|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik bedoel dus: niet alleen metaal en aanverwante genres. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Enig idee waarom het festival de naam Graspop METAL Meeting draagt? |
|
quote: Doh...daarom zei ik dat voor mij persoonlijk pure Metaal festivals minder boeiend zijn, zeker wanneer het om meerdaagse aangelegenheden gaat. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Wat doe je dan in dit topic, relnicht? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ga dan maar naar Pinkpop, homo. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Stoken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Zal ik doen, faggot. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nee, jij vergeet de "inkomsten festival" regel. In tegenstelling tot de politiek, kan er bij een festival door het publiek wel degelijk een signaal afgegeven worden, waarop de festivalorganisatie op in moet springen, om een financieel debacle te voorkomen. Overigens best sneu, blij zijn met een opkomst van 39%. Dat betekend dat 61% dus het niet de moeite vindt. Lijkt mij een groot genoeg signaal, maar de hoge heren willen die plank niet uit hun gezichtsveld halen. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: S.P.R.E.E.K. N.E.D.E.R.L.A.N.D.S., dappere rugridder. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:En de grote verliezers gebruiken het als argument om de uitslag niet serieus te nemen |
|
quote: Make me, o heerschende koning der pindastampers. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Laat me raden. Ene Matt H. en Michiel S.? Toch jammer dat die niet een zetel heeft gehaald. Waren we van die misselijke kwal iig 5 jaar verlost hier in Nederland. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Eh mensen, het hoort hier niet over de verkiezingen of Chelman's anale capaciteiten te gaan, maar over Graspop! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: LPF en NR? Tsja...boeien. Maar ergens hebben ze een punt, die overigens al eerder door de D66 gemaakt is, dat een te lage opkomst wel als consequentie heeft dat er extreem weinig draagvlak is voor de gekozen parlamentariers. Dit is uiteraard allemaal ZEER relevant voor Graspop. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Inderdaad! Ze hadden immers maar gewoon stemhokjes op graspop neer moeten zetten. Dan was het allemaal veel anders gelopen. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Deze week mijn eerste koopje gedaan voor Graspop, een flesje Glenlivet om precies te zijn Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ben al laaaaaaaaang aan't shoppen voor Graspop.Bier,batterijen voor mn digitale camera,m'n koeltas,nieuwe koelelementen,bordjes en bestek,mn BBQ,aansteekblokjes,...Alleen nog BBQ-paketten en 6l water.Dan heb 'k alles Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Gaan er nog meer mensen uut het oosten(omg. vroomshoop enzo) naar graspop? life sucks....sometimes |
|
quote: Red de fietsen de winter door. |
|
quote: Ik ga wel naar graspop ja, vraag me niet hoe, k heb nog geen vervoer. Ik kom trouwens uut Goor, nabij Hengelo. wuust robuust |
|
quote:Belachelijk zoveel spullen mee. Dan ga ik wel een week op de camping zitten.. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Puh, daar is toch een supermarkt in de buurt? Waarom al dat gezeul dan? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote:Hey je je elektrische deken en je laptop ingepakt? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Hey je je elektrische deken en je laptop ingepakt? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |