IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Docent in Den Haag neergeschoten Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-01-2004 22:45 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 22:44 schreef Frietbal het volgende:
Dit alles loopt toch met een sisser af.
Wat zou gebeurd zijn als een blanke jongen iemand van niet NL afkomst dood zou hebben geschoten?

Volgens mij hadden we dan een oorlog.
Kijk maar naar die automobilist die een bruin mannetje doodschoot, die ijsballen of zoiets op zijn auto aan het gooien was.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-01-2004 22:45 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 22:44 schreef Frietbal het volgende:
Dit alles loopt toch met een sisser af.
Wat zou gebeurd zijn als een blanke jongen iemand van niet NL afkomst dood zou hebben geschoten?

Volgens mij hadden we dan een oorlog.
Dit is cultuurgebonden gedrag, dus moeten we het maar accepteren.

*gooit olie bij het smeulende vuurtje*


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-01-2004 22:46 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 22:45 schreef Greycloak het volgende:
Dit is cultuurgebonden gedrag, dus moeten we het maar accepteren.

*gooit olie bij het smeulende vuurtje*
Sterf.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-01-2004 22:46 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 22:45 schreef Misanthrope het volgende:
Kijk maar naar die automobilist die een bruin mannetje doodschoot, die ijsballen of zoiets op zijn auto aan het gooien was.


In Hoogvliet?

Da was een of andere Yugo mafia kerel.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-01-2004 22:46 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja wij nederlanders praten liever iemand dood


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-01-2004 22:47 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 22:46 schreef ghoulliette het volgende:
ja wij nederlanders praten liever iemand dood


Dat heet polderen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-01-2004 22:50 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 22:46 schreef Chelman het volgende:
In Hoogvliet?

Da was een of andere Yugo mafia kerel.
Mjoa, zit ook wel wat logica in, aangezien niet iedere Nederlander met een pistool rondloopt.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-01-2004 22:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 22:47 schreef Chelman het volgende:
Dat heet polderen.

kijk zulke dingen moet je aan de Duitsers overlaten, die schieten meteen 13 leraren dood, die weten van aanpakken


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-01-2004 22:52 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 22:51 schreef ghoulliette het volgende:
kijk zulke dingen moet je aan de Duitsers overlaten, die schieten meteen 13 leraren dood, die weten van aanpakken


toevallig hebben ze net hierover op ned3


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-01-2004 22:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 22:52 schreef Chelman het volgende:
toevallig hebben ze net hierover op ned3


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-01-2004 11:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

van FOK:

''Vrienden'' van Murat boos op berichtgeving

Een groep vrienden van de 17-jarige Murat D., die vastzit voor de moord op docent Hans van Wieren, gaat het opnemen voor de dader. Volgens hen was Murat een goede jongen die gekwetst is door de docent. Een cameraploeg die bij het Terra College in Den Haag aan het filmen was, werd door hen uitgescholden.

Tegen verslaggevers zeiden de leerlingen dat Van Wieren een opmerking had gemaakt over Murats vader, die in de cel zat. Daarover zou Murat boos zijn geworden. Ze zijn van plan om morgen naar de herdenking die op de school zal plaatsvinden, foto's van Murat mee te nemen.



tsjonge, die gasten hebben wel een ongelooflijke groot bord voor hun kop zitten.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-01-2004 11:14 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Een bord? Noem het maar gewoon een muur!


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 15-01-2004 11:22 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 15 januari 2004 11:13 schreef attila_de_hun het volgende:
van FOK:

''Vrienden'' van Murat boos op berichtgeving

Een groep vrienden van de 17-jarige Murat D., die vastzit voor de moord op docent Hans van Wieren, gaat het opnemen voor de dader. Volgens hen was Murat een goede jongen die gekwetst is door de docent. Een cameraploeg die bij het Terra College in Den Haag aan het filmen was, werd door hen uitgescholden.

Tegen verslaggevers zeiden de leerlingen dat Van Wieren een opmerking had gemaakt over Murats vader, die in de cel zat. Daarover zou Murat boos zijn geworden. Ze zijn van plan om morgen naar de herdenking die op de school zal plaatsvinden, foto's van Murat mee te nemen.



tsjonge, die gasten hebben wel een ongelooflijke groot bord voor hun kop zitten.


DING DONG, WTF , hallo, die gasten zijn niet meer goed bij hun verstand zeker


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-01-2004 11:23 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 11:14 schreef Elfensteen het volgende:
Een bord? Noem het maar gewoon een muur!


Da's dan handig, kunnen we ze gelijk er tegen aan zetten.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 15-01-2004 11:24 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Die reactie was te verwachten .

Ik hou m'n hart vast..die school ligt een paar 100 meter hier vandaan


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-01-2004 11:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm .. volgens mij is het niet lang voordat er in Nederland rassenrellen uitbreken ...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-01-2004 11:27 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

i.v.m. rassenrellen een aanrader: http://www.mendes.be/boeken/rassenrellen/


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 15-01-2004 11:27 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 11:26 schreef Jenje het volgende:
Hmm .. volgens mij is het niet lang voordat er in Nederland rassenrellen uitbreken ...


dat zeg ik al jaren..2 jaar terug waren hier al rellen met turken in de binnenstad..


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-01-2004 11:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik bedoel meer over het hele land, een echt scheiding tussen allochtonen en autochtonen.

Zoals in de jaren tachtig er demonstraties waren


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 15-01-2004 11:33 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Snapte ik..maar dat zeg ik ook..valt volgens de meeste erg mee. Rassenrellen hier? echt niet!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-01-2004 11:33 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 11:26 schreef Jenje het volgende:
Hmm .. volgens mij is het niet lang voordat er in Nederland rassenrellen uitbreken ...


Als een "blanke" zo een leraar had doodgeschoten had hij/zij van mij nog een trap nagekregen (indien mogelijk) terwijl die Turken opeens een front vormen en een bord(of muur) voor hun kop gaan krijgen. Ik ben beniewd hoe andere allochtone gropen erover denken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-01-2004 11:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 11:33 schreef attila_de_hun het volgende:
Als een "blanke" zo een leraar had doodgeschoten had hij/zij van mij nog een trap nagekregen (indien mogelijk) terwijl die Turken opeens een front vormen en een bord(of muur) voor hun kop gaan krijgen. Ik ben beniewd hoe andere allochtone gropen erover denken.
Mja, daar hoor je weinig over/van.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-01-2004 11:35 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 11:33 schreef attila_de_hun het volgende:
Als een "blanke" zo een leraar had doodgeschoten had hij/zij van mij nog een trap nagekregen (indien mogelijk) terwijl die Turken opeens een front vormen en een bord(of muur) voor hun kop gaan krijgen. Ik ben beniewd hoe andere allochtone gropen erover denken.
Ik vind het gewoon idioot dat dat zowiezo in Nederland kan gebeuren! Maargoed, de hele Nederlandsche maatschappij is dan ook aan het "verAmerikaniseren"...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-01-2004 11:37 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 11:33 schreef attila_de_hun het volgende:
Als een "blanke" zo een leraar had doodgeschoten had hij/zij van mij nog een trap nagekregen (indien mogelijk) terwijl die Turken opeens een front vormen en een bord(of muur) voor hun kop gaan krijgen. Ik ben beniewd hoe andere allochtone gropen erover denken.


Niet dat ik voor een groep spreek maar....de Turken die ik ken vormen geen front en hebben geen bord voor hun kop. Het verschil is dat dat geen Turken zijn die in een achterstandswijk in Den Haag wonen.

Ook van de Turken in een baggerwijk als waar dit gebeurde is niet echt een groot percentage 'pro-Moerad' medunkt. De herrieschoppers doen het altijd beter wat kijkcijfers betreft he?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-01-2004 11:38 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 11:35 schreef Elfensteen het volgende:
Ik vind het gewoon idioot dat dat zowiezo in Nederland kan gebeuren! Maargoed, de hele Nederlandsche maatschappij is dan ook aan het "verAmerikaniseren"...



"verAmerikaniseren" lijkt net een stopwordje tegenwoordig.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen