IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Docent in Den Haag neergeschoten Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-01-2004 18:39 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Er is geloof ik ook al een of andere 'opinieleider' aap, een woordvoerder van een of andere allochtonenorganisatie, geweest die heeft gezegd dat we (de Nederlanders) er rekening mee moeten houden dat er een macho cultuur onder de Turken heerst. Jullie (de Nederlanders) moeten deze macho cultuur maar accepteren en ermee leren leven.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-01-2004 18:41 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ja, de POlen zuipen veel dus moeten jullie nederlanders maar accepteren dat ik vaak zat auto rijd.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 15-01-2004 18:41 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Luisterde die soms naar de naam abu jahjah


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 15-01-2004 18:43 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 18:39 schreef Misanthrope het volgende:
Er is geloof ik ook al een of andere 'opinieleider' aap, een woordvoerder van een of andere allochtonenorganisatie, geweest die heeft gezegd dat we (de Nederlanders) er rekening mee moeten houden dat er een macho cultuur onder de Turken heerst. Jullie (de Nederlanders) moeten deze macho cultuur maar accepteren en ermee leren leven.


Net was er ook zo`n wereldverbeteraar op tv die onderzoek had gedaan naar mentale problemen bij allochtonen en zijn advies was, dat wij daar meer geld moeten insteken voor betere zorg.
Dan denk ik bij mezelf er zijn ook genoeg nederlandse jongeren met mentale problemen, moeten we die maar laten stikken en alleen hulp bieden aan de allochtonen.
Ik vind dat de allochtonen nu maar eens moeten accepteren dat ze hier in nederland leven dus passen ze zich maar aan ons aan.

Maar dat is mijn persoolijke mening natuurlijk.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-01-2004 18:44 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 18:43 schreef Smoochy het volgende:
Net was er ook zo`n wereldverbeteraar op tv die onderzoek had gedaan naar mentale problemen bij allochtonen en zijn advies was, dat wij daar meer geld moeten insteken voor betere zorg.
Dan denk ik bij mezelf er zijn ook genoeg nederlandse jongeren met mentale problemen, moeten we die maar laten stikken en alleen hulp bieden aan de allochtonen.
Ik vind dat de allochtonen nu maar eens moeten accepteren dat ze hier in nederland leven dus passen ze zich maar aan ons aan.

Maar dat is mijn persoolijke mening natuurlijk.

volgens mij heb je niet goed geluisterd, dat was een onderzoek op die school, naar alles leerlingen daar (niet alleen de allochtonen) en 1 op de 4 had dringend psychische hulp nodig was de conclusie.

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 15-01-2004 18:45]


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 15-01-2004 18:45 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 18:43 schreef Smoochy het volgende:
Ik vind dat de allochtonen nu maar eens moeten accepteren dat ze hier in nederland leven dus passen ze zich maar aan ons aan.

Wees maar gerust. Nog een paar van die incidentjes en dan de klem erop. Zeker weten.


Uit liefde voor ZM.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-01-2004 18:46 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 18:41 schreef arrebar het volgende:
Luisterde die soms naar de naam abu jahjah
Neen, hij was de woordvoerder van de afdeling Turkije, regio blabla van 1 van de 235236260357904357 duizend allochtonenclubjes in Nederland.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 15-01-2004 18:47 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 15 januari 2004 18:43 schreef Smoochy het volgende:
Net was er ook zo`n wereldverbeteraar op tv die onderzoek had gedaan naar mentale problemen bij allochtonen en zijn advies was, dat wij daar meer geld moeten insteken voor betere zorg.
Dan denk ik bij mezelf er zijn ook genoeg nederlandse jongeren met mentale problemen, moeten we die maar laten stikken en alleen hulp bieden aan de allochtonen.
Ik vind dat de allochtonen nu maar eens moeten accepteren dat ze hier in nederland leven dus passen ze zich maar aan ons aan.

Maar dat is mijn persoolijke mening natuurlijk.

Ik heb waarschijnlijk dezelfde man gezien, echter vindt ik dat die gelijk heeft. Er zitten in Nederland teveel leerlingen in het regulier onderwijs die extra aandacht nodig hebben maar het niet krijgen omdat die instanties zoals het speciaal onderwijs amper geld binnen krijgen zodat het stelsel maar lekker barst en dit soort problemen voorkomen dat een leerling maar gaat schieten.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


nachtschade
Hell is a themepark
Usericon van nachtschade
Posted 15-01-2004 18:48 by nachtschade Wijzig reactieProfiel van nachtschadeQuote dit bericht

goedenavond allemaal


"Stressed my ass... I will kill the next bastard that says that I look stressed."


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 15-01-2004 18:49 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 15 januari 2004 18:46 schreef Misanthrope het volgende:
Neen, hij was de woordvoerder van de afdeling Turkije, regio blabla van 1 van de 235236260357904357 duizend allochtonenclubjes in Nederland.

Mensen als abu jaja zijn de enige mensen die je van mij weer wel mag generaliseren. Et kletst allemaal onzin en heeft alleen nog maar de zwarte wijken gezien en denkt dat heel europa zo is.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-01-2004 18:49 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 18:47 schreef arrebar het volgende:
Ik heb waarschijnlijk dezelfde man gezien, echter vindt ik dat die gelijk heeft. Er zitten in Nederland teveel leerlingen in het regulier onderwijs die extra aandacht nodig hebben maar het niet krijgen omdat die instanties zoals het speciaal onderwijs amper geld binnen krijgen zodat het stelsel maar lekker barst en dit soort problemen voorkomen dat een leerling maar gaat schieten.
De overheid moet niet overal de verantwoordelijkheid voor nemen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 15-01-2004 18:50 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 18:41 schreef Chelman het volgende:
Ja, de POlen zuipen veel dus moeten jullie nederlanders maar accepteren dat ik vaak zat auto rijd.


Goed idee, aparte rijbanen voor Polen


I can't shoot straight unless I've had a pint!


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 15-01-2004 18:52 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 18:50 schreef Dunne_Hein het volgende:
Goed idee, aparte rijbanen voor Polen

En een aparte rechtbank voor moslims.
Naar Saoudi-Arabisch model.


Uit liefde voor ZM.


nachtschade
Hell is a themepark
Usericon van nachtschade
Posted 15-01-2004 18:53 by nachtschade Wijzig reactieProfiel van nachtschadeQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 18:47 schreef arrebar het volgende:
Ik heb waarschijnlijk dezelfde man gezien, echter vindt ik dat die gelijk heeft. Er zitten in Nederland teveel leerlingen in het regulier onderwijs die extra aandacht nodig hebben maar het niet krijgen omdat die instanties zoals het speciaal onderwijs amper geld binnen krijgen zodat het stelsel maar lekker barst en dit soort problemen voorkomen dat een leerling maar gaat schieten.
Dat is waar, het erge ervan is dat die leerlingen vaak op het reguliere basisonderwijs ondergesneeuwd raken en er vaak zelfs als analfabeet van af komen. Het komt vaak dat deze leerlingen agressiever zijn omdat dat de enige manier is waarop zij zich staande kunnen houden.


"Stressed my ass... I will kill the next bastard that says that I look stressed."


nachtschade
Hell is a themepark
Usericon van nachtschade
Posted 15-01-2004 19:17 by nachtschade Wijzig reactieProfiel van nachtschadeQuote dit bericht

En laten we wel zijn. Het gaat niet al te best met de mentaliteit die op dit moment in dit land heerst. Wie weet nog waar hij aan toe is?Het beschaafd reageren op mensen is ook geen garantie meer dat je enige beschaving terugkrijgt, het kan je zelfs dermate opbreken dat je agressie of negatie terugkrijgt. Niemand weet toch meer hoe het werkt in deze chaos van omgangsvormen?


"Stressed my ass... I will kill the next bastard that says that I look stressed."


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 15-01-2004 19:18 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 15 januari 2004 18:49 schreef Misanthrope het volgende:
De overheid moet niet overal de verantwoordelijkheid voor nemen.
Maar het onderwijs en zeker het speciaal onderwijs moeten ze dat wel nemen.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-01-2004 19:29 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 19:18 schreef arrebar het volgende:
Maar het onderwijs en zeker het speciaal onderwijs moeten ze dat wel nemen.

idd, en leer die Nieuwkomers een nederlands, dat zou een hoop schelen


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-01-2004 19:32 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 19:18 schreef arrebar het volgende:
Maar het onderwijs en zeker het speciaal onderwijs moeten ze dat wel nemen.
Het heeft niets te maken met een tekort aan geld. Het onderwijs dat in Nederland aangeboden wordt is in principe goed (ookal werkt de 2e fase niet en wordt er minder kennis opgedaan op school, terwijl er wel meer geld in is geinvesteerd). Het gaat om de 'cultuur' die heerst in dit soort wijken, waarin zoiets als kennis als taboe gezien wordt, en waar 'hoe stoer je bent' als belangrijker geldt. Dit moet doorbroken worden, waardoor het nog meer investeren in onderwijs niet helpt. Je kunt beter de kern aanpakken die deze 'cultuur' vormt en onderhoudt. Dat betekent dat je de zogenaamde 'leiders' (a.k.a. relnichten) moet verwijderen (in de gevangenis stoppen, ergens anders stationeren), zodat de overigen zich op het vergaren van kennis op school richten. Elke keer dat er weer zo'n nieuwe 'leider' opstaat, moet je wel op tijd zijn met het verwijderen van hem uit de omgeving. Er is genoeg geld, alleen de manier waarop het wordt gespendeerd is inefficient.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-01-2004 19:37 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

er wordt momenteel te weinig geld gepompt in het onderwijs, te grote klassen en het niet kunnen plaatsen van leerlingen is de dagelijkse praktijk.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-01-2004 19:38 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 19:37 schreef ghoulliette het volgende:
er wordt momenteel te weinig geld gepompt in het onderwijs, te grote klassen en het niet kunnen plaatsen van leerlingen is de dagelijkse praktijk.
Dit komt niet door een tekort aan geld, maar door een inefficiente verspreiding van het geld.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-01-2004 19:40 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 19:38 schreef Misanthrope het volgende:
Dit komt niet door een tekort aan geld, maar door een inefficiente verspreiding van het geld.

dacht je dat. Investeren in beter onderwijs is niet gratis hoor.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 15-01-2004 19:44 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 15 januari 2004 19:32 schreef Misanthrope het volgende:
Het heeft niets te maken met een tekort aan geld. Het onderwijs dat in Nederland aangeboden wordt is in principe goed (ookal werkt de 2e fase niet en wordt er minder kennis opgedaan op school, terwijl er wel meer geld in is geinvesteerd). Het gaat om de 'cultuur' die heerst in dit soort wijken, waarin zoiets als kennis als taboe gezien wordt, en waar 'hoe stoer je bent' als belangrijker geldt. Dit moet doorbroken worden, waardoor het nog meer investeren in onderwijs niet helpt. Je kunt beter de kern aanpakken die deze 'cultuur' vormt en onderhoudt. Dat betekent dat je de zogenaamde 'leiders' (a.k.a. relnichten) moet verwijderen (in de gevangenis stoppen, ergens anders stationeren), zodat de overigen zich op het vergaren van kennis op school richten. Elke keer dat er weer zo'n nieuwe 'leider' opstaat, moet je wel op tijd zijn met het verwijderen van hem uit de omgeving. Er is genoeg geld, alleen de manier waarop het wordt gespendeerd is inefficient.


Godverdikkie ik ben het op een paar punten wel met je eens Ik ben ook van mening dat de cultuur die daar heerst (in de volksbuurten/achterwijken hoe je het wilt noemen) doorbroken moet worden. Op den duur zul je dan ook zien dat er minder 'relnichten/ leiders' (om het maar bij de termen van Misanthrope te houden) zullen opstaan in die buurten. Jongeren die daar leven zullen door die cultuurverandering minder snel in een relnicht veranderen


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-01-2004 19:46 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ze moeten gewoon een draai om de oren krijgen, si dat nou zo moeilijk.
Al dat slappe gelul van die docenten daar, dat de kinderen vooral moeten zeggen wat ze willen, en dat ze geen slechte kinderen zijn... flikker toch ook, het zijn achterlijke krengen die een schop onder hun reet verdienen.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-01-2004 19:48 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 19:44 schreef Jebes het volgende:
Godverdikkie ik ben het op een paar punten wel met je eens
Dat is ook weer eens wat anders.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 15-01-2004 19:52 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 15 januari 2004 19:48 schreef Misanthrope het volgende:
Dat is ook weer eens wat anders.


Absoluut, geeft wel een beetje een onwennig gevoel


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen