IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Docent in Den Haag neergeschoten Vorige pagina | Volgende pagina
Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 15-01-2004 11:38 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Volgens R. Kaya, de vriend van de familie die de jongen dinsdagavond naar het politiebureau heeft gebracht, had de school moeten inzien dat M. met problemen kampte. De man stelt dat de school zo het incident had kunnen voorkomen en dat een woordenwisseling tussen Van Wieren en M. zonder twijfel een grote rol heeft gespeeld bij de schietpartij.



Jong heeft problemen..de school hoort dat op te lossen? ja nog ff zeg!Ik denk dat ik strks naar de school van mijn kind rij en ook ga knallen


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-01-2004 11:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 11:37 schreef Chelman het volgende:
Niet dat ik voor een groep spreek maar....de Turken die ik ken vormen geen front en hebben geen bord voor hun kop. Het verschil is dat dat geen Turken zijn die in een achterstandswijk in Den Haag wonen.




Ik typte mijn boodschap onmiddellijk na het lezen in dus is mijn mening idd nog getypt in mijn volledige "verontwaardigings"fase en ben mogelijk te sterk gewwest in mijn verwoording maar ik moet de eerste Turk nog op TV zien die deze actie VOLLEDIG afwijst zonder enige vorm van goedspraak en eist dat dat manneke zwaar wordt gestraft. Ik hoop echt dat zo een figuur op de buis komt.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-01-2004 11:42 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 11:41 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik typte mijn boodschap onmiddellijk na het lezen in dus is mijn mening idd nog getypt in mijn volledige "verontwaardigings"fase en ben mogelijk te sterk gewwest in mijn verwoording maar ik moet de eerste Turk nog op TV zien die deze actie VOLLEDIG afwijst zonder enige vorm van goedspraak en eist dat dat manneke zwaar wordt gestraft. Ik hoop echt dat zo een figuur op de buis komt.


Ik heb er al een paar gesproken inclusief een Turkse vriendin van mij die momenteel in Vancouver an het studeren is. Die wezen het volledig af. Ze komen niet op TV want het is minder interessant zeg maar.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 15-01-2004 11:43 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

GEEN Turken in achterstandswijken in Den Haag? Ik weet niet waar jij woont , maar hier zitten ze wel degelijk


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-01-2004 11:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 11:41 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik typte mijn boodschap onmiddellijk na het lezen in dus is mijn mening idd nog getypt in mijn volledige "verontwaardigings"fase en ben mogelijk te sterk gewwest in mijn verwoording maar ik moet de eerste Turk nog op TV zien die deze actie VOLLEDIG afwijst zonder enige vorm van goedspraak en eist dat dat manneke zwaar wordt gestraft. Ik hoop echt dat zo een figuur op de buis komt.
Denk het niet ... waarschijnlijk haalt hij/zij dan de woede van alle turken om hem/hara heen op de hals ...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-01-2004 11:44 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 11:43 schreef Vampie het volgende:
GEEN Turken in achterstandswijken in Den Haag? Ik weet niet waar jij woont , maar hier zitten ze wel degelijk


En jij moet op leescursus denk ik.


quote:

de Turken die ik ken vormen geen front en hebben geen bord voor hun kop. Het verschil is dat dat geen Turken zijn die in een achterstandswijk in Den Haag wonen.


Dit betekent: de Turken die IK ken wonen niet in een achterstandswijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 15-01-2004 11:45]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 15-01-2004 11:45 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 11:44 schreef Chelman het volgende:
En jij moet op leescursus denk ik.


pff..koffiegebrek sorry!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-01-2004 11:46 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 11:45 schreef Vampie het volgende:
pff..koffiegebrek sorry!




KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-01-2004 11:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 11:45 schreef Vampie het volgende:
pff..koffiegebrek sorry!


Koffiegebrek is een uiterst acceptabel excuus voor vele, vele dingen.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-01-2004 11:47 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

@Vamp: zoals het niet beantwoorden van zeer dringende, belangrijke mail


ach, het is gewoon belachelijk dat zulk soort dingen nu ook in Nederland gebeuren!


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 15-01-2004 11:50 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 11:47 schreef Elfensteen het volgende:
@Vamp: zoals het niet beantwoorden van zeer dringende, belangrijke mail


ach, het is gewoon belachelijk dat zulk soort dingen nu ook in Nederland gebeuren!


@Elven..ik zie geen mail? waar heb je het heen gestuurd?

En verder..dit is echt niet meer raar hoor. Kijk om je heen..dames en heren..Nederland. We wilden toch zo graag bij de grote jongens horen?


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 15-01-2004 11:51 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 11:47 schreef Elfensteen het volgende:

ach, het is gewoon belachelijk dat zulk soort dingen nu ook in Nederland gebeuren!


Het is sowieso belachelijk, dat mensen dit soort dingen doen. Maar ja, dat is de grote waarom-vraag, die je na elke moord bijblijft...


Waag eens een dansje!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-01-2004 11:53 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 11:50 schreef Vampie het volgende:
@Elven..ik zie geen mail? waar heb je het heen gestuurd?
paarsep....@hotmail.com
quote:

En verder..dit is echt niet meer raar hoor. Kijk om je heen..dames en heren..Nederland. We wilden toch zo graag bij de grote jongens horen?
Inderdaad, in sommige gevallen zijn we nog erger dan Amerika! Dat kan echt heel erg ver doorgetrokken worden! Als we niet uitkijken, dan worden we net zo erg!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-01-2004 11:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 11:50 schreef Vampie het volgende:
@Elven..ik zie geen mail? waar heb je het heen gestuurd?

En verder..dit is echt niet meer raar hoor. Kijk om je heen..dames en heren..Nederland. We wilden toch zo graag bij de grote jongens horen?


Ik ben waarschijnlijk de enige, naast Chelman (zucht), die dit volledig los van de VS( als je daarop doezlt in verband met grote jongens). Andere volkeren zijn nu eenmaal meer gewelddadig dat zit gewoon in hun aard, zie joegoslaven. Dat heeft toch verder niks met de VS te maken?

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 15-01-2004 11:54]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-01-2004 12:13 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 11:53 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik ben waarschijnlijk de enige, naast Chelman (zucht), die dit volledig los van de VS( als je daarop doezlt in verband met grote jongens). Andere volkeren zijn nu eenmaal meer gewelddadig dat zit gewoon in hun aard, zie joegoslaven. Dat heeft toch verder niks met de VS te maken?



Dat klopt.

En voor mij is de voornaamste reden het feit dat een gemiddelde European, Turk of Hollander helemaal niet in aanraking komt met Amerikaanse cultuur. Men ziet hier met name twee dingen:

1.VS massacultuur zoals film, muziek e.d. Behalve het feit dat dit niks met de echte VS te maken heeft, is het zo dat w.m.b. mensen echt niet door films tot dit soort daden gedreven worden. Dit wordt o.a. hier op ZM regelmatig beamd door mensen die vinden dat rechtszaken zoals die tegen Judas Priest belachelijk zijn, des te frappanter dat zodra het om beeld/geluid gaat dat niet in 'hun' genre ligt het opeens wel van invloed kan zijn volgens dezelfde mensen.

2.Media is in elk land gekleurd. In NL is dat een links/rood kleurtje. Prima. Om politieke redenen zijn die gasten echter alleen maar blij als ze anti-amerikaanse sentimenten kunnen aanwakkeren en bovendien zijn ze er vrij succesvol in. Oftewel: de lokale media creeƫrt eerder een afkeer van de VS dan dat mensen hun voorbeeld gaan volgen.

Invloed van de VS is zodoende w.m.b. vrij klein. Alles op de VS afschuiven is een zwaktebod en zorgt ervoor dat men niet de hand in eigen boezem steekt en HIER naar de oplossing zoekt. Maar ja, tegen de groten schoppen is altijd leuker dan tegen de kleintjes, zeker wanneer je visie gekleurd is door jaloezie op de macht en welvaart van de VS.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-01-2004 12:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm er zijn dus blijkbaar al vechtpartijen ontstaan bij die school omdat vrienden van die lijp herrie liepen te schoppen (ze willen laten zien dat hun vriend niet de beroerdste is door auto's in elkaar te schoppen, nu ben ik geen expert in hoe de menselijke hersens werken, maar ik weet toch er zeker dat dat NIET de manier is)

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 15-01-2004 12:26]


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 15-01-2004 12:36 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Ik zag een woordvoerder van de familie op TV en die vertelde doodleuk dat het zo'n aardige en 'goede cijfers halende jongen' was. Grappig was wel dat de mede scholieren hem een agressieve gast vonden tegenover docenten



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-01-2004 13:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tja typisch weer ...

Ze lullen bijna zo dat die leraar het verdiende ... zien ze nu zelf niet wat ze doen?


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 15-01-2004 13:13 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

Hoor zonet op het nieuws dat er vrienden van de dader bij een herdenking morgen, foto's van hem zullen meebrengen. Uit simpathy.

[Dit bericht is gewijzigd door adder op 15-01-2004 13:13]


Uit liefde voor ZM.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-01-2004 13:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 13:10 schreef Jenje het volgende:
Tja typisch weer ...

Ze lullen bijna zo dat die leraar het verdiende ... zien ze nu zelf niet wat ze doen?


ja, ongelooflijk. En ik denk dat zulke dingen op een dag niet meer worden geaccepteerd en dat er heel veel vervelende dingen gaan gebeuren tussen bevolkingsgroepen.

ed: ik drukte op een of ander knopje en opeens was de boodschap halverwege geplaatst chelman.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 15-01-2004 13:22]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-01-2004 13:21 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

aan gebeuren?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-01-2004 13:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ben ik ook bang voor, dat men zich echt afkeert van de turken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-01-2004 13:22 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 13:22 schreef Jenje het volgende:
Ben ik ook bang voor, dat men zich echt afkeert van de turken.


Strijd tegen de Ottomanen. Daar weten de Polen het een en ander van.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-01-2004 13:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 13:22 schreef Chelman het volgende:
Strijd tegen de Ottomanen. Daar weten de Polen het een en ander van.

Nederland heeft niet echt een fantasich oorlogsverleden ...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-01-2004 13:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 13:22 schreef Jenje het volgende:
Ben ik ook bang voor, dat men zich echt afkeert van de turken.


Toch heb ik het idee dat Turken minder problemen opleveren als Noordafrikanen.


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen