|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Problemen...nee Vind ik het ongeloofelijk stom...ja quote: Idd metal is kunst (goeie metal toch), daar mag geen plaats zijn voor een bende wortels die tegen een varkensblaas lopen te stampen |
|
quote: |
|
quote: Nee, ik kijk zelfs niet als België het goed doet in zo'n toestanden (één keer gedaan in 1995 ), voetbal kan me compleet gestolen worden. Mooi, eh, ik hoop alleen op niet té aanhoudende regen, dan krijg ik dat vlees op de BBQ ook op I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: BBQ |
|
quote: Ja maarja, het is nu echter al telaat. Ik en andere moeten sowiezo vrij regelen van werk en zij moeten ook maar net kunnen in dit weekend. Volgend jaar echter ga ik er wel zijn "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Nou dan kan je aankomend weekend alvast beginnen met de planning . weet je zeker dat je volgend jaar kan |
|
quote: Tsja. Prioriteiten he? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: tsja het was ook al wat bemoeilijkt omdat we naar waldrock zijn gegaan. Niet iedereen heeft veel geld op zak/bank. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: mja...t'is maar wat ge belangrijk vind. Ik snap gewoon niet hoe iemand voetbal (wat bij mij kwa interesse niveau evenhoog staat als behangpapier staren) boven muziek (en niet zomaar muziek, maar Judas Priest !!!!!!!) kan verkiezen. |
|
quote: Planning . daar valt ook onder sparen voor graspop |
|
quote: Ja zo makkelijk is het vaak niet, er moeten ook mensen op vakantie. Ik dus Ach, volgende keer beter "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Begin eens alle dingen op te noemen die ge mee gaat pakken naar graspop, ik heb de indruk dat ik iet aan het vergeten ben... |
|
1 maandje sparen, oei wat een planning I am the 1%. |
|
quote: Maar waarom waldrock? en geen graspop, ik vind de line up van graspop beter |
|
quote: Kaartje! I am the 1%. |
|
quote: Misschien voor jou en mij.. maar andere mensen hebben niet zo'n breed inkomen |
|
quote: Ja dat weet ik wel, maar goed dat is weer een ander verhaal. Het was gewoon niet echt slim, daar laat ik het maar op "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Tot Volgend jaar dan maar |
|
quote: Ticket, tent, bier,... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
check... |
|
quote: Kaartje, tent, bier, vrienden, vriendin |
|
quote: Check, check, check,.....check,enneuh ...nee I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=829042 Hou het hier een beetje over Graspop zelf, gaarne. Lijstjes met spullen die mee moeten/mogen/kunnen staan in 't bovenstaande topic. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |