IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Docent in Den Haag neergeschoten Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-01-2004 15:20 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:16 schreef helmet het volgende:
Bullshit! Ogen open houden en je weet op welke straathoek, in welke kroeg of in welk kraakpand je wapens kunt kopen.. dat kan iedereen.



idd.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 13-01-2004 15:21 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

@ helmet en she_devil. Je kan idd vast wel aan een wapen komen als je er moeite voor doet. Maar na een tijdje raakt je wode ook bekoeld en dan hoeft het dus niet. Het feit dat je nite gewoon even een pistool uit het nachtkastje van je vader of moeder kan pakken maakt wel verschil.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-01-2004 15:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:08 schreef Jenje het volgende:
Er moet eindelijk eens het besef komen dat nederlandse justitie een lachertje is. Als mensen nog echt tegen de politie zouden opkijken zouden dit soort situaties niet voorkomen.


ja, ik weet het niet. Er zijn toch landen zat waar de politie veel strenger is maar waar ook veel geweld voorkomt op bijv scholen? (ik ben het wel met je eesn dat de politie hier strenger moet worden maar je blijft zulke dingen houden vrees ik)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-01-2004 15:22 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:21 schreef Pandora het volgende:
Het feit dat je nite gewoon even een pistool uit het nachtkastje van je vader of moeder kan pakken maakt wel verschil.


Stierenstront!

Een verantwoordelijke ouder laat zijn wapen niet zomaar in de nachtkastje.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 13-01-2004 15:23 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 13 januari 2004 15:21 schreef Pandora het volgende:
@ helmet en she_devil. Je kan idd vast wel aan een wapen komen als je er moeite voor doet. Maar na een tijdje raakt je wode ook bekoeld en dan hoeft het dus niet. Het feit dat je nite gewoon even een pistool uit het nachtkastje van je vader of moeder kan pakken maakt wel verschil.
ligt er maar net aan in wat voor milieu je leeft en wat voor vrienden je hebt...in grotere steden kan k me toch goed voorstellen dat je snel aan een vuurwapen komt...


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 13-01-2004 15:23 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:21 schreef Pandora het volgende:
@ helmet en she_devil. Je kan idd vast wel aan een wapen komen als je er moeite voor doet. Maar na een tijdje raakt je wode ook bekoeld en dan hoeft het dus niet. Het feit dat je nite gewoon even een pistool uit het nachtkastje van je vader of moeder kan pakken maakt wel verschil.


Je hebt zo'n gelijk. Welke gek, je bent toch wel aardig gestoord, als je denkt dat het iets oplost om zo iemand neer te schieten |:
Ik denk dat dat een kwestie is van niet genoeg nadenken over wat je doet.

[Dit bericht is gewijzigd door Morningrise op 13-01-2004 15:24]


Waag eens een dansje!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-01-2004 15:23 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 13 januari 2004 15:21 schreef Pandora het volgende:
Je kan idd vast wel aan een wapen komen als je er moeite voor doet. Maar na een tijdje raakt je wode ook bekoeld en dan hoeft het dus niet. Het feit dat je nite gewoon even een pistool uit het nachtkastje van je vader of moeder kan pakken maakt wel verschil.
Ik ben vanuit hier sneller op en neer naar een louche kroeg dan naar huis.. dus ik zie je punt niet zo.


I'm not being rude. You're just insignificant.


campske666
Usericon van campske666
Posted 13-01-2004 15:23 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:22 schreef Chelman het volgende:


Een verantwoordelijke ouder laat zijn wapen niet zomaar in de nachtkastje.




Weet jij wel hoe weinig ouders (net zoals andere mensen ) verantwoordelijkheid hebben ?


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 13-01-2004 15:23 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:22 schreef Chelman het volgende:
Stierenstront!

Een verantwoordelijke ouder laat zijn wapen niet zomaar in de nachtkastje.




Vast niet toch doen in amerika heel veel mensen dat.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-01-2004 15:23 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:22 schreef Chelman het volgende:
Stierenstront!

Een verantwoordelijke ouder laat zijn wapen niet zomaar in de nachtkastje.




Precies.. en dat bewijst weer hoeveel onverantwoordelijke ouders er in de VS leven (afgaande op de ontelbare berichten over incidenten met wapen en kinderen en dergelijke)


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 13-01-2004 15:24 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 13 januari 2004 15:23 schreef Morningrise het volgende:
Je hebt zo'n gelijk. Welke gek, je bent toch wel aardig gestoord, als je denkt dat het iets oplost om zo iemand neer te schieten
er zijn aardig wat gestoorde mensen...


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Kasper
Usericon van Kasper
Posted 13-01-2004 15:24 by Kasper Wijzig reactieProfiel van KasperQuote dit bericht

quote:
of in welk kraakpand je wapens kunt kopen..


Laten we even niet aan goedkope stemmingmakerij doen eh


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-01-2004 15:25 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:23 schreef she_devil het volgende:
ligt er maar net aan in wat voor milieu je leeft en wat voor vrienden je hebt...in grotere steden kan k me toch goed voorstellen dat je snel aan een vuurwapen komt...


Ik zat op wat jullie een kak-school zouden noemen met diplomaten kinderen e.d. Ik wist ook toen (begin jaren 90) dondersgoed hoe ik aan drugs en wapens kon komen. Milieu heeft er niks mee te maken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 13-01-2004 15:25 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

Ik had gelezen dat het de Directeur was.
Door het hoofd en met spoed per helicopter afgevoerd.
Wapen was 50 cm.


changed to 'ouwe'


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 13-01-2004 15:26 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:24 schreef she_devil het volgende:
er zijn aardig wat gestoorde mensen...


Tja, en wat dat betreft is ons wapenbeleid toch niet heel slecht. Zelfs gestoorde mensen moeten kunnen nadenken, voordat ze over een wapen kunnen beschikken.


Waag eens een dansje!


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 13-01-2004 15:26 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

volgens http://www.terracollege.nl/ hebben ze meerdere locaties. Allemaal VMBO locaties en 1 HAVO, VWO, Gymnasium locatie....ben benieuwd waar dit gebeurd is... ik heb zo mijn vermoeden....

quote:
Op 13 januari 2004 15:25 schreef dzouwe het volgende:...Wapen was 50 cm.
!!! ik mag toch hopen dat die c een m moet zijn? als we het over vuurwapens hebben is 50 cm een behoorlijk kanon...

[Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 13-01-2004 15:28]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-01-2004 15:26 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:23 schreef Valorian het volgende:
Precies.. en dat bewijst weer hoeveel onverantwoordelijke ouders er in de VS leven (afgaande op de ontelbare berichten over incidenten met wapen en kinderen en dergelijke)


mogelijk weten veel ouders in de VS amper dat hun kind een wapen heeft. die kunnen ze daar toch makkelijk krijgen(al dan niet illegaal) als een kind daar met een wapen loopt te zwaaien doen de ouders iets mis maar niet noodzakelijk wat jij zegt.dat is toch een andere discussie en laten we het gewoon tot NL en Belgiƫ beperken, dat is al ingewikkeld genoeg.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-01-2004 15:26 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hmm.. het lijkt me duidelijk dat je in de VS makkelijker / sneller aan een wapen komt (afgezien van het feit dat daar een stuk meer mensen zelf al een wapen hebben) dan in NL, en dat dit er ook voor zorgt dat er meer van de in dit topic genoemde incidenten plaatsvinden..



she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 13-01-2004 15:27 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 13 januari 2004 15:26 schreef Morningrise het volgende:
Tja, en wat dat betreft is ons wapenbeleid toch niet heel slecht. Zelfs gestoorde mensen moeten kunnen nadenken, voordat ze over een wapen kunnen beschikken.
als ze het niet al hebben


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-01-2004 15:27 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:23 schreef Pandora het volgende:
Vast niet toch doen in amerika heel veel mensen dat.


Ik vond het juist altijd leuk om met de vader van mijn ex lekker te gaan knallen.

Maar hij had zijn wapens ook niet binnen handbereik.

De wapens zijn niet het probleem maar de mensen die ze gebruiken.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-01-2004 15:28 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 13 januari 2004 15:24 schreef Kasper het volgende:
Laten we even niet aan goedkope stemmingmakerij doen eh
Niets tegen krakers, maar je snapt dondersgoed wat ik bedoel.

quote:
Op 13 januari 2004 15:25 schreef Chelman het volgende:
Ik zat op wat jullie een kak-school zouden noemen met diplomaten kinderen e.d. Ik wist ook toen (begin jaren 90) dondersgoed hoe ik aan drugs en wapens kon komen. Milieu heeft er niks mee te maken.
Same here.. (nou ja, geen diplomaten maar bankdirecteuren, chirurgen en bekende architecten ).

Sterker nog, zeker wat betreft bepaalde drugs leeft dat mogelijk nog meer onder de hogere sociale klassen.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-01-2004 15:28 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:25 schreef dzouwe het volgende:
Ik had gelezen dat het de Directeur was.
Door het hoofd en met spoed per helicopter afgevoerd.
Wapen was 50 cm.


50 cm?

da's een dik kaliber...eerder een mortier.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-01-2004 15:28 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:26 schreef Magistus het volgende:
volgens http://www.terracollege.nl/ hebben ze meerdere locaties. Allemaal VMBO locaties en 1 HAVO, VWO, Gymnasium locatie....ben benieuwd waar dit gebeurd is... ik heb zo mijn vermoeden....


ik ook, en ik ben niet zo politiek correct om het voor me te houden .. -> VMBO .. losers


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 13-01-2004 15:28 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 13 januari 2004 15:25 schreef Chelman het volgende:
Ik zat op wat jullie een kak-school zouden noemen met diplomaten kinderen e.d. Ik wist ook toen (begin jaren 90) dondersgoed hoe ik aan drugs en wapens kon komen. Milieu heeft er niks mee te maken.
k bedoel met het milieu wat voor vrienden je hebt of met wat voor mensen je optrekt...de ene groep is wat geweldadiger dan de andere en ik kan me goed voorstellen dat als je in zo'n groep zit, je toch sneller de trekker overhaalt


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 13-01-2004 15:29 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:25 schreef Chelman het volgende:
Ik zat op wat jullie een kak-school zouden noemen met diplomaten kinderen e.d. Ik wist ook toen (begin jaren 90) dondersgoed hoe ik aan drugs en wapens kon komen. Milieu heeft er niks mee te maken.


Milieu heeft er dus wel mee te maken. Ook op een kakschool kies je je eigen vrienden en zoek je zelf de dingen uit die je wil weten.
Je opvoeding en je persoonlijkheid zijn daar van invloed op. Als ik het ooit had willen weten had ik het nu vast ook wel geweten, maar doordat ik op een manier ben opgevoed dat ik wapens afkeur (Dat komt bij mij dus echt door m'n opvoeding) ben ik er nooit in geintereseerd geweest en heb ik dus ook geen idee hoe ik aan een pistool zou moeten komen.


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen