|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik hoop verdomme van niet , ik heb jaren terug eens een hoop Nederlanders in het oranje zien lopen op Rock Werchter....en maar TV kijken op de camping enzo,...eh, blijf dan thuis. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Pff.. blijf maar mooi thuis kijken |
|
quote: Akkoord, je maakt het maar even luid duidelijk als je me herkent I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Dat is inderdaad ook overdreven, maar het komt wel goed uit dat dat tegelijk met Slipknot is. Er spelen zeker 25 bands op dat festival die ik zeker niet zou willen missen om die wedstrijd te zien, maar Slipknot vind ik echt totaal bagger. Dan toch liever Nederland - Zweden [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 24-06-2004 0:37] |
|
quote: Ik zou niet weten hoe jij er uit ziet dus herkennen gaat nogal moeilijk hehe. |
|
*pomtiedom* Morgen is het eindelijk zo ver!!! M'n tent, m'n slaapzak, m'n kussen, m'n luchtbed, m'n tas met kleding (incl. oranje-shirt ) en toilet-spullen liggen klaar.... Met bovenop m'n kaartje!! Kortom, nu nog langs de pin-automaat en klaar is Staalman!!! *pomtiedom¨* "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Dat was best vermakelijk! quote:Aangezien mijn metgezel het kaartje nog terug moet betalen aan mij hoef ik zelfs dat niet meer! Maar ik moet dan de supermarkt nog overvallen... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Hell yeah..... goed punt. Ben dus bijna klaar dankzij Helmet "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: kom je gezellig naast ons staan? Zin aan trouwens, vanavond naar eindhoven en morgenochtend rond 10 uur gaat het los Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Naast wie ik ook kom te staan, ik ga vantevoren even melden dat ze me eerst wakker moeten maken maandagochtend voor ze hun tent in de hens steken I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Wel zo handig ja |
|
quote:Zeg dat maar tegen de persoon waar ik op reageerde I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ik zal het erich doorgeven dat hij je wakker maakt voor hij je tent in de hens steekt Hehe, als het vuur bij mijn tent in de buurt komt skup ik hem 1488 meter verderweg, die tent moet wacken nog meemaken. Life doesn't get much better than this! |
|
Ik ga zo al naar Turnhout (eerst boodschappen doen) en dan morgenochtend al richting campingterrein |
|
quote: Mijn tent moet ook nog langer mee dan graspop inderdaad. Maarre jij bent er dus ook, eens kijken of ik je weet te herkennen. |
|
quote: Hehe een spelletje 'zoek de kortharige poser' Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Haha ja maar jou heb ik toch al eens eerder gezien ergens? |
|
Joah, laatst met To Elysium en (yay ik mag weer even zeiken) die kutband the wounded. Life doesn't get much better than this! |
|
Hehe....ik word net door een maat gebeld of ik meewil aangezien iemand van hun groep het liet afweten. EK gaat echter voor. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik blijf hopen op een videoscherm Life doesn't get much better than this! |
|
Morgen is het zover... na mijn her scheikunde Ik zie het allemaal al voor me, tent opzetten in de regen. Hamburgers laten aanbranden, bier kwijtraken, slapen in de modder. I am the 1%. |
|
hmm, dat natte gras is idd geen pretje, overweeg wel om een stoeltje mee te nemen. zon modderplek op je reet is ook niet fijn drie dagen lang |
|
quote:3 lettergrepen: vuilniszak! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
hehe, ik ben principieel tegen vuilniszakken |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |