeeldings vermogen is bijna vermakelijk...ik hoef echter niet te gaan liggen....als jij cijfertjes interpreteert als feiten zijn we snel klaar met luln..


Suck my piss


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-01-2004 16:14 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 16:12 schreef skullfuck het volgende:
Je verbeeldings vermogen is bijna vermakelijk...ik hoef echter niet te gaan liggen....als jij cijfertjes interpreteert als feiten zijn we snel klaar met luln..



Ik heb twee feiten genoemd.

1. Een jaar telt 365 dagen - is dat een feit of alleen maar mijn rare verbeelding?

2. Pakweg 250 moorden in NL vorig jaar. Dit wordt bijgehouden door de politie - is dat een feit of alleen maar mijn rare verbeelding?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-01-2004 16:22 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 16:12 schreef skullfuck het volgende:
Je verbeeldings vermogen is bijna vermakelijk...ik hoef echter niet te gaan liggen....als jij cijfertjes interpreteert als feiten zijn we snel klaar met luln..


ben jij dom of achterlijk? 2 opties, ohnee 4 want ik kan wel zeggen dat et 2 opties zijn, maar je ziet zo dat ik lieg.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-01-2004 16:24 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 15 januari 2004 16:14 schreef Chelman het volgende:
Ik heb twee feiten genoemd.

1. Een jaar telt 365 dagen - is dat een feit of alleen maar mijn rare verbeelding?

2. Pakweg 250 moorden in NL vorig jaar. Dit wordt bijgehouden door de politie - is dat een feit of alleen maar mijn rare verbeelding?




Er wordt hier een beetje scheef gequote...

Ik kan hier helaasch niet in verder gaan omdat, ik mijn realiteit ergens anders op baseer...ik ben heel erg dom.



Zo ff krantje lezen...



Suck my piss


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-01-2004 16:25 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 16:24 schreef skullfuck het volgende:
Er wordt hier een beetje scheef gequote...

Ik kan hier helaasch niet in verder gaan omdat, ik mijn realiteit ergens anders op baseer...ik ben heel erg dom.



Zo ff krantje lezen...



yostikrant zeker


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-01-2004 16:27 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 16:24 schreef skullfuck het volgende:
ik mijn realiteit ergens anders op baseer...


Mag ik dan vragen waarop?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 15-01-2004 16:55 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

Zinloos geweld.
Als je er niets mee te maken hebt is het best wel grappig.


Uit liefde voor ZM.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-01-2004 17:03 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

nou, dikke ha ha....


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 15-01-2004 17:04 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht



Uit liefde voor ZM.


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen