IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Docent in Den Haag neergeschoten Vorige pagina | Volgende pagina
Alfr demon
Usericon van Alfr demon
Posted 19-01-2004 15:57 by Alfr demon Wijzig reactieProfiel van Alfr demonQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

ja het begint al mooi op amerika te lijken hier in nederland


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 19-01-2004 16:08 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 17 januari 2004 0:47 schreef Karin het volgende:
Ik denk dat je die zware straf wel kan vergeten, aangezien hij berecht wordt als een minderjarige, dus maar 2 jaar ofzo krijgt.

Hoe kom je er in hemelsnaam op dat hij als minderjarig berecht wordt? Bij 16 en 17 jaar kan in geval van een ernstig delict de keuze gemaakt worden om hem als volwassene te berechten. Dus waar die 2 jaar opslaat is mij een raadsel.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-01-2004 16:10 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ah...amerikaanse toestanden.

In de VS zijn bij mijn weten 18 highschool shootings geweest. In Nederland 1.

Aangezien Amerika 17.5 keer zoveel inwoners heeft....staan we ongeveer gelijk.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 19-01-2004 16:12 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 19 januari 2004 16:10 schreef Chelman het volgende:
Ah...amerikaanse toestanden.

In de VS zijn bij mijn weten 18 highschool shootings geweest. In Nederland 1.

Aangezien Amerika 17.5 keer zoveel inwoners heeft....staan we ongeveer gelijk.

aantal doden per highschool shooting ?



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-01-2004 16:14 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2004 16:12 schreef Vinay het volgende:
aantal doden per highschool shooting ?


op zich doet dat niet terzake. Een gek staat gelijk aan een gek ondanks dat hij meer 'succesvol' was in het knallen. Ik zoek het wel even uit.


...voordat iemand erover begint: ik heb het over highschool shootings en niet over shootings door highschoolers buiten school veroorzaakt. Die zijn er zowel in de VS als in Europa natuurlijk veel meer geweest.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 19-01-2004 16:24 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 19 januari 2004 16:10 schreef Chelman het volgende:
Ah...amerikaanse toestanden.

In de VS zijn bij mijn weten 18 highschool shootings geweest. In Nederland 1.

Aangezien Amerika 17.5 keer zoveel inwoners heeft....staan we ongeveer gelijk.

over welke tijd zijn die 18 dan genomen?


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-01-2004 16:25 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2004 16:24 schreef arrebar het volgende:
over welke tijd zijn die 18 dan genomen?


sinds dat er uberhaupt sprake was van highschool shootings.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 19-01-2004 16:29 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 19 januari 2004 16:25 schreef Chelman het volgende:
sinds dat er uberhaupt sprake was van highschool shootings.

bestaan die pas sinds 1996?
Goed alleen al de schietpartij in Littleton klopt met Nederland. Daar waren 15 mensen omgekomen als ik het me goed herriner. 15*16miljoen = 1*240 inwoners van Amerika.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-01-2004 16:39 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2004 16:10 schreef Chelman het volgende:
Ah...amerikaanse toestanden.

In de VS zijn bij mijn weten 18 highschool shootings geweest. In Nederland 1.

Aangezien Amerika 17.5 keer zoveel inwoners heeft....staan we ongeveer gelijk.
Ja, daarom gaat die vergelijking toch gewoon op?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 20-01-2004 11:40 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Chelman, dat zijn dus alleen die trench coat maffia shootings he? Volgens mij hebben ze dus echt niet de gebeurtenissen op scholen in bijvoorbeeld de slechtere buurten van de binnenstad meegeteld...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-01-2004 11:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 11:40 schreef Phriar het volgende:
Chelman, dat zijn dus alleen die trench coat maffia shootings he? Volgens mij hebben ze dus echt niet de gebeurtenissen op scholen in bijvoorbeeld de slechtere buurten van de binnenstad meegeteld...

trench coat maffia was vlgs. mij alleen op Columbine toch?

Gang shootings om en nabij scholen zitten daar niet bij. Dat is idd een typisch US aangelegenheid die verder ook niks met de Terra College of Columbine shootings te maken had.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 23-01-2004 9:33 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 20 januari 2004 11:45 schreef Chelman het volgende:
trench coat maffia was vlgs. mij alleen op Columbine toch?

Gang shootings om en nabij scholen zitten daar niet bij. Dat is idd een typisch US aangelegenheid die verder ook niks met de Terra College of Columbine shootings te maken had.

Trench coat maffia was Littleton


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Konkhra
Thrasher
Usericon van Konkhra
Posted 23-01-2004 11:58 by Konkhra Wijzig reactieProfiel van KonkhraQuote dit bericht

Hmm las net op teletekst dat die Murat spijt van zijn daad heeft en dan hij zichzelf en V. Wieren ernstige schade heeft toegebracht.

Vervelende is alleen dat V. Wieren het zelf niet meer kan meemaken. Had die Murat dit niet kunnen bedenken, voordat hij de trekker overhaalde?


Glory, Glory, what one hell of a way to die


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-01-2004 12:00 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2004 9:33 schreef arrebar het volgende:
Trench coat maffia was Littleton


Columbine Higschool in Littleton Colorado, ja.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-01-2004 12:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2004 11:58 schreef Konkhra het volgende:
Hmm las net op teletekst dat die Murat spijt van zijn daad heeft en dan hij zichzelf en V. Wieren ernstige schade heeft toegebracht.

Vervelende is alleen dat V. Wieren het zelf niet meer kan meemaken. Had die Murat dit niet kunnen bedenken, voordat hij de trekker overhaalde?
Ach, dat is onzin, dat zegt hij gewoon om zo beter over te komen bij de rechter. Hij heeft absoluut geen spijt, is alleen bang voor een beurs aarsje in de bak.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 23-01-2004 12:09 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 23 januari 2004 12:00 schreef Chelman het volgende:
Columbine Higschool in Littleton Colorado, ja.

dan zijn we het toch een keer eens
Ik las laatst een intervieuw met de ouders, die gaven de school de schuld want ze konden het zien aankomen. En daarna zijden ze dat alle bulgaren en Joegouslaven de shuld hebben omdat hun de wapens verkochten.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Konkhra
Thrasher
Usericon van Konkhra
Posted 23-01-2004 12:12 by Konkhra Wijzig reactieProfiel van KonkhraQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2004 12:09 schreef arrebar het volgende:
dan zijn we het toch een keer eens
Ik las laatst een intervieuw met de ouders, die gaven de school de schuld want ze konden het zien aankomen. En daarna zijden ze dat alle bulgaren en Joegouslaven de shuld hebben omdat hun de wapens verkochten.


Ach ja en hoe vaak metalbands niet de schuld krijgen voor een moord of zelfmoord, zoals Ozzy Osbourne, Metallica, Judas Priest en Slayer. Maar bij zichzelf te rade gaan ho maar


Glory, Glory, what one hell of a way to die


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-01-2004 12:16 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2004 12:01 schreef Jenje het volgende:
Ach, dat is onzin, dat zegt hij gewoon om zo beter over te komen bij de rechter. Hij heeft absoluut geen spijt, is alleen bang voor een beurs aarsje in de bak.


Precies... Murat zei ook dat het een 'impulsieve handeling' was, dat hij wel vaker met een pistool rondliep op school en nu opeens de neiging had om hem te gebruiken... Helaas is het waarschijnlijk onmogelijk om erachter te komen of dit echt zo is.. Als ik Murat was zou ik immers ook met dit verhaal komen, het levert immers hooguit doodslag op, ipv moord (wanneer Murat niet impulsief zou hebben gehandeld en eerst naar huis zou zijn gegaan om een pistool te halen, om terug te komen en dus met voorbedachte rade (=moord) de trekker over te halen..


Konkhra
Thrasher
Usericon van Konkhra
Posted 23-01-2004 12:19 by Konkhra Wijzig reactieProfiel van KonkhraQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2004 12:16 schreef Valorian het volgende:
Precies... Murat zei ook dat het een 'impulsieve handeling' was, dat hij wel vaker met een pistool rondliep op school en nu opeens de neiging had om hem te gebruiken... Helaas is het waarschijnlijk onmogelijk om erachter te komen of dit echt zo is.. Als ik Murat was zou ik immers ook met dit verhaal komen, het levert immers hooguit doodslag op, ipv moord (wanneer Murat niet impulsief zou hebben gehandeld en eerst naar huis zou zijn gegaan om een pistool te halen, om terug te komen en dus met voorbedachte rade (=moord) de trekker over te halen..


Hoe dan ook..blijft jammer dat voor dit soort gevallen de doodstraf afgeschaft is. Had ie dit in de VS geflikt, dan was het levenslang of de stoel


Glory, Glory, what one hell of a way to die


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 23-01-2004 12:23 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 23 januari 2004 12:19 schreef Konkhra het volgende:
Hoe dan ook..blijft jammer dat voor dit soort gevallen de doodstraf afgeschaft is. Had ie dit in de VS geflikt, dan was het levenslang of de stoel

Dan is het een beetje oneerlijk dat de ene moordenaar wel de doodstraf krijgt en de ander levenslang omdat er tegen de een meer bewijs is.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Konkhra
Thrasher
Usericon van Konkhra
Posted 23-01-2004 12:26 by Konkhra Wijzig reactieProfiel van KonkhraQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2004 12:23 schreef arrebar het volgende:
Dan is het een beetje oneerlijk dat de ene moordenaar wel de doodstraf krijgt en de ander levenslang omdat er tegen de een meer bewijs is.


Misschien, maar het hangt van de staat zelf af. In conservatievere staten in het zuiden van de VS wordt sneller de doodstraf opgelegd dan in het liberalere noorden en westen van de VS.

[Dit bericht is gewijzigd door Konkhra op 23-01-2004 12:26]


Glory, Glory, what one hell of a way to die


Konkhra
Thrasher
Usericon van Konkhra
Posted 23-01-2004 12:33 by Konkhra Wijzig reactieProfiel van KonkhraQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2004 12:01 schreef Jenje het volgende:
Ach, dat is onzin, dat zegt hij gewoon om zo beter over te komen bij de rechter. Hij heeft absoluut geen spijt, is alleen bang voor een beurs aarsje in de bak.


Ach..hij zal er wel met een lichte straf van afkomen, omdat er vast weer een back "verzachtende" omstandigheden worden aangevoerd, zoals minderjarigheid, alle soorten van psychische aandoeningen, allochtone achtergrond so on and so forth


Glory, Glory, what one hell of a way to die


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 23-01-2004 13:38 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2004 12:01 schreef Jenje het volgende:
Ach, dat is onzin, dat zegt hij gewoon om zo beter over te komen bij de rechter. Hij heeft absoluut geen spijt, is alleen bang voor een beurs aarsje in de bak.

Het enig soort uitschot waar men zich in de gevangenis aan vergrijpt zijn pedofielen.
Achter tralies zie ik die gast nog eerder opgehemeld worden door ander bruin crimineel gespuis.


Uit liefde voor ZM.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 23-01-2004 15:55 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

De volgende:

Steekpartij op school in Amsterdam-West


Op de Mgr. Hermusschool in Amsterdam-West heeft zich vrijdagmiddag een steekpartij voorgedaan. Daarbij is een man, vermoedelijk een leraar, gewond geraakt. Hij is naar het ziekenhuis overgebracht, over zijn toestand is nog niets bekend. De situatie rond de school is op dit moment hectisch.

De dader, een man van middelbare leeftijd, kon door de politie worden aangehouden. Hij is mogelijk de vader van één van de leerlingen.

De Mgr. Hermusschool is een school voor kinderen met hoor-, spraak- en taal-moeilijkheden. De school telt ongeveer 180 leerlingen in de leeftijd van 2,5 tot 13 jaar.


Bron: Fok.nl


[Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 23-01-2004 15:55]


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-01-2004 16:34 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

moet de naam niet veranderd worden in "gevallen leraren"


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen