|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
De opvoedkundige taak ligt wat mij betreft bij de ouders. Op school (intensief sociaal contact met generatiegenoten) breng je die opvoeding idealiter in de praktijk en vorm je jezelf (uiteindelijk) tot volwassen mens. Ik denk dat wel duidelijk is dat het in dit geval niet de school is geweest die heeft gefaald. Zoals al ergens werd gesteld moet het niet nodig zijn dat kinderen/jongeren op school moeten leren dat je iemand niet mag "doodvermoorden." Touché, pussycat! |
|
Maar hoe definieer je "opvoeding"? Is een corrigerende tik van oom agent nadt deze is uitgemaakt voor alles wat wij zelfd niet durven te denkdn door een stel jochies ook als opvoeding te beschouwen? Neen, de grote fout in nederland is de overleg cultuur. Er wordt zelfs met leerlingen "overlegd". Een school moet gewoon weer "streng" worden met een strict regime. De leraar hoeft niet je vriend te zijn. Die zegt gewoon wat je moet doen. zonder discussie. (Dit stelt wel hoge eisen aan wie er leraar mogen worden want misbruik is natuurlijk weer een andere zaak) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 15-01-2004 16:06] |
|
quote: Er worden zeker weten elke dag mensen tijdens het werk vermoord(het klinkt idd erg extreem...dit omdat je er niet bij stil staat)...en we hebben niet de ruimte om al deze gebeurtenissen in de kranten te pleuren...er is ook geen animo voor...het past niet in het beeld wat een consument wil lezen...zinloos geweld is in maar, word in een vorm gegoten... en, je hoeft niemand te kennen die een been gebroken heeft, om te weten dat mensen hun benen wel eens breken... Suck my piss |
|
quote: Waar haal jij die informatie ? |
|
quote: Uit de krant... Suck my piss |
|
quote: Scholen mogen van mij wel weer wat strenger, idd. Maar ik denk wel dat de basis van opvoeding bij de ouders vandaan moet komen. Anders kan iedereen die kinderen krijgt de maatschappij opzadelen met een hoop werk, en dat lijkt me niet wenselijk. Touché, pussycat! |
|
quote: er zijn vorig jaar iets van 250 moorden/doodslagen in NL geweest er zijn 365 in een jaar.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Zijn liquidaties in het criminele milieu bedrijfsongelukken? |
|
quote: Oh ja...cijfertjes... Suck my piss |
|
quote: zijn die klote duitsers nou nog steeds bezig! |
|
quote:ja idd feiten. altijd naar als ze je ongelijk doen blijken. Of zie jij er een plot achter van marsmannetjes met groene musten? |
|
quote: grappig of niet kan je het volgende concluderen: 1.er worden niet dagelijks mensen vermoord 2.wetende dat merendeel van de moorden in criminele circuit en relationele sfeer plaatsvindt kan je stellen dat er niet bijster veel mensen 'zomaar' neergeknald worden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
[maxima mode] Hij is een beetje dom[/maxima mode] |
|
quote: |
|
quote: Je verbeeldings vermogen is bijna vermakelijk...ik hoef echter niet te gaan liggen....als jij cijfertjes interpreteert als feiten zijn we snel klaar met luln.. Suck my piss |
|
quote: Ik heb twee feiten genoemd. 1. Een jaar telt 365 dagen - is dat een feit of alleen maar mijn rare verbeelding? 2. Pakweg 250 moorden in NL vorig jaar. Dit wordt bijgehouden door de politie - is dat een feit of alleen maar mijn rare verbeelding? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ben jij dom of achterlijk? 2 opties, ohnee 4 want ik kan wel zeggen dat et 2 opties zijn, maar je ziet zo dat ik lieg. |
|
quote: Er wordt hier een beetje scheef gequote... Ik kan hier helaasch niet in verder gaan omdat, ik mijn realiteit ergens anders op baseer...ik ben heel erg dom. Zo ff krantje lezen... Suck my piss |
|
quote: yostikrant zeker |
|
quote: Mag ik dan vragen waarop? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Zinloos geweld. Als je er niets mee te maken hebt is het best wel grappig. Uit liefde voor ZM. |
|
nou, dikke ha ha.... |
|
Uit liefde voor ZM. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |