|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Als t maar droog blijft!!! Op de kou kun je je kleden..... |
|
quote: Moge u een zeer plaatselijke bui op uw donder krijgen hehehe. Samen pilske pakken Conrad? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Als dat zo is, krijg je bier van me! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Heb er zin aan Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Nog maar vier nachtjes slapen! ^_^ *blijheid* :p [Dit bericht is gewijzigd door The Grand Wazoo op 21-06-2004 10:09] Masturbation is not the same. |
|
Al mijn vrienden hebben nu hun kaartje, vervoer is geregeld. Morgen beginnen met bier en eten inslaan. I am the 1%. |
|
Ik heb net al Apfelkorn ingeslagen en 2 pakken van die granenrepen o.i.d |
|
Ik ben er ook voor 99% zeker Ben alleen wel aan het werk daar Dus allemaal hier je merchandising kopen!!!! They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Ik heb er echt tyfus veel zin in...... Vertrek helaas pas vrijdag rond 16.00 uit 't midden van Nl... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Gerard, of Jerry kun je voor mij een Defender shirt apart houden, die hebben jullie als het goed is op voorraad, ik zoek wel een maat L zzz |
|
quote: Zekers Rutan!!!!!!!!!! |
|
quote: Ligt het aan mij (of mijn browser Safari) of doet die online store het niet meer? I am the 1%. |
|
ik heb dr zin in owjah http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: ligt aan je browser! zzz |
|
quote: Smerig is dat altijd. I am the 1%. |
|
quote: Ik zal kijken wat ik kan doen voor je kerel. Kom dan wel vrijdagavond al zo snel mogelijk, dan weet ik (bijna) zeker dat ik hem achter kan houden. Eigenlijk houden we niets achter wat nog niet betaald is namelijk. Check je mail ff btw *edit* mail mij ff, je mail staat niet in je profiel [Dit bericht is gewijzigd door Metallica-Freak op 21-06-2004 19:42] They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: Lol waarvoor moet ik mailen dan? hehe zzz |
|
quote: oe betor |
|
oeh al bijna zover.. |
|
Ik kan m'n hoofd nog nauwelijks stilhouden! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Inderdaad, bijna!!!!!!! + = "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Net vernomen in den vlaamse krant dat het de vrijdag wel eens kutweer zou kunnen zijn en de zaterdag en de zondag 25 graden zou worden. |
|
quote: hm nou extra regenjasje meenemen dan maar.. |
|
quote:Ja of niet... Damn, wat heb ik er zin in FREEZE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |