|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hij zong niet op z'n best, hoewel ik het nog steeds een gave show vond I am the 1%. |
|
Ook net thuis gekomen. Was weer een prima weekend! Alice Cooper was erg speciaal, stond vooraan en was om 24.00 uur jarig, plus had daarvoor een sms gekregen dat oranje door was.. Wat een manier om je verjaardag te beginnen Vond Anthrax (net als vorig jaar) een super optreden geven, wat een strot heeft die Bush! (er is dus ook een goede Bush! ). En natuurlijk Queensryche met de hele Mindcrime plaat! Verder genoten van Motorhead, After Forever, Saxon, Evergrey (veel te vroeg op de bill!), Dimmu Borgir en Action in DC. Judas Priest vond ik wel leuk een keer gezien te hebben. Niet zo mijn muziek en heb het niet zo op al die vooraf afgesproken gimmicks. Weinig spontaan optreden. Met een af en toe zwalkende Halford. Alice Cooper was cult, wat die vent op zo'n leeftijd nog flikt op het podium En volgend jaar speelt Maiden gelukkig weer! [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 28-06-2004 16:36] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Weeral Maiden?? Geen kwaad woord over Maiden, maar dat zou de 4de keer zijn en vermits Graspop volgend jaar zijn 10de verjaardag viert had ik toch stiekem gehoopt op een originelere headliner, e.g. AC/DC ofzow A black heart can only find beauty in darkness. |
|
ik owk terug. nou, kvont het egt super. goede optredens: SUFFOCATION!!! Dimmu Borgir Children of Bodom Chimaira Morbid Angel Minder: Cradle of Filth Epica verder hebk nog geweldige bands gezien als Dying Fetus, Malevolent Creation, Scarve, Dillinger Escape Plan, After Forever, Slipknot en nog een zooi kheb owk nog wat shirts gehaald van Cannibal Corpse, Gorerotted, Suffocation, Mortician en Dark Funeral en voor me vriendin Evanescence kvont et erg geslaagd en kdenk dak volgend jaar weer v/d partij ben Soon all will burn and die! Burn for honor, glory, death in fire! - Amon Amarth - Death In Fire |
|
quote: Idem dito hier. Gelukkig is dat gisteren pas gebeurd. Ik ga morgen even terug om hem te zoeken... |
|
was weer gezellig hoogte punten voor mij: MDB, Anathema en Life of Agony en ik heb alle drie de cd's van Saturnus gekocht diepte punt: de douches, ene dag ijskoud, de andere dag amper een straal [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 28-06-2004 16:48] |
|
quote: Is voor mij geen probleem, m'n zonnebril staat n.l. in mijn kop gebrandt. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Amai nog nie, tis zowat elk jaar tzelfde op Graspop... damn zeg, ik ben gewoon niet meer geweest naar Graspop omdat ik alle bands die er staan al minstens vijf keer gezien heb... wordt afgezaagd. Ik vind ook dat ze es met iets anders mogen afkomen |
|
quote: Steekt lekker af tegen je waarschijnlijk rood verbrande neus |
|
quote: Dat is heel fijn voor je. Doe je in het vervolg wel gewoon normaal Nederlands schrijven? Alvast bedankt. |
|
quote: Da's nu juist het probleem. Een egaal rode kop is nog niet zo'n probleem. Gelukkig heb ik vakantie en hoef ik verlopig nog niet naar mijn werk. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Zou u alstublieft een kogel door uw kop kunnen schieten? Bij voorbaat dank. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
ik vond t een prima feest, veel te gekke bands (KILLSWITCH ENGAGE!!!), t was gezellig en ik ben verbrand |
|
Nou, nou Azzie. Niet zo vijandig. btw ik heb nog wel kogels van een goed kaliber liggen. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Hoezo? Jij had die toch achter je oren vastgelijmd? Het was mooi, wel wat te veel zon (auw auw, Bewolkt? MIJN GAT JA!!! ) Wat leuk was is dat ik goede optredens heb gezien van zowel bands die ik wou zien als van bands die ik even ging "meepikken" (Fear Factory en Life of Agony) Ik heb me, mede door een gezellige bende op de camping, geheel niet verveeld. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: heh, ik heb wel aan morbidaeth moeten navragen hoe de terugweg verlopen is, van de rest kan ik me bijna alles nog wel herrinneren. heje, en idd, zwarte snot. ik heb nog steeds zwarte klonten al met al heersend weekend gehad. |
|
quote: Hehe, zolang de boodschap maar overkomt. Ik ga er niet vanuit dat ze/hij ook daadwerkelijk zelfmoord pleegt. On Topic: Ik heb me uitstekend vermaakt, maar slechts 1 ZM-er gezien, waarvan ik vermoed dat het Ghouliette was, kon alleen hoi zeggen... Zo, nu weer verder genieten van mijn verbrande schouders. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Absoluut geweldig! Leuke bandjes gezien, flink de nekspieren los geschudt, ontzettend veel zand gehapt (ranzige stofbende), lol in de biertent zaterdagnacht, kansloos dronken op de laatste nacht (leuk feestje was dat).Brak, moe maar voldaan naar huis terug gekeerd. Oja en ik geloof dat ik Helmet voorbij zag komen struinen. Verder geen zm-ers gezien. |
|
quote:hehehe... Ik weet ook nog steeds niet hoe ik terug gekomen ben FREEZE |
|
quote:Euh, gros van de tijd liep er een onverstaanbare belgische ZMer bij, die heb je wellicht ook gezien dan En niet ff hoi zeggen he? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
GVD wel fuckin' ver moeten lopen naar de auto. In 2000 stonden we nog zowat naast het terrein geparkeerd. Bazzio Attacks!!! |
|
DE quote van het festival door Lemmy: "The next song is a really fast one. So don't try to dance, or you'll break your fucking legs!" www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: vond het allemaal wel meevallen, voor priest zeer solide spelen...ik vond het iig het gaafste optreden dat ik gezien heb... Zo slecht zong Halford niet...ik heb hem ook beter gezien, maar dat kwam denk ik doordat ie al 15 optredens achter de rug had, maar de timing was echt niet slecht. Scott Travis drumde weer als een god en Priest speelde zo strak als wat, dat Halford er hier en daar naast zat vond ik best te verteren. Mark Osegueda van Death Angel zong ook behoorlijk vals bij sommige nummers dat gebeurd nu eenmaal live...vond het relatief bij Priest nog meevallen. Ik heb Bruce Dickinson ook zo vals als een kat horen zingen.. Maar wat ik zei af en toe stond de zang zo oorverdovend in de mix dat was niet normaal en daardoor werden sommige foutjes wel erg geaccentueerd... verder vond ik Testament ondanks het matige geluid aan het begin erg vet, Death Angel ook.. Saxon vond ik vet, al heb ik ze beter gezien. Dimmu vond ik een verschrikking, CoB niet bijzonder, Fear Factory was strak maar mij veel te zenuwachtig...LOA was wel vet vond ik al is het mijn muziek niet helemaal was ik toch aangenaam verrast. Die Nu Metal tent heb ik gemeden.... |
|
quote:Nee die was van de zanger van Evergrey: "Are there any Dutch football fans out here? I'm sorry but we're gonna beat you tonight.." Met het laatste gegeven Dhr. Midnight ook nog even kunnen plagen op zondag |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |