IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Docent in Den Haag neergeschoten Vorige pagina | Volgende pagina
Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 15-04-2004 18:41 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Zal wel 2 jaar worden wegens goed gedrag...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-04-2004 18:43 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Lieve Murat. Respect is iets dat je verdient door o.a. een goed persoon te zijn, iets te kunnen betekenen voor anderen, een verrijking te zijn van een groep mensen.

Niet door een leraar voor z'n kop te schieten.

Sukkel.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 15-04-2004 18:44 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Hij heeft het wel gemaakt nu...paar jaartjes gratis eten en Canal+...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 15-04-2004 18:48 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Die goed gedrag regeling moeten ze trouwens gewoon afschaffen. Een slecht gedrag regeling zou toch veel beter zijn. Dat iemand meer straf krijgt als die zich niet kan gedragen in de cel.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-04-2004 19:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 18:21 schreef arrebar het volgende:
Ze hebben 5 jaar met tbs geëist tegen Murat. Belachelijk laag.


[met trillende onderlip-modus] maar die arme, arme Murat is natuurlijk het slachtoffer van een wrede blanke maatschappij die hem niet begrijpt (snik). Hij wilde de leraar alleen maar een lesje leren door hem slechts in de schouder te schieten(wat enigszins mislukte). En hij wordt nu natuurlijk ook strenger beoordeeld omdat hij geen blanke is, iets wat ook een vriendje van hem vandaag nog een bevestigde voor de kamera. Het is daarom ook een complot tegen dit onbegrepen, zielige slachtoffer.(snik) [/ met trillende onderlip modus]



Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 15-04-2004 19:02 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 15 april 2004 19:00 schreef attila_de_hun het volgende:
En hij wordt nu natuurlijk ook strenger beoordeeld omdat hij geen blanke is, iets wat ook een vriendje van hem vandaag nog een bevestigde voor de kamera.



Marrokanen zijn niet blank of zwart maar geel



Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 15-04-2004 19:03 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 19:02 schreef Audiophile het volgende:
Marrokanen zijn niet blank of zwart maar geel
Waren Chinezen dat niet?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 15-04-2004 19:05 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Op zich is de eis wel redelijk.
Het is toch enorm infantiel om te denken dat je door iemand in de schouder te schieten respect krijgt.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-04-2004 19:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 19:05 schreef Phaestus het volgende:
Op zich is de eis wel redelijk.
Het is toch enorm infantiel om te denken dat je door iemand in de schouder te schieten respect krijgt.


Ik vind het eerlijk gezegd veel te soft. Ondanks zijn leeftijd. Toen ik zo jong was, heb ik nooit de gedachte gehad om respect te krijgen door iemand in zijn schouder te schieten. En jij ook niet en 99.999 % van de overige Nederlanders ook niet. Zo een gedachte is erg extreem. Die jongen moet dus onder strenge behandeling komen te staan en pas los worden gelaten als hij geestelijk op orde is. En dat kan wel eens lang duren denk ik.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 15-04-2004 19:14]


Kristof
metalfan.nl
Usericon van Kristof
Posted 15-04-2004 19:14 by Kristof Wijzig reactieProfiel van KristofQuote dit berichthttp://www.metalfan.nl

ik ben zelf docent

ik zou zeggen vijftien jaar in hard werkkamp steken


Do androids dream of electric sheep?


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 15-04-2004 19:18 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

5 jaar?????
Dit is toch te belachelijk voor woorden......
Als die jongen in zijn geboorteland of die van zijn ouders zou wonen en daar een leraar zou neerschieten. Zou hij een veel strengere straf krijgen.


F*ck hippies


verwoesting
Usericon van verwoesting
Posted 15-04-2004 19:25 by verwoesting Wijzig reactieProfiel van verwoestingQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

quote:
Op 15 april 2004 19:14 schreef Kristof het volgende:
ik ben zelf docent

ik zou zeggen vijftien jaar in hard werkkamp steken


inderdaad, ben zelf ook docent geschiedenis. 5 jaar???!!! over enkele jaren krijg je geld als je iemand door het hoofd schiet in nederland, zo zielig, laten we hem of haar een auto erbij geven. Ben blij dat ik nu in duitsland zit, ruimte, omgang is nog normaal...


Furious black death metal http://www.sammath.nl


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 15-04-2004 19:25 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Daarom woont hij ook hier...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 15-04-2004 19:26 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 19:18 schreef Manifest het volgende:
5 jaar?????
Dit is toch te belachelijk voor woorden......
Als die jongen in zijn geboorteland of die van zijn ouders zou wonen en daar een leraar zou neerschieten. Zou hij een veel strengere straf krijgen.



5 jaar(2 maanden eraf, 2,5 jaar goed gedrag, 2,5 jaar TBS) + TBS. Dus precies over 5 jaar vrij.


verwoesting
Usericon van verwoesting
Posted 15-04-2004 19:27 by verwoesting Wijzig reactieProfiel van verwoestingQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

ik heb een hele mooie boom in de achtertuin, supersterk touw


Furious black death metal http://www.sammath.nl


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 15-04-2004 19:51 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Misschien komt het doordat ik zelf docent ben, maar als die 'vriendjes' van Murat weer op TV zie met hun 'alles goed praterij', begint het toch echt te ontploffen in mijn kop. En dan die voogd die gewoon alles in de schoenen van de school durft te schuiven (de school had moeten zien dat Murat zo was, HALLO????), niet te geloven.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-04-2004 19:52 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Misschien had de school dat ook moeten doen. Alleen hadden ze dan wel het recht moeten hebben om Murat te straffen of van school te schoppen, maar dat mag niet.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 15-04-2004 19:55 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Als die kids zeggen dat de docent al 4 jaar bezig was om Murat van school te krijgen, had die docent het dus al 4 jaar geleden ontdekt!



Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 15-04-2004 19:56 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 19:13 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd veel te soft. Ondanks zijn leeftijd. Toen ik zo jong was, heb ik nooit de gedachte gehad om respect te krijgen door iemand in zijn schouder te schieten. En jij ook niet en 99.999 % van de overige Nederlanders ook niet. Zo een gedachte is erg extreem. Die jongen moet dus onder strenge behandeling komen te staan en pas los worden gelaten als hij geestelijk op orde is. En dat kan wel eens lang duren denk ik.


Er is naast die 5 jaar cel ook nog TBS ge-eist, dus die behandeling is er ook. Of mensen echter weer gezond uit een tbs-behandeling komen, is een heel ander verhaal.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-04-2004 19:56 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 19:55 schreef Henke het volgende:
Als die kids zeggen dat de docent al 4 jaar bezig was om Murat van school te krijgen, had die docent het dus al 4 jaar geleden ontdekt!

Maar kreeg hij het niet voor elkaar Murat van school te sturen, omdat het niet zo simpel werkt in Nederland.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 15-04-2004 19:58 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 19:56 schreef Misanthrope het volgende:
Maar kreeg hij het niet voor elkaar Murat van school te sturen, omdat het niet zo simpel werkt in Nederland.


Nee hehe. In nederland kan je pas van school gestuurd worden als een andere school bereid is je aan te nemen.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 15-04-2004 19:59 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Vertel mij iets nieuws. Wij noemen het op school al het 'knuffelcircuit'
Maakt niet uit wat je doet. Je krijgt een lekkere knuffel en je krijgt weer een kans.



Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 15-04-2004 19:59 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 15 april 2004 19:58 schreef Phaestus het volgende:
Nee hehe. In nederland kan je pas van school gestuurd worden als een andere school bereid is je aan te nemen.


Das niet waar. Tenzij je misschien minderjarig bent



Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 15-04-2004 20:01 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 19:59 schreef Henke het volgende:
Das niet waar. Tenzij je misschien minderjarig bent
Ook niet waar...of dat moet de laatste 10 jaar veranderd zijn...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 15-04-2004 20:03 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 19:59 schreef Henke het volgende:
Das niet waar. Tenzij je misschien minderjarig bent


Ik meen dat ik het, naar aanleiding van dat gelul rond Murat in één of ander tv programma had gehoord, maar dat weet ik niet meer zeker.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen