|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hoe was Iced Earth, hoe en wat hebben ze gespeeld, etc..? ..."Hate can only create more hate"... |
|
het heerschte zwarte snot zzz |
|
WAT EEN FEEST!! [ www.deluzion.nl ] |
|
Graspop was super!! Iced Earth, Death Angel, en vooral Antrax waren super goed! Van de death-metal waren Suffocation en Dying fetus top, Malevolent aardig en Morbid vond ik teleurstellend. Misschien wel slechtste optreden wat ik ooit van hun heb gezien. Verder was het bier goed te zuipen, waren we lekker van het pad af, hing er een heerlijke festival oder en was het weer top...al met al een super weekend! |
|
hmm ik vond dat maes niet geweldig anders zzz |
|
hehe hier alvast wat fotootjes zzz |
|
Ik ben ook juist thuis. Foto's volgens eens mijn batterijen terug opgeladen zijn. Het was alleszins zeker en vast de moeite waard. Was ook echt op alle punten perfect georganiseerd. |
|
oja hulde @ de zuiptent geniaal vanacht hahaa zzz |
|
quote: yeah maar inmiddels weer fris onder de douche geweest |
|
graspop kicked ass!!!!!!!!!!!!!! vette bands!!!!!!!!!!!! veel bier!!!!!!!!!!!! en paar bekende ZM'ers gezien |
|
Ik ben toch maar blij dat ik thuis ben... ik heb me rot-geamuseerd, maar drie dagen is toch lang... |
|
ja, strak trug een fatsoenlijk bed!!!!!!!!!!!!! damn ik lijk wel een kreeft |
|
Zo, weer thuis. En ook weer schoon, fris ende proper!!! Op dit moment kan ik over de volgende bands het volgende zeggen... de rest van het geziene volgt nog... Iced Earth heerschte echt onwijs hard Therion idem (Mats Leven wat een waanzinnige zanger!!!!) Shadow Fall was ook echt magistraal goed!! Evergrey was ook te toppie voor woorden. Anthrax vondt ik echt super zwak in vergelijking tot vorig jaar... en wat een KUT nummers. Life Of Agony was ook echt schitterend. Queensryche die heel Operation MindCrime speelde kortom Judas Priest muzikaal te gek, maar Halford was echt SUPER SLECHT!!!! Wat een vergane glorie die man, bijna meelijwekkend. En diegene die beweert dat Rob nog steeds de "metal god" is die is echt stokdoof, of moet z'n kop uit z'n kont halen!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
GEWELDIG! I am the 1%. |
|
heel operation mindcrime inderdaad echt te gek! destruction vond ik anders zeer goed te doen! evenals de rest van de thrash bands. saxon en motorhead was hetzelfde als altijd hehe. de death metal bands waren ook erg tof vooral suffocation. en als er 1 ding heerscht dan is het de zuiptent!! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote:Op het gebied van de sanitaire voorzieningen op het terrein deel ik die mening niet. Aangenaam kennis te maken overigens |
|
Graspop was gaaf! Vooral de zm-after party. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Wij zaten op de "reserve" camping, daar werden de toiletten gesloten I am the 1%. |
|
Overdreven Heerschend Laat Het Heidens Vuur Nimmer Doven |
|
quote: Het genoegen was geheel wederzijds "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Godverdomme ja 's morgens naar de andere toiletten rennen omdat je het anders in je broek doet. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Nouja, we zaten dicht bij het hek I am the 1%. |
|
quote: benk niet met je eens, hij miste wel eens een hoge schreeuw maar verder zong ie geweldig.... wat natuurlijk niet bepaald bevordelijk was dat de zang echt fucking hard in de mix stond en af en toe gewoon de muziek overstemde... maar hij kreeg songs als "the ripper" en "victim of changes" nog prima uit zijn strot...beyond the realms of death was ook magistraal! ik geloof trouwens dat hij op graspop relatief het minst bij stem was omdat het het laatste optreden van de tour was... Bovendien heeft hij een charisma van hier tot Tokyo en werkte de band eindelijk weer als eenheid en niet als veredelde coverband! |
|
quote: wij ook maar, maar zo handig was dat voor mij niet. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |