|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Hoe doorzichtig quote:Maar die stond er vorige week toch ook al bij? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Nee dat was toen alleen op de destruction website. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:hiervoor zullen ze nog geen graspop opzetten.. |
|
het wordt alleen maar beter, de zuiptent staat dit keer op een apart terrein dus ik kan gewoon normaal slapen (ipv met oordoppen in) (vorig jaar stond ik er zon 25-30 meter vanaf?). mits er niet natuurlijk net zoals 2 jaar geleden van die lui zijn die de halve nacht HOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEER gaan lopen schreeuwen. Eej Judge M. wat moet je allemaal doen om "special member" te worden van ZM [Dit bericht is gewijzigd door NolthuarII op 31-05-2004 17:29] |
|
quote: Dat die zuiptent zo apart staat is niet altijd even goed: ik zat er vorig jaar ook lekker kortbij.....kon ik zondag morgen nog gauw naar mn tent strompelen zonder de weg kwijt te geraken I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Hey Gunther, hoe zit da nu met diene BBQ? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Hangt er van af hoeveel ik kan meeslepen inzake materiaal en voorraad. Ik laat tijdig wat weten. Bier is er altijd I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: das een feit...als je nu je tentje moet gaan zoeken. Zou wel eens goed kunnen zijn, dat ik in een ander iglotentje bij een ander ventje in bed kruip Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote:Breng ik ook mee, ik heb ook een uiterst handig campingsetje gevonden met borden enzo bij mij thuis Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: wij nemen ook wel BBQtje mee denk ik! Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: Ik zal u eerlijk terug brengen I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: jaja, en roepen zeker "hier is uw tentje!!" en mij stiekem in je slaapzak lokken... neenee, da pakt nie bij mij Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: moet je dna ook verder lopen? ik vond het wel een relaxte lokatie altijd |
|
quote: Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Details man, zeurkous . |
|
Nog 25 nachtjes slapen en tis weer zover!! Wihhieeee!!! *maakt vreugdedansje* Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
Volgens de kaart op de site van de Belgische spoorwegen is de kortste mogelijkheid naar Nederland in de trein naar Weert. En als je die mogelijkheid dan wil opzoeken wordt je via Maastricht gestuurd Zijn die Belgen echt zo dom of ben ik als reserve-belg nog dommer? [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 31-05-2004 21:20] |
|
quote: Ga met de auto idioot!!! Volgens mij wordt je ergens gedropt met de trein op het station van Geel/Mol en dan moet je met de bus. Een keer gedaan met een festival, nooit weer!!!! |
|
- Y Draig Goch - Tormented Soul - stoomfiets - Judge M. - Skitzoid Kitten - DarknessThere - Possessedpacman - MindlessMayo - MetalTuupLimburg - The mighty reaper - ZeroTheHero - Schaep - SiQDiZ - Morningrise - EVILinetje en aanhangsels - Helmet - VodeVilicious - Phantom Lord + aanhang - Griffin - H-K - testement - Sar'Goth the Warlock - MetalJan - Slave to Darkness - Arrebar met de rest van zijn band - lykle_wolfheart - The Grand Wazoo - Orion + Speedkill - Count Usher - Beli Mawr (Count Usher en ik gaan samen) - Matthijz Filth& Immantitas - Mark Z - Morbidaeth - Nimmer Nuchter - Snater - Sarah - Stoerbaard - Ringworm - Ishtar - Nekro - Heiden - ouwe + tent - Ratje + de rest - Sharteel - mislyd Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Jij weer hier |
|
quote: Hey SQT! Ik moet er alweer vandoor, want ik heb nog altijd geen internet thuis. *ontroostbaar* Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
nog 24 nachtjes slapen!!!! Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: ach dit jaar is de tent tot 9 uur sochtends geloof ik open dus tegen die tijd is het alwel licht . |
|
quote: |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |