|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hehe had ik op waldrock ook mee maar zijn allemaal bij buren beland en onze tent had geen modderoverlast http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Stoeltje neem ik inderdaad mee, ik wou echter mijn grote houten black metal troon meenemen. I am the 1%. |
|
Ik jat wel een stuk plastic op het werk straks. Goed zat. Life doesn't get much better than this! |
|
ik heb nog zo'n opklapbaar stoeltje waar je in de armleuning nog een flesje bier kan zetten, zou ik die mee naar binnen mogen nemen?? |
|
Zolang je er niet daadwerkelijk een flesje in zet komt het wel goed. De duitse buren van vorig jaar hadden trouwens ook gewoon allemaal flessen bier mee. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Haha de bekende bierstoel! Die sleep ik natuurlijk ook mee, heerlijk zitten die dingen! |
|
Net alles ingepakt... één grote sporttas vol, één rugzak vol en een losse slaapzak + slaapmat. Mijn arme rug . Mischien maar niet zoveel bier mee moeten nemen... maar ik heb wel een paar sixpacks Hertog Jan en Palm [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 24-06-2004 13:56] |
|
Ik heb twee 12packs van grolsch, en ik denk dat ik zometeen nog maar wat ga halen. I am the 1%. |
|
Ik ga ook maar wat extra halen. Vrees dat vanavond er ook nog wel wat doorgaan. Mijn arme rug Life doesn't get much better than this! |
|
quote: |
|
Ik neem aan dat er in BELGIE geen schermen met Nederland - Zweden hangen |
|
quote: Problemen mee? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1384124&page=19 Zoek daar je eigen post even op, of had je toen gedronken? [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 24-06-2004 14:57] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: haha wat the fuck man! het zijn maar 3 dagen hoor hehe. zzz |
|
quote: Nou ik hoop het niet Je komt toch voor de bands niet voor het duo Dik Varken rent achter appel aan |
|
quote: En dat bepaal jij? Er zijn genoeg mensen die daar wel behoefte aan hebben. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
staat dat er dan er staat ik hoop het niet ooit van lezen gehoord |
|
quote: Ophouden met janken!! Morgen begeef je jezelf in Belgica, en daar gaat waarschijnlijk NIKS te zien zijn van dat voetbalwedstrijdje, OENGA! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Jahaaa, ik lees nu "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: |
|
quote: Euhh neehee.. Ik ga HELAAS niet. Had er ff wat eerder achter moeten komen dan had ik kaarten kunnen regelen en wat mensen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Jaloeeers!! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ik heb dezelfde. Je mag maar 24 blikken meenemen las ik op de graspop site. Oja voor de voetbalfans, neem gewoon een radiotje mee. Moet toch wel te doen zijn daar. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Wanneer kwam je er achter dan gister? Volgens mij zijn er zelfs nu nog kaarten te koop (correct me if i am wrong) maat van mij had 5 dagen terug nog kaartjes gekocht dus |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |