|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: idem |
|
quote: Jij ging door over voetbal Maar goed, ik kijk er verdomme echt naar uit: De line-up, het bier,...het bier,... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Zeker weten "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Gezien 't feit dat er Zweden aanwezig zullen zijn op het festival was dat wel degelijk van belang I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Leuk, de eerste over en weer geworpen molotov die op mijn tent belandt zal hard weerwerk krijgen I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Sandy ik wist niet dat je een nieuwe guwlfweund had? Wie is de "gelukkige" ? I am the 1%. |
|
quote: Niemand, anders heb ik te weinig tijd voor het bier |
|
Hehe Ik zag tussen jou lijstje anders wel vriendin staan, iets je niet mee moet nemen. In verband met de persoonlijke hygiene. I am the 1%. |
|
LOL |
|
En nu weer ontopic! I am the 1%. |
|
ga je ook soldaatjes schilderen op graspop |
|
zo begint nu echt te korten, meeste al ingepakt net nog wat extra bier een fles schrobbelaer gehaald |
|
quote: Wa's da ? |
|
quote: komt zeker niet uit het zuiden des lands das een kruidenlikeur uit Tilburg, erg lekker |
|
quote: idd ??? |
|
Nog een half uurtje werken, en dan kan ik me rustig gaan voorbereiden |
|
quote: Ik kom niet eens uit uwes lands, ich bin ne belgische limburger. En naar aloude limburgse traditie neem ik alleen Jupiler mee. |
|
quote: das ook zeer de moeite waard |
|
quote: Ik ben ook van de niet-alcoholische overtuiging... ik neem dus alleen maar Cola mee... hehee... |
|
quote: Wat een luxe. Ik heb weer net hetzelfde als vorig jaar: werken tot laat 's avonds, en bitter weinig slaap,maar dan is het wel gewoon alles in de auto gooien. Ah hel, maakt niet uit, vorig jaar naar Wacken zat er een foutje in de planning waardoor we pas 's nachts vertrokken, ...al lekker wakker van 's morgens vroeg en dan nog even gauw 800km afhaspelen, PEANUTS! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ik voorspel iets met veel regen en wind Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Vochtig en wind kan kloppen, door bier krijg ik last van gas I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Als spontaan al die kuttentjes wegwaaien, ga ervoor Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Goehoed.. Niet in de buurt komen dus! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |