IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Docent in Den Haag neergeschoten Vorige pagina | Volgende pagina
Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 14-01-2004 12:43 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

De reden waarom de samenleving verhardt, is mede omdat mensen elkaar niet durven aan te spreken op asociaal gedrag. Mensen worden bang gemaakt door de media, vooral oudere mensen in stadjes en dorpen waar nauwelijks een allochtoon woont zullen bij zulk nieuws denken "Zie je nou, die Marokkanen (of wie dan ook) zijn slecht en gevaarlijk"
Mensen zijn bang dat ze gelijk neergestoken of in elkaar gemept worden.




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-01-2004 12:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mensen durven elkaar niet meer aan te spreken op gedrag door de dreiging van geweld, en door het afwezig zijn van een sterke arm die wel wat aan dat asociale gedrag doet.


Eye's Only
Usericon van Eye's Only
Posted 14-01-2004 12:45 by Eye's Only Wijzig reactieProfiel van Eye's OnlyQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/Demon-Inside-Me

quote:
Op 14 januari 2004 12:43 schreef Sneeuwwitje het volgende:
De reden waarom de samenleving verhardt, is mede omdat mensen elkaar niet durven aan te spreken op asociaal gedrag. Mensen worden bang gemaakt door de media, vooral oudere mensen in stadjes en dorpen waar nauwelijks een allochtoon woont zullen bij zulk nieuws denken "Zie je nou, die Marokkanen (of wie dan ook) zijn slecht en gevaarlijk"
Mensen zijn bang dat ze gelijk neergestoken of in elkaar gemept worden.





Dat ben ik met je eens


To be Forgotten is worse then death You don't need a reason to help people


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 14-01-2004 12:45 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Dat zeg ik
Dat van Jenje dus

[Dit bericht is gewijzigd door Sneeuwwitje op 14-01-2004 12:45]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-01-2004 12:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 12:45 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Dat zeg ik
Dat van Jenje dus
idd, alleen van die sterke arm ..

en dit frustreert de normale burger en zorgt dat figuren die criminele neigingen hebben een erg lage drempel over hoeven om crimineel te worden.

Oftewel: geef de politie meer vrijheid en macht, zorg dat ze sneller fysiek mogen worden en zorg dat ze weer gevreesd worden.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-01-2004 12:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 12:43 schreef Jenje het volgende:
De illusie dat het alleen in Nederland gebeurt slaat nergens op


Klopt.

Ik heb ook niet gezegd dat het alleen in NL gebeurt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 14-01-2004 12:54 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Ik denk dat de media er ook meer aan kan doen. Er zouden meer programma's moeten komen die de 'gewone allochtone' burger belichten.
Het onderdeel 'mogen we met u de dag doornemen' in man bijt hond is een erg goed begin.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-01-2004 12:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 12:53 schreef Chelman het volgende:
Klopt.

Ik heb ook niet gezegd dat het alleen in NL gebeurt.
Wat moest ik ook al weer voor jou op cd bakken?

Mail dat maar ff naar Jenje @ zwaremetalen . com


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-01-2004 12:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 12:54 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Ik denk dat de media er ook meer aan kan doen. Er zouden meer programma's moeten komen die de 'gewone allochtone' burger belichten.
Het onderdeel 'mogen we met u de dag doornemen' in man bijt hond is een erg goed begin.


Media kun je verdomd weinig aan doen. Media doet wat mensen willen.

Als de kijkers meer het besef hebben dat ze door asociaal gedrag in de problemen komen, dan zullen ze programma's die dat soort gedrag profileert of aanspoort ook niet waarderen met als gevolg dat dat soort programma's verdwijnen.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-01-2004 12:59 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 12:54 schreef Jenje het volgende:
Wat moest ik ook al weer voor jou op cd bakken?

Mail dat maar ff naar Jenje @ zwaremetalen . com

done


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 14-01-2004 13:00 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 14 januari 2004 12:47 schreef Jenje het volgende:
Oftewel: geef de politie meer vrijheid en macht, zorg dat ze sneller fysiek mogen worden en zorg dat ze weer gevreesd worden.
Meer macht lijkt me niet zo heel hard nodig eerlijk gezegd; meer tijd, geld en vrijheid inderdaad. Weg met die enorme papierwinkel en dat hele fuckin' justitiele apparaat moet op de schop.

Hoe wordt drugs bijvoorbeeld door de stad verspreid? Door 15-jarige jochies op scooters.. die crossen de hele dag rond met kleine pakketjes. En als ze een keer gepakt worden is er niets aan de hand, want ze hebben te weinig bij zich om opgepakt te worden. Bullshit, scooter afpakken, ouders een geldboete en het jochie een paar dagen de cel in. Daar.

Ik ben ooit in elkaar geslagen door een aantal figuren (onderdeel van een groep van 10 jongeren die er dus ook allemaal omheen stonden). Ondanks het feit dat ik drie getuigen had, waaronder een van de jongeren in dat groepje die vond dat het veel te ver ging, heeft de rechter de boel geseponeerd vanwege gebrek aan bewijs. Da's gewoon bullshit dus en je weet dat ie gewoon geen tijd heeft voor een zaak als deze.. en daardoor gaat het helemaal mis.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-01-2004 13:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tuurlijk wel meer macht. Nu staan ze 9 van de 10 keer met lege handen te kijken.

Als een polite-agent op straat meer zou mogen doen, dan kan hij meer doen. En dan is de politie-agent ineens een partij waar criminelen rekening mee moeten houden. Ergo er ontstaat een dreiging, er is minder criminaliteit, er komt dus meer respect, ook omdat men ziet dat een agent niet alleen donuts vreet. Meer repesct agenten -->> minder jongeren worden crimineel, sterker nog die zullen zich beter gaan gedragen.

KLAAR (c)


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 14-01-2004 13:09 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 14 januari 2004 13:04 schreef Jenje het volgende:
Als een polite-agent op straat meer zou mogen doen, dan kan hij meer doen. En dan is de politie-agent ineens een partij waar criminelen rekening mee moeten houden.
Wat zou een agent dan meer moeten mogen?


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-01-2004 13:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 13:09 schreef helmet het volgende:
Wat zou een agent dan meer moeten mogen?
ECHT mogen optreden. Niet alleen verwijzend vingertje. Harde actie, niet van dat zwakke gelul.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 14-01-2004 13:12 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 14 januari 2004 13:11 schreef Jenje het volgende:
ECHT mogen optreden. Niet alleen verwijzend vingertje. Harde actie, niet van dat zwakke gelul.
Concreet voorbeeld?


I'm not being rude. You're just insignificant.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 14-01-2004 13:14 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 13:11 schreef Jenje het volgende:
ECHT mogen optreden. Niet alleen verwijzend vingertje. Harde actie, niet van dat zwakke gelul.


Je bedoelt op de amerikaans manier veel geschreeuw 30 shotguns op je bek en waarvoor omdat je toevallig een streep miste van het zebrapad, nee.

Het probleem is gewoon dat niemand respect voor de politie heeft en volgens mij ram je dat er niet in.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-01-2004 13:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 13:12 schreef helmet het volgende:
Concreet voorbeeld?
Voorbeeld: inbrekers oppakken en ze echte straf geven. Als je door rood licht rijdt heb je meer problemen tegenwoordig.

Op straat als jochies grote bek hebben, kattekwaad uithalen, hup nachtje cel in, piepen ze wel anders.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-01-2004 13:54 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 13:14 schreef Smoochy het volgende:
Je bedoelt op de amerikaans manier veel geschreeuw 30 shotguns op je bek en waarvoor omdat je toevallig een streep miste van het zebrapad, nee.



Je moet je beeld van de US politie niet op shows als COPS of zo baseren. Ze treden met shotguns e.d. alleen op als ze dat nodig achten.

Ik heb de Amerikaanse wouten een paar keer meegemaakt en kan alleen zeggen dat ze zeer beleefd optreden, maar wel met gezag die er in NL ontbreekt. Ik heb me een keer weten uit te lullen van een boete toen ik aangehouden werd voor het door rood rijden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 14-01-2004 13:55 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 13:54 schreef Chelman het volgende:
Je moet je beeld van de US politie niet op shows als COPS of zo baseren. Ze treden met shotguns e.d. alleen op als ze dat nodig achten.

Ik heb de Amerikaanse wouten een paar keer meegemaakt en kan alleen zeggen dat ze zeer beleefd optreden, maar wel met gezag die er in NL ontbreekt. Ik heb me een keer weten uit te lullen van een boete toen ik aangehouden werd voor het door rood rijden.


Sarcasme chelman niet alles direct zo serieus opvatten.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-01-2004 13:59 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 13:55 schreef Smoochy het volgende:
Sarcasme chelman niet alles direct zo serieus opvatten.


In zoverre serieus dat ik graag zou zien dat de Nederlandse politie hetzelfde respect en gezag genoot als de politie daar.

In de VS speelt nog iets waardoor de wout meer gezag geniet....en dat is het feit dat als jij aangifte doet van een relatief kleine misdrijf dat zij het dan serieus nemen. Het is daar meer dan enkel een formaliteit t.b.v. je verzekeringsclaim.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 14-01-2004 14:02 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 13:54 schreef Chelman het volgende:
Je moet je beeld van de US politie niet op shows als COPS of zo baseren. Ze treden met shotguns e.d. alleen op als ze dat nodig achten.

Ik heb de Amerikaanse wouten een paar keer meegemaakt en kan alleen zeggen dat ze zeer beleefd optreden, maar wel met gezag die er in NL ontbreekt. Ik heb me een keer weten uit te lullen van een boete toen ik aangehouden werd voor het door rood rijden.

hehe ff zwaar offtopic, maar een collega van mij heeft ooit in california de politie gebeld omdat ie verdacht gedrag zag bij een deur van de supermarkt daar en vervolgens kwamen er dus echt verscheidende busjes met agenten met kogelvrije vesten en kwam er een enorme spot en kreeg je idd de scene die je vaak op tv's ziet. (achteraf bleek het de eigenaar die dus 's nachts de deur van zn eigen pand niet in een keer open kreeg en dus een beetje aan het pielen was )


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-01-2004 14:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 12:09 schreef Chelman het volgende:
Hoezo? Ik zou mijn kinderen veel liever op een school hebben die zich actief bezighoudt met het verwijderen van tuig.

Ik doelde niet op tuig, maar op kinderen met bijvoorbeeld dislectie


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-01-2004 14:27 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

het is allemaal de schuld van de Muziek... dat dat uit de mond van Metalheads komt


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-01-2004 14:31 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 14:27 schreef ghoulliette het volgende:
het is allemaal de schuld van de Muziek... dat dat uit de mond van Metalheads komt


Da's inderdaad frappant.

Jenje schaam je! *wijzend vingertje*


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-01-2004 14:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 14:31 schreef Chelman het volgende:
Da's inderdaad frappant.

Jenje schaam je! *wijzend vingertje*

wat heb jij met vingers vandaag?


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen