|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja, en wie kent elkaar nou eigenlijk helemaal? Masturbation is not the same. |
|
quote:Zit hier al 2 jaar en heb Lain, Stoomfiets, Vampie en Saphire en nog een aantal 1 keertje gezien. Ik ken eigenlijk niemand hier.... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Ik krijg nog sinds CoB vorig jaar bier van je dus laat maar komen op GP |
|
quote:FF denken, inderdaad al vet lang geleden . Maar je krijt hem wel! Wat was de reden ook al weer? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Volgens mij had ik je aangeraden hoe je nog aan een CoB kaartje kon komen, dacht ik |
|
en daarom krijg je bier van me??? Nouja tis al goed! Het was het waard [Dit bericht is gewijzigd door Possessedpacman op 30-05-2004 20:26] Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: een olifant vergeet nooit iets . maar goed, als ik je tegenkom gaan we wel ergens zitten zuipen. Zal me worst wezen die betaald |
|
quote:Bij deze afgesproken. Ik ga met een stel maten, maar we gaan het gewoon regelen . Hoe herken ik je Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: pff jij eindigt toch altijd als ouwe zonder tent en dan ist weer zeuren of je bij mij in de tent mag zeker |
|
quote: zie gekkebekken topic of mn profiel |
|
Zag op je CU2 dat je een Canibal Corpse sleeve hebt. Doe die maar aan en dan zie ik je wel. Anders voeg je me ff toe op msn en lullen we dan wel . Pas vannacht weer online. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Prima, zal ik doen. ga nu weer offline, op mn kamer The Nameless Disease van TODT luisteren |
|
quote:Succes Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Yeah, ik ben er ook :headbang: |
|
Oh, werkt dat niet zo? hihi |
|
Yesss, alle bands zijn bekend!! |
|
En wat voor een bands! Maargoed, Agent Steel komt, de rest is bijzaak |
|
quote: En waar haal je die informatie vandaan? |
|
quote: Zeker in de war met Dynamo |
|
Agent Steel op Graspop? Heersch! |
|
quote: Komt Agent Steel op Dynamo? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Fuck, net wanneer ik een weekendje weg ben |
|
quote: choh wat zijn we actueel ff voor de kinderen: WEL op Dynamo NIET op Graspop |
|
Maar ik zie Destruction er nu wel bij staan.. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |