|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gelukkig maar dat het weer beter gaat worden dit weekend.. Begin er zin in te krijgen www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
ik wil ook best een keer naar graspop, heb nu alleen geen geld! One for the pain and two for my name |
|
Weersverwachting blijft nog steeds goed voor iig Zaterdag. Volop zon en 25°C Bazzio Attacks!!! |
|
En ook nog steeds voor de zondag...zomer weer.....tis te hopen dat het de vrijdag neit zo kut als nu hier is....takken va de bomen vliegen heir om je oren. |
|
quote:he poeperd, snachts is het geen 25 graden |
|
quote: In Belgie wel! Wou je nog op mijn nek zitten, hehe... |
|
haha ja, snachts niet! enne nee, dan moet ik nog meer massages uitdelen |
|
Hehe, anders kan je dalijk geeneen band zien omdat je mij moet masseren |
|
dacht 't toch niet |
|
Morgenavond alvast onderweg.. |
|
Donderdag is de camping toch nog gesloten? I am the 1%. |
|
quote: Jullie kunnen wel met ons meerijden, maar dan moet je vrjdagmorgen wel naar zwolle toe! En wij gaan maandagmorgen of middag weer naar holland. Let us know. Graspop rules! see you at occultfest! |
|
quote: He supertof van je! Maar ik wou net posten dat Nimmer Nuchter en ik ons vervoer net voor elkaar hebben gekregen. Nogmaals bedankt. wuust robuust |
|
quote: Klopt! Ik overnacht in Dordrecht om vervolgens gezamenlijk af te reizen naar Graspop. Anders moest er zo ontzettend vroeg uit, nu staan we om half 10 voor de camping poort. quote: Heee! Leuk, zie ik jullie vast wel weer lopen. Deze keer maar wel een biertje komen halen he |
|
quote: Kom dan bij mij ook ff een biertje brengen , ik ben aan het werk in de metalmarket zaterdag en zondag en ik heb geen tijd om bier te halen They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: Tsja zou ik best voor je willen doen hoor, heb alleen geen enkel idee wie jij bent haha |
|
quote:Mag ik je dan adviseren om via Breda te reizen en via Chaam en Baarle-Nassau binnendoor richting Turnhout en Dessel te rijden aangezien je via de werkzaamheden aan de ring van Antwerpen denk ik muurvast komt te zitten. |
|
quote: EY! Sccht! stil! Nu hebben we nog een kans om rustig en vlot op de camping te komen [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 23-06-2004 21:19] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Oops.. Let me rephrase that: Mag ik je dan adviseren om via Hoek van Holland de boot naar Engeland te pakken en dan via de Kanaaltunnel via Calais en Parijs richting Luxemburg, de Ardennen en uiteindelijk zo naar Graspop te reizen? |
|
LOL Maar je hebt gelijk, toch even de vriendjes die wel naar Graspop gaan waarschuwen... [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 23-06-2004 21:50] |
|
Ga jij ook naar Graspop Kimmie? |
|
quote: quote: Haha okee, zal het doorgeven.. |
|
quote: Mijn excuses, om het goed te maken stel ik mijn tent open als de jouwe gaat lekken tijdens een bui I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Nu Nederland door is naar de volgende ronde hebben we tenminste een alternatief voor Slipknot Hopelijk planten ze ergens een schermpje neer |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |