IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Docent in Den Haag neergeschoten Vorige pagina | Volgende pagina
anonymous
Usericon van anonymous
Posted 13-01-2004 20:58 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 20:56 schreef ghoulliette het volgende:
wilt
Ja, flauw hoor. Zullen we al jouw spelfouten eens op gaan zoeken?


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-01-2004 20:59 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 20:58 schreef anonymous het volgende:
Ja, flauw hoor. Zullen we al jouw spelfouten eens op gaan zoeken?

Het is niet om de spelfouten te doen, maar om Elite

edit: zie zenial's post

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 13-01-2004 21:00]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-01-2004 21:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 20:58 schreef anonymous het volgende:
Ja, flauw hoor. Zullen we al jouw spelfouten eens op gaan zoeken?
Niks flauw, hij zegt dat die leraar door zijn stomiteit neergeschoten is en kan dan geen fatsoenlijk nederlands .. beetje krom


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-01-2004 21:03 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 januari 2004 21:02 schreef Jenje het volgende:
Niks flauw, hij zegt dat die leraar door zijn stomiteit neergeschoten is en kan dan geen fatsoenlijk nederlands .. beetje krom

dat was een sarcastische opmerking
die leraar doet toch gewoon zijn werk.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-01-2004 21:04 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 januari 2004 20:57 schreef Zenial het volgende:
Ik geloof dat bijna een derde van de posts in dit topic van jou zijn en er is nog weinig zinnigs uitgekomen...

Ik wordt een beetje moe van je.

trusten


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 13-01-2004 21:05 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 20:59 schreef ghoulliette het volgende:
Het is niet om de spelfouten te doen, maar om Elite

edit: zie zenial's post
Ok, dat had ik natuurlijk weer eens niet door... Maar even goed een beetje flauw...


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-01-2004 21:13 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 21:05 schreef anonymous het volgende:
Ok, dat had ik natuurlijk weer eens niet door... Maar even goed een beetje flauw...

flauw is my middle name


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-01-2004 21:43 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Blame MTV, het is gewoon erg stoer met een kun op zak op sgool te zitten weetjewel.

Je leert geen ruk meer op school, laat staan spellen, maar een wapen meenemen om indruk mee te maken op je kettingdragende vriendjes is erg ok. In plaats van dat die lijers van de politie gewoon een naam geven van dat stuk schorem zodat mensen die hem kennen hem kunnen aangeven voordat hij nog meer kan doen, bijvoorbeeld erachter komen dat hij het schuim der aarde is en een kun op je kin zetten wel dé oplossing is voor al zijn problemen, blijven die infantiele blauwjassen hem liever zelf zoeken.

Duh.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-01-2004 21:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nu ik op een school werk wordt me pas duidelijk dat de regering het schoolsysteem echt aan het vernietigen is ..

Elemetaire onderwerpen uit de scheikunde (mijn vakgebeied) zoals evenwichten worden er gewoon uitgegooid ...

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 13-01-2004 21:46]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-01-2004 21:46 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dat is niet alleen op de middelbare school zo helaas


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-01-2004 21:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zo verliest nederland helemaal de positie in de kennismarkt ..


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 13-01-2004 21:48 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 13 januari 2004 21:47 schreef Jenje het volgende:
Zo verliest nederland helemaal de positie in de kennismarkt ..


Ik denk niet dat NL het enige land is waarin dit soort dingen gebeuren.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-01-2004 21:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 21:48 schreef Sjaan het volgende:
Ik denk niet dat NL het enige land is waarin dit soort dingen gebeuren.
Dat weet ik niet .. maar is niet te hopen ...



Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 13-01-2004 21:52 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 13 januari 2004 21:49 schreef Jenje het volgende:
Dat weet ik niet .. maar is niet te hopen ...




Als je het studeert krijg je waarschijnlijk wel de volledige kennis over het vakgebied. Meeste middelbare scholieren doen er toch geen fuck mee. Ik denk dat ze met dit soort maatregelen proberen het vak interessanter te maken voor scholieren zodat ze het eerder gaan studeren later.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-01-2004 21:54 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 13 januari 2004 21:47 schreef Jenje het volgende:
Zo verliest nederland helemaal de positie in de kennismarkt ..

Hebben we dan nog landen onder ons zitten?
Nougoed ik ga verder niet over de nederlandse kenniseconomie praten.
Maar dit soort dingen bewijzen maar weer eens dat het bijzonder slecht gestelt is met het speciaal onderwijs. Het is wat voorbarig om het nu te zeggen want er is nog niets over de dader bekend maar ik denk dat als we hier eens wat meer ruimte op speciale scholen zouden hebben we die problemen. Maar scholen kunnen daar geen leerlingen kwijt omdat ze vol zitten.

De leerling heeft zichzelf overgens aangegeven hoor ik net.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 13-01-2004 21:55 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 21:45 schreef Jenje het volgende:
Nu ik op een school werk wordt me pas duidelijk dat de regering het schoolsysteem echt aan het vernietigen is ..

Elemetaire onderwerpen uit de scheikunde (mijn vakgebeied) zoals evenwichten worden er gewoon uitgegooid ...
Uhm dan gooi je iets van 20% van de lessen weg ofzo


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-01-2004 21:56 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

inderdaad, ik leer niet veel op school, ik zou veel meer kunnen leren als we niet van die zinloze opdrachten en werkstukken hoeven te maken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-01-2004 21:57 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 21:52 schreef Sjaan het volgende:
Als je het studeert krijg je waarschijnlijk wel de volledige kennis over het vakgebied. Meeste middelbare scholieren doen er toch geen fuck mee. Ik denk dat ze met dit soort maatregelen proberen het vak interessanter te maken voor scholieren zodat ze het eerder gaan studeren later.

In veel studies wordt geschrapt, bij communicatievewetenschappen krijg je bijvoorbeeld nu niets meer over Beeldvorming. Een toch erg belangrijk aspect van die studie. (vertelde huisgenote mij, die het gestudeerd heeft).

Nederland houdt nog steeds vast aan het beeld van 5 jaar terug, toen we het zo goed deden. In Den Haag hebben ze alleen nog niet helemaal door dat je in Onderwijs moet investeren om die positie vast te houden.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 13-01-2004 21:57 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

De reactie van Balkenende is trouwens geniaal: "Dit mag in ons land niet gebeuren"


Nee joh?! In een ander land wel dan?


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-01-2004 21:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 21:56 schreef ElitE het volgende:
inderdaad, ik leer niet veel op school, ik zou veel meer kunnen leren als we niet van die zinloze opdrachten en werkstukken hoeven te maken.
Met opdrachten en werkstukken heb je juist de kans omzelf wat te leren maar 99% is daar te dom en te lui voor


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-01-2004 21:58 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 13 januari 2004 21:45 schreef Jenje het volgende:
Nu ik op een school werk wordt me pas duidelijk dat de regering het schoolsysteem echt aan het vernietigen is ..

Elemetaire onderwerpen uit de scheikunde (mijn vakgebeied) zoals evenwichten worden er gewoon uitgegooid ...

Op alle technische studies wordt me wat wegbezuinigd. En dat terwijl het juist de kracht achter de economie is.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-01-2004 21:58 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 21:57 schreef Sjaan het volgende:
De reactie van Balkenende is trouwens geniaal: "Dit mag in ons land niet gebeuren"


Nee joh?! In een ander land wel dan?

Balkenende is echt zo'n sukkel


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-01-2004 21:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 21:57 schreef Sjaan het volgende:
De reactie van Balkenende is trouwens geniaal: "Dit mag in ons land niet gebeuren"


Nee joh?! In een ander land wel dan?
Ja en op de vraag of er actie ondernomen gaat worden antwoordt ie dat we nog wel even wachten .... moeten er meer leraren neergeschoten worden ofzo


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-01-2004 21:58 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Ik vraag me af hoe diegene op het politiebureau opkeek toen die gast zichzelf kwam aanmelden.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-01-2004 21:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 21:58 schreef arrebar het volgende:
Ik vraag me af hoe diegene op het politiebureau opkeek toen die gast zichzelf kwam aanmelden.
heeft de dader zich gemeld?


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen