IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Docent in Den Haag neergeschoten Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-01-2004 14:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Euy, ik heb het over muziek die gemaakt word om jonge kindertjes hersen te spoelen, metal is dat zover ik vind niet


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-01-2004 14:33 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Daar denken een boel mensen anders over.
De anti Kiss beweging bijvoorbeeld (mothers against Kiss) in amerika


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-01-2004 14:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ach amerika, als ik hoor dat de klagenden daarvandaan komen stop ik meteen met lezen/luisteren


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-01-2004 14:33 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 14:32 schreef Jenje het volgende:
Euy, ik heb het over muziek die gemaakt word om jonge kindertjes hersen te spoelen, metal is dat zover ik vind niet


Dat precieze argument wordt ook door de X-ian fundamentalisten gebruikt.....


Goede Hip-Hop blijft gewoon goed. Wat je op eMpTV ziet is enkel de topje van de ijsberg...net als bij metal en rock.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-01-2004 14:33 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 13 januari 2004 22:51 schreef Misanthrope het volgende:
Is dat jochie ondertussen eigenlijk al gepakt?


zijn de ballen van dat jochie ondertussen al afgezaagd?


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-01-2004 14:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 14:33 schreef Chelman het volgende:
Dat precieze argument wordt ook door de X-ian fundamentalisten gebruikt.....


Goede Hip-Hop blijft gewoon goed. Wat je op eMpTV ziet is enkel de topje van de ijsberg...net als bij metal en rock.
hehehe dude, hap nie zo.

Maar de muziek (belediging voor het woord muziek eigenlijk) die je op MTF en TMF regelmatig hoort zijn er op gericht om jeugd dingen te laten denken die ze nooit zouden denken zonder die muziek.

Dingen als: de juiste kleding hebben is belangrijker dan een opleising volgen, geld is alles, vrouwen zijn niets ander dan 2 tieten een kont en een kut, iedereen moet doen wat jij wilt.

Dat steken zij er van op ...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-01-2004 14:37 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ik denk trouwens niet zozeer dat de maatschappij echt harder geworden is, maar dat mensen dit alleen denken. (dankzij de media bijvoorbeeld).
En ik denk dat het CDA met haar paniek gezaai hier flink aan meehelpt. Nu is godsdienst voor een groot deel gebaseerd op angst, en heeft dat zijn leuke gevolgen, en als je de maatschappij ook gaat baseren op angst dan moet je op de blaren zitten.
Als je als kind al onhandelbaar bent en alles om je heen negatief is (kut buitenlanders, recessie, alles kut) dan bereik je iets eerder de grens van waanzin lijkt me.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-01-2004 14:38 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 14:36 schreef Jenje het volgende:
vrouwen zijn niets ander dan 2 tieten een kont en een kut, iedereen moet doen wat jij wilt.


of wandelende tafelkleden


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 14-01-2004 14:42 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 14:37 schreef ghoulliette het volgende:
Ik denk trouwens niet zozeer dat de maatschappij echt harder geworden is


Ik denk van wel en indien nu nog niet dan zit het er zeker aan te komen. We zijn immers met steeds meer om dezelfde koek te verdelen.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-01-2004 14:43 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 14:42 schreef Wolveken het volgende:
Ik denk van wel en indien nu nog niet dan zit het er zeker aan te komen. We zijn immers met steeds meer om dezelfde koek te verdelen.

Op het Nos journaal werd laatst verteld dat er een daling is in de bevolkingsaantallen (te weinig nieuwe mensen geboren, veel mensen die overleiden).

En als je oude kranten en teksten leest verschillen die weinig met de huidige.


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 14-01-2004 14:48 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 14:43 schreef ghoulliette het volgende:
Op het Nos journaal werd laatst verteld dat er een daling is in de bevolkingsaantallen (te weinig nieuwe mensen geboren, veel mensen die overleiden).

En als je oude kranten en teksten leest verschillen die weinig met de huidige.



Wereldwijd gezien stijgt de wereldbevolking nog steeds en zelfs vrij explosief. Maar in Nederland of Belgie zitten we idd met een dalende of althans schijnbaar dalende bevolking. Hier blijft de groep misschien even groot doch de koek wordt kleiner (steeds minder jobs, hogere pensioenkosten, ...). Het effect is hetzelfde.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-01-2004 14:49 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ik weet niet of iemand het al aangehaald heeft, maar dat van die invalide 71 jarige man die van de 5 inbrekers eentje overhoop knalt (Bier! Bier voor die man!) en vervolgens de bak in gaat. Dan weet je toch als burger al wat je aan die sterke arm hebt?

Geen fuk!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-01-2004 14:50 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Als je weet wat ze de hele dag doen, weet je meteen hoe ze aan die naam (de sterke arm) komen


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-01-2004 14:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 14:49 schreef Greycloak het volgende:
Ik weet niet of iemand het al aangehaald heeft, maar dat van die invalide 71 jarige man die van de 5 inbrekers eentje overhoop knalt (Bier! Bier voor die man!) en vervolgens de bak in gaat. Dan weet je toch als burger al wat je aan die sterke arm hebt?

Geen fuk!
Juist, en die instelling moet veranderen


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-01-2004 14:53 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 14:51 schreef Jenje het volgende:
Juist, en die instelling moet veranderen
Ze moeten de bosjes uit, de straat op en goedgezinde burgers beschermen, lijkt me al een goed begin. Daarna krijgen ze vanzelf wel weer respect, maar dat moeten ze wel hard terugverdienen...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 14-01-2004 14:53 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 14:49 schreef Greycloak het volgende:
Ik weet niet of iemand het al aangehaald heeft, maar dat van die invalide 71 jarige man die van de 5 inbrekers eentje overhoop knalt (Bier! Bier voor die man!) en vervolgens de bak in gaat. Dan weet je toch als burger al wat je aan die sterke arm hebt?

Geen fuk!

Hè!? in geval van huisvrede breuk en noodweer toch de bak in draaien dat is wel heel erg krom.

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 14-01-2004 14:54]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-01-2004 14:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 14:53 schreef Greycloak het volgende:
Ze moeten de bosjes uit, de straat op en goedgezinde burgers beschermen, lijkt me al een goed begin. Daarna krijgen ze vanzelf wel weer respect, maar dat moeten ze wel hard terugverdienen...
En op het politiebureau moeten gewoon een flinke lading typmiepen zitten, laat die de rapporten maar maken. Mannen met snorren de straat op (en aub geen domme blondjes met een I! van 10% van hun heupomvang)


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-01-2004 14:54 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 14 januari 2004 14:53 schreef FireFox het volgende:
Hè!? in geval van huisvrede breuk en noodweer toch de bak in draaien dat is wel heel erg krom.


zoals grey al zei: "welkom in NL"




Bruce Banner


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-01-2004 14:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

En als we zelf weereens in aanraking komen met de politie, in ons nadeel omdat ze strenger zijn geworden zijn het ook weer eikels.
Begin lekker bij jezelf en kijk dan naar een ander. Iedereen draagt bij aan die zogenaamde verharding, het probleem ligt niet bij alleen de politie, of alleen dit en alleen dat.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-01-2004 14:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Als ik fout zit, mag de politie me komen halen.

Simpel

Mensen zijn zo gruwelijk hypocriet op dat gebied


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 14-01-2004 15:24 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 14 januari 2004 14:50 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Als je weet wat ze de hele dag doen, weet je meteen hoe ze aan die naam (de sterke arm) komen


Zenial


nachtschade
Hell is a themepark
Usericon van nachtschade
Posted 14-01-2004 16:24 by nachtschade Wijzig reactieProfiel van nachtschadeQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 14:56 schreef ghoulliette het volgende:
En als we zelf weereens in aanraking komen met de politie, in ons nadeel omdat ze strenger zijn geworden zijn het ook weer eikels.
Begin lekker bij jezelf en kijk dan naar een ander. Iedereen draagt bij aan die zogenaamde verharding, het probleem ligt niet bij alleen de politie, of alleen dit en alleen dat.
De verharding van deze maatschappij is helaas een feit en heeft zich aan het begin van de jaren 80 voor het eerst laten zien, met dank aan de heer Lubbers, die het er hier allemaal veel te vriendelijk aan toe vond gaan.


"Stressed my ass... I will kill the next bastard that says that I look stressed."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-01-2004 16:27 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 16:24 schreef nachtschade het volgende:
De verharding van deze maatschappij is helaas een feit en heeft zich aan het begin van de jaren 80 voor het eerst laten zien, met dank aan de heer Lubbers, die het er hier allemaal veel te vriendelijk aan toe vond gaan.

nu spreek je iedereen tegen die zegt dat de verharding komt door het zachtere optreden van de overheid.

Eigenlijk moeten we een poll maken, komt verharding door A. harder of door B. zachter optreden?
Of C door iets anders.


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 14-01-2004 16:34 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Ik ga voor C, ondanks dat ik niet weet wat 'dat anders' dan moet zijn



nachtschade
Hell is a themepark
Usericon van nachtschade
Posted 14-01-2004 16:34 by nachtschade Wijzig reactieProfiel van nachtschadeQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 16:27 schreef ghoulliette het volgende:
nu spreek je iedereen tegen die zegt dat de verharding komt door het zachtere optreden van de overheid.

Eigenlijk moeten we een poll maken, komt verharding door A. harder of door B. zachter optreden?
Of C door iets anders.
Het is niet mijn wens om wie dan ook tegen te spreken, maar ik was daar en schrok me te pletter van wat er ineens allemaal gebeurde. Nederland was idd het landje van melk en honing, met de komst van rechts, in de vorm van Lubbers en zijn z.g. no nonsens politiek is Nederland langzaam maar zeker dusdanig verhard dat de oudere generaties niet meer weten waar ze het zoeken moeten. Het is natuurlijk anders als je die sfeer je hele leven al kent, dan ben je er aan gewend en valt de hardheid op zich niet zo op, tenzij het verergert en dat is nu het geval.
De politie in de jaren 70 bijv. waren ook pantoffelhelden hoor, alleen de bevolking had toen nog het respect voor ze wat in vroegere tijden is opgebouwd.


"Stressed my ass... I will kill the next bastard that says that I look stressed."


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen