|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
[quote]Op 29 mei 2004 19:47 schreef Ishtar het volgende: - Y Draig Goch - Tormented Soul - stoomfiets - Judge M. - Skitzoid Kitten - DarknessThere - Possessedpacman - MindlessMayo - MetalTuupLimburg - The mighty reaper - ZeroTheHero - Schaep - SiQDiZ - Morningrise - EVILinetje en aanhangsels - Helmet - VodeVilicious - Phantom Lord + aanhang - Griffin - H-K - testement - Sar'Goth the Warlock - MetalJan - Slave to Darkness - Arrebar met de rest van zijn band - lykle_wolfheart - The Grand Wazoo - Orion + Speedkill - Count Usher - Beli Mawr (Count Usher en ik gaan samen) - Matthijz Filth& Immantitas - Mark Z - Morbidaeth - Nimmer Nuchter - Snater - Sarah - Stoerbaard - Ringworm - Ishtar - Nekro |
|
Nogsteeds niemand in voor een ZM kamp t zal eerder een kampf worden maar ik laat day even buiten beschouwing |
|
Ik ben ook aanwezig. ZM-kamp?Hoe gay... What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Jij komt ook neem ik aan? I am the 1%. |
|
quote: oew misschien dat ik nu wel kom ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Voorspelbaar! I am the 1%. |
|
Ik zal er dit jaar ook wel weer ergens rondlopen, denk ik. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Dan moet je je naam aan het lijstje toevoegen, dan weet de rest van zm dat je er ook bent enzo... I am the 1%. |
|
luie mensen van tegenwoordig - Y Draig Goch - Tormented Soul - stoomfiets - Judge M. - Skitzoid Kitten - DarknessThere - Possessedpacman - MindlessMayo - MetalTuupLimburg - The mighty reaper - ZeroTheHero - Schaep - SiQDiZ - Morningrise - EVILinetje en aanhangsels - Helmet - VodeVilicious - Phantom Lord + aanhang - Griffin - H-K - testement - Sar'Goth the Warlock - MetalJan - Slave to Darkness - Arrebar met de rest van zijn band - lykle_wolfheart - The Grand Wazoo - Orion + Speedkill - Count Usher - Beli Mawr (Count Usher en ik gaan samen) - Matthijz Filth& Immantitas - Mark Z - Morbidaeth - Nimmer Nuchter - Snater - Sarah - Stoerbaard - Ringworm - Ishtar - Nekro - Heiden ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
mag ik ook op het ZM-kamp staan? |
|
Een vriend van me vertelde mij dat je om met de trein te gaan, moet reserveren Als dit zo is, zijn we daar te laat mee volgens hem. En meoten we een busje gaan huren . Zit hij te bullshitten of heeft ie gelijk? En zijn er nog andere alternatieven naast fietsen en lopen? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Waarom moet je altijd alles hier vragen? Is hiet niet veel sneller en makkelijker om even naar de graspop-website te gaan en de organisatie te mailen? Of om even naar een groot postkantoor te gaan (of naar www.ticketservice.nl of zo) om daar te kijken of je nog kunt reserveren? Die jeugd ook.... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Op de website staat neits over eventuele reserveringen voor treinen ofzo en volgens mij is het vandaag zondag en zijn postkantoren enzo een beetje gesloten. Als je me vraag neit kan beantwoorden zeg dat dan Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
- Y Draig Goch - Tormented Soul - stoomfiets - Judge M. - Skitzoid Kitten - DarknessThere - Possessedpacman - MindlessMayo - MetalTuupLimburg - The mighty reaper - ZeroTheHero - Schaep - SiQDiZ - Morningrise - EVILinetje en aanhangsels - Helmet - VodeVilicious - Phantom Lord + aanhang - Griffin - H-K - testement - Sar'Goth the Warlock - MetalJan - Slave to Darkness - Arrebar met de rest van zijn band - lykle_wolfheart - The Grand Wazoo - Orion + Speedkill - Count Usher - Beli Mawr (Count Usher en ik gaan samen) - Matthijz Filth& Immantitas - Mark Z - Morbidaeth - Nimmer Nuchter - Snater - Sarah - Stoerbaard - Ringworm - Ishtar - Nekro - Heiden - ouwe + tent |
|
quote: LEZEN ORGANISATIE VAN GRASPOP MAILEN Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Waarom reserveren? In Belgie stap je net als in Nederland gewoon in de trein met een net gekocht kaartje. Zo ook de stoptrein naar Dessel neem ik aan. Er komen daar nl ook niet-metalheads deze zomer, zou sneu zijn als die dan een weekend niet in Dessel kunnen komen omdat ze niks van een reservering af wisten. |
|
quote: Als je met die speciale trein van rotterdam naar brussel ofzo (weet het niet precies?) gaat moet je inderdaad wel reserveren. Will there ever be a better icon than myself? |
|
De Thalys? Daar moet je sowieso altijd reserveren. |
|
dat zeg ik Will there ever be a better icon than myself? |
|
[quote]Op 30 mei 2004 14:12 schreef ouwe het volgende: - Y Draig Goch - Tormented Soul - stoomfiets - Judge M. - Skitzoid Kitten - DarknessThere - Possessedpacman - MindlessMayo - MetalTuupLimburg - The mighty reaper - ZeroTheHero - Schaep - SiQDiZ - Morningrise - EVILinetje en aanhangsels - Helmet - VodeVilicious - Phantom Lord + aanhang - Griffin - H-K - testement - Sar'Goth the Warlock - MetalJan - Slave to Darkness - Arrebar met de rest van zijn band - lykle_wolfheart - The Grand Wazoo - Orion + Speedkill - Count Usher - Beli Mawr (Count Usher en ik gaan samen) - Matthijz Filth& Immantitas - Mark Z - Morbidaeth - Nimmer Nuchter - Snater - Sarah - Stoerbaard - Ringworm - Ishtar - Nekro - Heiden - ouwe + tent - Ratje + de rest [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 30-05-2004 16:01] |
|
- Y Draig Goch - Tormented Soul - stoomfiets - Judge M. - Skitzoid Kitten - DarknessThere - Possessedpacman - MindlessMayo - MetalTuupLimburg - The mighty reaper - ZeroTheHero - Schaep - SiQDiZ - Morningrise - EVILinetje en aanhangsels - Helmet - VodeVilicious - Phantom Lord + aanhang - Griffin - H-K - testement - Sar'Goth the Warlock - MetalJan - Slave to Darkness - Arrebar met de rest van zijn band - lykle_wolfheart - The Grand Wazoo - Orion + Speedkill - Count Usher - Beli Mawr (Count Usher en ik gaan samen) - Matthijz Filth& Immantitas - Mark Z - Morbidaeth - Nimmer Nuchter - Snater - Sarah - Stoerbaard - Ringworm - Ishtar - Nekro - Heiden - ouwe + tent - Ratje + de rest - Sharteel Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Je kan voor de Thalys of andere Europese treinen nog reserveren tot de dag zelf, dus rustig blijven ademen... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
verdomme wat een waslijst aan volk http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |