|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Tja, het zou kunnen. Ehm, dan moet ik eigenlijk ook wel opschieten. |
|
zal 1 dezer dagen m'n ticket maar eens gaan halen |
|
quote:Dat verbaast me enigszins met een Textures usericoon.. |
|
Graspopkaartje staat weer in de kast. Nu alleen nog vrij regelen voor het M'era Luna festival in Duitsland en ik kan weer vooruit deze zomer! Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
ik heb mijn kaartje ook. |
|
las dat slapshot iig niet meer komt |
|
voor de zevende keer op rij aanwezig kaart ligt hier al te vergelen Do androids dream of electric sheep? |
|
Ja ik ga ook weer lekker naar Graspop, die line up maakt die andere festivals overbodig! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
kzal ook eens tickets mogen halen...mezelf kennende is dat altijd op het laatste nippertje en moet ik me dood zoeken achter een platenwinkel met nog tickets... Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: Gigaswing hasselt Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:Klopt! ..aan de andere kant zijn festivals 'op zich' ook wel leuk. :/ Kheb mn ticket ook al (Kmoet er gewoon heen.. Dimmie en Therion! :D) Masturbation is not the same. |
|
Als het even meezit ben ik dr ook! Super lineup, 3 dagen dik feesten! Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on. |
|
Jackson? wat is dat nu weer? Black metal? |
|
After Forever ook op Graspop |
|
hoera |
|
After Forever is live vervelend wegens het gebrek aan een muteknop. Wel een mooi deerntje verder. Life doesn't get much better than this! |
|
SCHONE VAN VERRE, MA VERRE VAN SCHONE nee, tis te soen |
|
lol H-K! Maargoed, hoe zit het met die kaartverkoop> moet ik al gaan opschieten? zzz |
|
Het moge duidelijk zijn dat ik wel blij ben met AF op Graspop |
|
quote: Dat zou ik inderdaad anders nooit gedacht hebben... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: "recessie"+ festivals verkopen van te voren zelden uit+ meer concurrentie dan ooit.... |
|
ik heb gister maar eens mijn kaartje gehaald! |
|
Suffocation op Graspop!! bron: http://www.festivalinfo.nl/festival_detail.php?festival_id=1837 *jumps up and down* |
|
Eergisteren mijn ticket gekocht Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |