IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Docent in Den Haag neergeschoten Vorige pagina | Volgende pagina
Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 13-01-2004 16:24 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 16:14 schreef grindcore het volgende:
En wat als het een autochtoon is geweest, moet je dan verbaast kijken?



Ja, het blijft even erg zoals ik al zei. Ik was er ook al verbaasd over toen het nog niet bekend was dat het een Marrokaan was.

Niet dat het niet was zien aan te komen, maar dat is een ander punt van discussie en daar hoor je mij ook niet over.


zo kan ie wel weer


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-01-2004 16:26 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 16:17 schreef arrebar het volgende:
En wat ik nou zo stom vindt is dat alles maar op buitenlanders afgereageert wordt. Net alsof het een verklaring is voor het verschijnsel criminaliteit. Het gaat om criminelen en probleemjongeren. En dat daar toevallig relatief veel allochtonen inzitten is een 2de probleem waar iets aan gedaan moet worden. Maar de discussie wordt altijd verlegd naar de allochtonen.


Maar het is toch zo dat bepaalde groepen allochtonen oververtegenwoordigd zijn in criminaliteitscijfers? Uiteraard zijn ze niet crimineel OMDAT ze Marokkaan zijn of zo. Wat de reden is weet ik ook niet, maar dat wil niet zeggen dat je hun afkomst niet zou moeten meenemen bij het bepalen van beleid.

Ja ik ben ook allochtoon.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 13-01-2004 16:28 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 16:17 schreef arrebar het volgende:
En wat ik nou zo stom vindt is ...


Wat jij vind moet je bij de politie brengen..

Natuurlijk moet de criminaliteit opgelost worden, maar zo'n gek punt van discussie is het toch niet? Criminaliteit haal je nooit helemaal weg. Als je nou de probleemgroepen aanpakt kun je in ieder geval wel een groot deel van de criminaliteit proberen te verwijderen.

[Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 13-01-2004 16:29]


zo kan ie wel weer


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-01-2004 16:28 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 13 januari 2004 16:20 schreef arrebar het volgende:
Het gaat niet om het motief, het gaat erom dat het gebeurt. Het is een voorbeeld dat mensen niet op de straf letten als ze een vergrijp plegen.
Wat dat betreft kun je onderscheid maken tussen twee soorten vergrijpen. Als je in een je woede iemand overhoop knalt kan ik het met je eens zijn dat je de straf niet voor ogen hebt. Als je drugs verkoopt aan minderjarige scholieren dan weet je dondersgoed wat je doet en weeg je de straf af tegen je gewin en het risico.

Als de strafmaat omhoog gaat zal die laatste categorie daar wel wat mee doen, ben ik van mening.

quote:
Dus streng straffen alleen helpt niet. Want verzet bleef ook gewoon bestaan terwijl ze wisten ze een enkele reis naar een stukje duinen konden krijgen.
Da's al de tweede keer dat je dat zegt, maar reageer eens op mijn eerdere reactie daarop


I'm not being rude. You're just insignificant.


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 13-01-2004 16:29 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Allah is groot!


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 13-01-2004 16:30 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

Weet je wat het is met die bruine rebelse pubers. Het is hun landje niet, ze doen maar wat ze willen. En door zo hoog tegen elkaar op te lopen doen gebeuren dan zo'n dingen.
Klinkt simpel, maar zo reageert een joch van 18 nu eenmaal.


Uit liefde voor ZM.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-01-2004 16:30 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 16:29 schreef Visor het volgende:
Allah is groot!



Allah is machtig.

Hij heeft en pik van 2 meter 80.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 13-01-2004 16:31 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 16:24 schreef Babylon het volgende:
Ja, het blijft even erg zoals ik al zei. Ik was er ook al verbaasd over toen het nog niet bekend was dat het een Marrokaan was.

Niet dat het niet was zien aan te komen, maar dat is een ander punt van discussie en daar hoor je mij ook niet over.
Sorry hoor, maar wat maakt het uit dat het een Marokaan was of niet?
Nederlanders kunnen zich net zo crimineel gedragen.
Met deze reactie bewijst alleen maar de hypocritie van alles.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-01-2004 16:33 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 16:30 schreef Chelman het volgende:
Allah is machtig.

Hij heeft en pik van 2 meter 80.


He, allochtoon, het is " een pik..."

En waar blijft je tekst over die "padlarf"? Daar zit ik me nu al bijna twee dagen op te verheugen.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-01-2004 16:34 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 13 januari 2004 16:30 schreef adder het volgende:
Weet je wat het is met die bruine rebelse pubers. Het is hun landje niet, ze doen maar wat ze willen. En door zo hoog tegen elkaar op te lopen doen gebeuren dan zo'n dingen.
Klinkt simpel, maar zo reageert een joch van 18 nu eenmaal.

En als het een Nederlander was was dit maar een klein vergrijpje en geeneens zo heel erg.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-01-2004 16:35 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 16:33 schreef attila_de_hun het volgende:
He, allochtoon, het is " een pik..."

En waar blijft je tekst over die "padlarf"? Daar zit ik me nu al bijna twee dagen op te verheugen.


Zodra ik een paar minuutjes aaneengesloten heb doe ik dat. Ik moet nu mijn tijd verdelen tussen ZM en telefoneren.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-01-2004 16:35 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 13 januari 2004 16:09 schreef Pandora het volgende:
Nee. de kwestie ligt toch compleet anders. Vrijheid is belangrijker dan geld. Als jij iemand kent die het daar niet mee eens is vind ik dat een heel vreemd persoon.

Dat hoor je mij niet zeggen, maar waar een wil is is een weg en als iemand iets echt wil trekt hij zich niks aan van de straf die erop staat.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 13-01-2004 16:35 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 16:30 schreef Chelman het volgende:
Allah is machtig.

Hij heeft en pik van 2 meter 80.
Zo hé, dat wist ik niet. Ik denk dat ik dan ook maar in hem ga geloven.

Iemand een tip waar ik brute hoofddoekjes kan kopen?


Touché, pussycat!


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 13-01-2004 16:36 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 16:35 schreef arrebar het volgende:
Dat hoor je mij niet zeggen, maar waar een wil is is een weg en als iemand iets echt wil trekt hij zich niks aan van de straf die erop staat.

Het doel en de aard van dat doel spelen (naar ik vermoed) wel degelijk mee.


Touché, pussycat!


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 13-01-2004 16:36 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 16:31 schreef grindcore het volgende:
Sorry hoor, maar wat maakt het uit dat het een Marokaan was of niet?
Nederlanders kunnen zich net zo crimineel gedragen.
Met deze reactie bewijst alleen maar de hypocritie van alles.


Lees.. Ik heb al gezegd dat ik het er niet erger op vind worden dat het een Marokaan is. Dat maakt verder ook niet uit. Natuurlijk kan een autochtoon ook zijn leraar overhoop schieten. Zal me niets verbazen als er binnenkort een hele klas doorzeeft wordt door een Nederlander. Alleen het is gewoon zo dat er door Marrokanen relatief vaker misdrijven worden gepleegd. Kan je zo politiek correct zijn als je wilt, maar je kan er moeilijk omheen.

[Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 13-01-2004 16:37]


zo kan ie wel weer


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-01-2004 16:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 16:34 schreef arrebar het volgende:
En als het een Nederlander was was dit maar een klein vergrijpje en geeneens zo heel erg.

Nee, dan was het net zo erg. De strafmaat bijv. moet ook voor iedereen gelijk blijven (ook al had die dwaas van een Donner een ander voorstel). Maar het is toch duidelijk dat criminaliteit en agresiviteit onder bepaalde buitenlandse groepen veel meer voorkomt?

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 13-01-2004 16:37]


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 13-01-2004 16:37 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 16:35 schreef Sporty Voleg het volgende:
Zo hé, dat wist ik niet. Ik denk dat ik dan ook maar in hem ga geloven.

Iemand een tip waar ik brute hoofddoekjes kan kopen?
Probeer het bij de Turk om de hoek.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-01-2004 16:37 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 13 januari 2004 16:28 schreef Babylon het volgende:
Wat jij vind moet je bij de politie brengen..

Natuurlijk moet de criminaliteit opgelost worden, maar zo'n gek punt van discussie is het toch niet? Criminaliteit haal je nooit helemaal weg. Als je nou de probleemgroepen aanpakt kun je in ieder geval wel een groot deel van de criminaliteit proberen te verwijderen.

Deze persoon was een vmbo'er, het zijn vaak vmbo'ers die dit soort delicten plegen. Moeten we nu alle vmbo'ers hierop aankijken.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-01-2004 16:38 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 16:26 schreef Chelman het volgende:
Maar het is toch zo dat bepaalde groepen allochtonen oververtegenwoordigd zijn in criminaliteitscijfers? Uiteraard zijn ze niet crimineel OMDAT ze Marokkaan zijn of zo. Wat de reden is weet ik ook niet, maar dat wil niet zeggen dat je hun afkomst niet zou moeten meenemen bij het bepalen van beleid.

Ja ik ben ook allochtoon.


Ik quote even mezelf...


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-01-2004 16:38 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 16:37 schreef arrebar het volgende:
Deze persoon was een vmbo'er, het zijn vaak vmbo'ers die dit soort delicten plegen. Moeten we nu alle vmbo'ers hierop aankijken.


Nee. Wel ligt het voor de hand dat de oplossing op VMBO'ers toegespitst zou moeten zijn.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 13-01-2004 16:39 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 16:36 schreef attila_de_hun het volgende:
(...)
Maar het is toch duidelijk dat criminaliteit en agresiviteit onder bepaalde buitenlandse groepen veel meer voorkomt?
'Maar je moet wel begrijpen dat hun het niet zo makkelijk hebben in een dubbele cultuur. Van huis uit krijgen ze hele andere normen en waarden mee dan dat wij mee krijgen.' Aldus mijn docente maatschappijleer dan


Subtiel kamerolifantje


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 13-01-2004 16:39 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Maar het is idd. wel typisch: als het autochtone scholier is, moet ie dwangverpleging, tbs en meer van dat soort ongein (taakstraf oid.) opgelegd krijgen. Als het een allochtoon is, moeten ze allemaal opsodemieteren naar hun eigen land.


Touché, pussycat!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-01-2004 16:40 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:01 schreef arrebar het volgende:
Ik denk zelf niet dat die school in jou wijk staat. Maargoed binnen een maand tijd zijn er nu al 5 moorden gepleegd in den haag(als het slachtoffer hiervan komt te overleiden), en dat terwijl amsterdam er 43 had over heel 2003.

ja idd, afgelopen vrijdag tv West gekeken, slachtpartijen op het nieuws enzo. erg gezellig daaro


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-01-2004 16:40 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 16:39 schreef stigma het volgende:
'Maar je moet wel begrijpen dat hun het niet zo makkelijk hebben in een dubbele cultuur. Van huis uit krijgen ze hele andere normen en waarden mee dan dat wij mee krijgen.' Aldus mijn docente maatschappijleer dan


Dat is dan geitenwollensokken onzin.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-01-2004 16:41 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Zij het niet zo makkelijk hebben...


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen