|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ach bij de ontbijttent zal ook wel koffie te halen zijn? en anders maar een paar dagen zonder, trek ik 's ochtends nog maar een blikje bier open |
|
Zo, ik heb al de helft van mijn inkopen gedaan I am the 1%. |
|
quote: Als het dreigt een te lichte kleur te krijgen, nog wat koffie in de filter gooien. Wij hadden werkelijk motorolie gedronken tijdens onze campingvakanties "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ik weet nog niet of ik ga; kijk het weerbericht ff aan Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ik wou gewoon graag met mijn eigen stoere koffiezetapparaat aan de slag, ik neem gewoon een brandertje pannetje en oploskoffie EN mijn heerschende koffiezetapparaat mee denk ik |
|
Kamperen zuigt, punt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:U komt geschminkt richting Graspop en bent bang dat het eraf spoelt? |
|
quote: ik ben een dipper en een sappie en ik haat modder en regen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: sappie = sjappie? |
|
quote: ja soort van Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ach,als het regent mag je altijd onder mijn roze varkentjes paraplu Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Typisch graspopvoer [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: da's chappi, niet sjappie Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Ikzelf ben analfabeet; mijn computer leest mij alles voor. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: He,zo'n pc wil ik ook(puur uit luiheid dan wel ) Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: 25 graden....*zucht verlekkerd*...kan bijna niet meer wachten... |
|
quote: Niet echt. Nooit gesnapt wat je nou met zo'n handtekening aan moet. Maar dat ligt aan mij, denk ik @Audiophile: Je kunt op het festivalterrein zelf de gehele dag koffie kopen op een paar punten [Dit bericht is gewijzigd door Jezebel op 22-06-2004 19:34] |
|
Ik ben de Belgische weerberichten in de gaten aan het houden en volgens die berichten word het vrijdag en zaterdag rond de 22 graden met wat bewolking en vrijdag nog een enkele kans op een bui. Zondag kan het zelfs 25 graden worden... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Dat wordt zweten bij Priest |
|
Morgen in ieder een storm in Nederland, het hele veld zal dus bagger zijn voor er ook maar iemand is. I am the 1%. |
|
quote: Koffie is nergens voor nodig.. |
|
quote: Hoe? Een bus stelen? als het goed weer was konden we de kofferklep vastzetten met touw, nuja, jullie kunnen je adem wel inhouden hé I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
wihiieeee!!!! ik heb er zin iiinnnnn!!!!! Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
Hopelijk is het volgende voorbij, voor het weekend, haha: Het Koninklijk Nederlands Meteorologisch Instituut (KNMI) heeft een voorwaarschuwing doen uitgaan voor extreem weer. Hierbij wordt met name voor zware windstoten gewaarschuwd. Morgen trekt een diep Atlantisch lagedrukgebied via Engeland naar de Noordzee dat kan zorgen voor een onstuimige dag met veel wind en regen. Morgenmiddag kunnen zowel langs de kust als boven land zeer zware windstoten (tot meer dan 100 kilometer per uur) voorkomen. Omdat veel bomen in bloei staan is de kans op schade door omgevallen bomen of afgewaaide takken groot. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |