![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Tja, het zou kunnen. Ehm, dan moet ik eigenlijk ook wel opschieten. ![]() ![]() |
|
zal 1 dezer dagen m'n ticket maar eens gaan halen ![]() ![]() |
|
quote:Dat verbaast me enigszins met een Textures usericoon.. ![]() |
|
Graspopkaartje staat weer in de kast. Nu alleen nog vrij regelen voor het M'era Luna festival in Duitsland en ik kan weer vooruit deze zomer! ![]() Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! ![]() |
|
ik heb mijn kaartje ook. ![]() |
|
las dat slapshot iig niet meer komt ![]() |
|
voor de zevende keer op rij aanwezig kaart ligt hier al te vergelen Do androids dream of electric sheep? ![]() |
|
Ja ik ga ook weer lekker naar Graspop, die line up maakt die andere festivals overbodig! ![]() ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
|
kzal ook eens tickets mogen halen...mezelf kennende is dat altijd op het laatste nippertje en moet ik me dood zoeken achter een platenwinkel met nog tickets... ![]() Llie n'vanima ar' lle atara lanneina ![]() |
|
quote: Gigaswing hasselt ![]() Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
quote:Klopt! ![]() ..aan de andere kant zijn festivals 'op zich' ook wel leuk. :/ Kheb mn ticket ook al ![]() (Kmoet er gewoon heen.. Dimmie en Therion! :D) Masturbation is not the same. ![]() |
|
Als het even meezit ben ik dr ook! Super lineup, 3 dagen dik feesten! ![]() Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on. ![]() |
|
Jackson? wat is dat nu weer? Black metal? ![]() |
|
After Forever ook op Graspop ![]() ![]() |
|
hoera ![]() ![]() |
|
After Forever is live vervelend wegens het gebrek aan een muteknop. Wel een mooi deerntje verder. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
SCHONE VAN VERRE, MA VERRE VAN SCHONE nee, tis te soen ![]() |
|
lol H-K! Maargoed, hoe zit het met die kaartverkoop> moet ik al gaan opschieten? ![]() zzz ![]() |
|
Het moge duidelijk zijn dat ik wel blij ben met AF op Graspop ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: "recessie"+ festivals verkopen van te voren zelden uit+ meer concurrentie dan ooit.... ![]() |
|
ik heb gister maar eens mijn kaartje gehaald! ![]() ![]() |
|
Suffocation op Graspop!! ![]() ![]() bron: http://www.festivalinfo.nl/festival_detail.php?festival_id=1837 *jumps up and down* ![]() |
|
Eergisteren mijn ticket gekocht ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |